Ignorering av tråder

Er det ønskelig med en ignoreringsfunksjon på tråder?

  • Ja

    Stemmer: 5 83.3%
  • Nei

    Stemmer: 1 16.7%

  • Totalt antall stemmer
    6
2

2xJ

Gjest
Er det mulig teknisk og få til og ignorere hele tråder @Høvdingen ?
Fikk tips av Høvdingen tidligere om og bruke ignoreringsfunksjonen, og den gjør noe med hva enn ser og svarer på, fantastisk.
MEN allikevel så er det så mange tråder som etterhvert bare tar opp plass og allerhelst ikke vil vite noe om.
Tror det hadde gjort noe med forumsbildet og hva folk (kanskje allerhelst ikke) hadde svart på.

Andre som har synspunkter på dette ??
 

jmolnes

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
1.791
Antall liker
5.664
I høg grad eit i-landsproblem. Det treng ikkje vere verre enn å late vere å gå inn på slike trådar, og i alle fall ikkje «fore trollet!». Men eg er også slik bygd at av og til ser eg på ting eg veit eg ikkje skal sjå på, eller som eg veit ikkje er «bra» for meg! Det er likevel utelukkande mitt problem!

Edit: funksjonen kunne vore fin å ha den. Berre så det er sagt!
 
Sist redigert:

MakkinTosken

En kjekkas
Ble medlem
21.02.2020
Innlegg
13.579
Antall liker
34.254
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Ja, nå kommer de velmenende, men akk så overflødige rådene som perler på en snor.:love: Men i dette tilfellet finnes det en løsning. Bytte fane på toppen fra "Alle nyeste" til whatever. (y) Kanskje hatt en egen fane for "Uendelige tråder"?
 
2

2xJ

Gjest
Hva slags problemer U-land har med hifi og sine forumer er meg klinkende likegyldig, ser ikke sammenhengen.
 

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Innlegg
26.719
Antall liker
32.599
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Hva slags problemer U-land har med hifi og sine forumer er meg klinkende likegyldig, ser ikke sammenhengen.
I-landsproblem har lite med hifi forum i Uganda eller lignende sted. Snarere er det en poengtering av at vi skal være takknemlige for at vi kan sitte her å klage over "tråder vi ikke vil se", når det er et par ting ellers i verden som burde bekymre mer...

 

MakkinTosken

En kjekkas
Ble medlem
21.02.2020
Innlegg
13.579
Antall liker
34.254
Sted
og til
Torget vurderinger
6
I-landsproblem har lite med hifi forum i Uganda eller lignende sted. Snarere er det en poengtering av at vi skal være takknemlige for at vi kan sitte her å klage over "tråder vi ikke vil se", når det er et par ting ellers i verden som burde bekymre mer...

Så vi bør vente med å etterspørre en funksjon til det blir fred på jord og alle barn får mat? Ok, kanskje du har rett? :unsure:

 

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.472
Antall liker
7.993
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
Får vente til neste uke da. Tirsdag eller rundt der.
 

Petterone

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2010
Innlegg
1.393
Antall liker
724
Sted
Rogaland
Torget vurderinger
4
Hadde jo vært fint da :)så kunne man fort få oversikt over hifi relaterte tråder, og slippe att alle betraktninger rundt usa,russland,covid og lingnende som tar opp nesten hele feeden, man kan jo bli rubin medlem her inne på og poste non stop i disse trådene,noe noen ser ut som en oppgave :)
 

PeriodeLytter

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2013
Innlegg
3.048
Antall liker
2.507
Jeg undrer hvordan man bruker forumet når et slikt behov melder seg?
1667045286382.png


Mitt inntrykk er at det er en fungerende algotime som automatisk slutter sende varsler om man ignorer en av dem. Dermed blir det opp til meg å velge om jeg er i humør for sukker eller eddik. Begge deler blandet er jo knallgodt på grønnsaker ;)

Men kanskje man kan lage slik at bruker eller globalt kan deaktivere varsler for Off Topic forumet? Slik at brukere selv aktivt må oppsøke denne delen av det sosiale aspektet her uenfor felles hifi interesse?
 
  • Liker
Reaksjoner: 2xJ

JMM

Slava Ukraini!
Ble medlem
27.11.2016
Innlegg
7.472
Antall liker
7.993
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
4
slippe att alle betraktninger rundt usa,russland,covid og lingnende som tar opp nesten hele feeden

Hos meg kommer ikke disse opp i feeden overhode og jeg mener dette var en bevisst endring fra Høvdingens side som ble gjort for ganske så lenge siden.
 

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Innlegg
14.505
Antall liker
14.002
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
Hos meg kommer ikke disse opp i feeden overhode og jeg mener dette var en bevisst endring fra Høvdingens side som ble gjort for ganske så lenge siden.
ja, ot er en egen dør som ikke går opp automatisk; en må gjøre en innsats. mange investerer litt innsats for å kunne nyte ubehageligheter.
 
Topp Bunn