Skal du lokke meg utpå intimitetstyranniets bittersøte slippery slope, kenol?
Hva annet har vi å se fram til? Det er ikke det at vi er uinteresserte, tvert imot så sitter vi i åndeløs spenning hele tiden. Det er ikke så ofte vi får oppleve slike lidenskapelige topper i våre liv, så vi må nesten leve litt gjennom andre.Skal du lokke meg utpå intimitetstyranniets bittersøte slippery slope, kenol?
He he, jeg framstod kanskje litt dypere enn normalt når jeg ytret meg på nynorsk. Det var egentlig videoen lenger oppe på siden jeg siktet til. Men ellers er deg jo et fint utsagn helt uavhengig av kontekst, så hvorfor ikke?Feel free, baluba. I'm open minded. For the time being.
Hmm. An error happened med den fineste kjærlighetssangen du vet om.Vet jeg er på vidvanke, men må bare poste denne, den fineste kjærlighetssangen jeg vet om.
Er også veldig glad i den. Men når det kommer til lydspor til tidligere kjærlighetshistorier, både inn og utgang, så står Nick Cave og Into My Arms nok i en særstilling.Visst er det mye trist for tiden, men helt svart trenger det da ikke være. Hehehe.