Klær, briller og klokker I en tynn tråd.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Det er natt til mandag, og fortsatt ingen nye poster. Håper ikke Svein Arne har møtt en ung Dahmer eller noe annet skummelt? :eek:

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Da fikk jeg hele natten med han, og det gikk som jeg hadde trodd. Det ble litt puling og mye kos - masse kos. Vi puttet ting i nesen, og jeg blir ikke så kåt av sånt, men jeg blir veldig kosete. Og pratsom og meddelsom. Og lite trøtt, så det ble en kort natt.

Men ettersom jeg begynner å bli bedre kjent med denne unge, skjønne mannen, så ser jeg at det er en liten, men skadet fugl jeg har fått i fanget mitt.
    Det er mye som ikke er på plass hos han, og han har en god del issues, og er risikovillig inntil det farlige.
    Da var det desto finere at han sovnet i armene mine; denne mannen, med de dårlige valgene, fant hvile i min favn.

Det er smigrende for en sånn utdatert og falmet fyr som jeg å bli begjært av en flott mann som kan få hvem han vil. Likevel tror jeg at jeg skal passe grensene mine, for han har et destruktivt mørke i seg som kan radere ut alt som måtte komme i hans vei. Han forteller det, og jeg merker det.

Samtidig er han så jævla tiltrekkende, og kanskje nettopp derfor, at dette er utslag av min risikovilje, mine dårlige valg, så får jeg meg ikke til å slippe han heller. Jeg kommer til å treffe han igjen, det samme vil skje, vi kommer til å ligge sammen - og det blir ikke noe lettere av det.

Nei, Svein Arne - nå må du passe deg så du ikke roter til livet ditt - du har for mye å miste til å satse på et flair.

Men på jobb, må vi okkesom. Og da må vi jo ha på oss noe.

Dress - MTM - English Cut
    Skjorte - bespoke - Whitcomb & Shaftesbury
    Slips og PS - Fort & Stone
    Seler - Albert Thurston
    Strømper - Charles Tyrwhitt
    Sko - Allen Edmonds

InkedP2120022 – Kopi_LI.jpg

P2120033.jpg

P2120026.jpg

InkedP2120015 – Kopi_LI.jpg

InkedP2120014 – Kopi_LI.jpg

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Du får ikke mer gøy enn det du putter i deg selv og andre, sies det. Men moderasjon tror jeg du er flink til, så jeg er ikke noe særlig bekymret. :)

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Jeg skryter på meg en kulhet jeg ikke har, baluba. Hehehe.
    Det er ganske finslig nivå på misbruket, ja.
    I gamle dager likte jeg godt cannabis, men det tåler jeg ikke lengre; får så voldsom angst av det. Og da er det jo ikke noen mening i å ta det.
    Kokain gjør at jeg mister noen hemninger uten å bli rørete - men jeg gjør ingenting jeg ikke kunne tenkt meg i nyktern tilstand.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Jeg må innrømme at jeg synes det er vanskelig å heie på rus, eller å involvere seg med noen på tross av tanker om at det er destruktivt.

Men jeg heier på deg, Svein Arne, og håper du er forsiktig nok.

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Ingen problem, Zomby_Woof. Jeg respekterer ditt standpunkt.

Takk for rådet; han er nok ute på litt for dypt vann han her kompisen, og det blir fort mer på tallerkenen min enn jeg makter med.
    Jeg har jo ant det, når noe er for godt til å være sant...

Jeg har mye hengivenhet og godhet å gi, og jeg har tro på kjærlighetens helende kraft, for det har jeg opplevd i eget liv, men akkurat med han her, der han er i livet sitt nå, så er det noe som sier meg at å ta i mot det gode er for vanskelig.
    Prøvde få han på gli, men han ville ikke snakke om det, og da nytter det ikke å finne ut hva som ligger under og gnager.

Men jeg levde jo sjøl et ganske utsvevende liv og fikk en del oppmerksomhet fra menn da jeg var på hans alder - så mye kan jo enda gå bra for denne yndige skjønningen.

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    ... og fikk en del oppmerksomhet fra menn da jeg var på hans alder
    Det gjør du strengt fortsatt, vi er en god gjeng som sitter her på gjerdet, beundrer og applauderer.
    Hahaha. Ikke mye sexpress her inne. Prøvde meg på en her for noen år siden, men han spilte så visst ikke på dette laget. Fin fyr, for det om.
    Han har forsvunnet fra Asylet, men jeg tenker fra tid til annen på hvordan det går med han.

Men, jo, takk for dine oppmuntrende ord, Fosse.

En spinn off av denne adonisen som har skrudd meg til sengs, er at jeg har kommet ut av skapet i forhold til sønnen min.
    Det var egentlig en prosess som startet da han flyttet ut for et par år siden.
    Han er nå 23 og jeg har hatt aleneomsorgen for han de siste 18 årene, noe jeg har storkost meg med. Å få være faren hans har reparert mye dritt fra min oppvekst, og det har alltid vært tett tilknytning mellom han og meg, og vi har hatt det riktig godt sammen, de årene har vært all time high, jaffal for meg. Han, stakkar, har jo ikke visst om så mye annet.

Jeg tok et valg om å legge menn på hylla da jeg ble alene med han den gangen; han hadde noen utfordringer og trengte ikke få den mulige belastningen med at faren dro med menn hjem.
    Det har ikke vært noe savn og det føltes ikke som noe offer, og jeg prøver virkelig ikke å spille martyr. Jeg hadde et valg, men det hadde ikke han - og da var saken ganske opplagt for min del.
    Og jeg har jo hatt et par jentekjærester i disse årene, (og har sånn sett ikke vært helt urørt,) det syntes jeg det var mindre sosial stigma knyttet til - og slik mindre risiko for at han skulle plages/mobbes eller føle mer annerledeshet enn han alt gjorde, om jeg hadde jentekjæreste. Som seksuell svingstang falt jo ikke den saken meg så innmari vanskelig, i grunnen.

Men nå har han altså flyttet og fått seg samboer, og jeg er ikke lengre hans nærmeste - det er kjæresten hans som er det nå.
    Da kan jeg ta til igjen på mitt liv.
    Jeg var og besøkte dem i helgen, og da motet jeg meg opp på lørdagen, og tok han til side og sa at jeg hadde lyst på en kjæreste, ja, det visste han, og at det kunne være det ble en mann - om jeg i det hele fant noen som ville ha meg, da.
    Da fikk jeg den største bamseklemmen jeg kan huske å ha fått av han. En liten tåre i øyekroken på oss begge, der ja.

Så da var egentlig det siste hinderet ryddet av veien, det var bare hensynet til han som holdt meg tilbake, og jeg føler meg fri til å leve så godt jeg får det til i den livsfasen jeg nå er i. Det er jo langt fra bare opp til meg.
    Jeg vet ikke om jeg hadde kommet ut akkurat nå, om det ikke var for at alt ble aktualisert ved denne smukkasen, men nå er det i alle fall gjort.
    Det kjennes bare som en lettelse, for det har i grunnen plaget meg i alle disse årene at jeg ikke har vært åpnere med han om akkurat dette.

palmaris

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.11.2002
    Antall liker
    1.774
    Torget vurderinger
    1
    Dette har vori ein lærerik, interessant tråd som ein vert rett glad av å lesa. Takk Svein Arne!

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    ... og fikk en del oppmerksomhet fra menn da jeg var på hans alder
    Det gjør du strengt fortsatt, vi er en god gjeng som sitter her på gjerdet, beundrer og applauderer.
    Hahaha. Ikke mye sexpress her inne.
    Men en skikkelig bromance har vi ikke hatt siden lassemann og Dag1234 for noen år siden, så kanskje det er på tide med en ny? Har alltid syntes at Fosse er en mann med stil og charme som kan matche deg i en skikkelig HFS-bromance. Bedre enn lassemann og 1234. Sorry, vet du er her inne og kanskje leser OT, lassemann. Men du vet at det er riktig. :rolleyes:

Resten av den lange posten var bare nydelig å lese. Vakre ord om forelderrollen som jeg forstår, og flott at du endelig har funnet en anledning til å komme ut av skapet til junior. Ah, nå kan jeg legge meg i forvissing om at gode ting skjer i den verden jeg kjenner og setter pris på. :)

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Takk alle, dere er greie, baluba, Zomby_Woof, Fosse, palmaris og alle andre gode folk som har fulgt med i denne tråden. Setter veldig pris på all oppmuntring og likes.

Tråden har jo tatt en veldig snodig vending i det siste, og har blitt langt mer privat enn jeg tenkte da jeg startet den; jeg ville vise frem utsiden, antrekkene - så har jeg endt opp med å vise hele innsiden. Hahaha.

But what the heck? Kjærligheten min er ikke noe jeg trenger å skamme meg over, det gode kan ikke være ondt og det fine kan ikke være stygt, og da trenger jeg heller ikke å oppføre meg som om det hefter noe negativ og ekkelt ved denne del av meg.
    Kjærligheten er ingen tynn tråd, men kan være en sterk kraftlinje om den blir tatt i bruk. Men som mye annet utfordrende i tilværelsen, krever kjærligheten også mot. Og mot er noe vi må ta til oss, når omstendighetene ligger til rette for det, og ofte fra andre som har gått foran og vist vei.

Jo, i et tidligere liv hadde Dag1243 og den du sikter til nær kontakt, baluba. Men det har aldri vært noe erotikk inne i bildet, kun kameratskap.
    Den delen savner jeg, og jeg har litt kontakt med han på face og sms.
    Men vi skrudde hverandre opp, og herpet tråder, og det ble så mye negative reaksjoner her inne at jeg trengte å være helt vekke en lang nok periode, for så å starte med blanke ark med ny bruker, forhåpentlig litt mer seriøs og litt mer i takt med meg selv.
    Det tror jeg at jeg har fått til.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    En bromance har da ingenting med erotikk å gjøre, Svein Arne. :)

A bromance is a close but non-sexual relationship between two or more men.[2] It is an exceptionally tight affectional, homosocial male bonding relationship exceeding that of usual friendship
    Wikipedia

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    I dag er det denne tredelte i et fiskebeinsmønster fra W Bill. Har aldri vært helt fornøyd med buksene, det skyldes at det en litt angora i stoffet, noe som gir elastisitet og at det lett henger seg opp i strømpene. Skulle gått for bare vest og jakke ved den bestillingen.
    Det er forsåvidt ikke noe galt i bruke denne jakka og vest sammen med en annen bukse, men en finere dress skal man være forsiktig med å kombinere jakke med odd bukser. Det blir lett et formalitetsbrudd.
    Hanskene jeg har i dag kjøpte jeg for noen år siden i Roma, i butikken til Seremoneta like ved Spansketrappene. De er av peccory, et søramerikansk villsvin som har det aller mykeste skinn, og kostet et halvt colombiansk nasjonalbudsjett.

Dress - bespoke - W&S
    Skjorte slips, frakk - CT
    PS - Drake's
    Seler - AT
    Strømper - Falke
    Sko - Loake
    Hansker

InkedP2130024 – Kopi_LI.jpg

P2130055.jpg

P2130045.jpg

InkedP2130002 – Kopi_LI.jpg

InkedP2130022 – Kopi_LI.jpg

InkedP2130056 – Kopi_LI.jpg

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.717
    Tar av meg hatten (forøvrig en velbrukt sixpence fra Stetson av alle ting) for deg, Svein Arne.

Rart det der at det å dele av egen menneskelighet er noe av det vanskeligste for oss mennesker og nok spesielt menn. HFS er proppfull av eksperter, selvutnevnt eller ei, på alskens abstraksjoner fra det virkelige liv. I en sjø av skråsikker måneglaning er du en skjervheimsk øy av raus, rå og øm deling av deltakelse. Deltakelse i det mest grunnleggende menneskelige som er, eget liv.

Modig, vakkert og forbilledlig.

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Tusen, tusen takk, noruego. Det varmer virkelig.
    Denne vinteren har jeg reflektert over forskjellen på å være redd og å være feig.
    Alle er vi redde, og det er ofte nyttig å lytte til angsten for den kan være et varsel om reell fare. Men feighet er å ikke ta seg selv i bruk, det er å mangle mot, det er å ikke anstrenge seg nok når det gjelder.

Sixpence hører med i en hver velassortert herregarderobe.

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Sånn var Svein Arne da han i kveld for av gårde med ei kulturvenninne fra menigheten for å se Hedda Gabler på Rogaland Teater.

Jakke - Barbour
    Genser - kjøpt i Lerwick på Shetland for to somre siden
    Skjorte og bukse - CT
    Strømper - Falke
    Boots - Clark's
    Sixpence - Glen Appin
    Skjerf - Sciunnack

InkedP2130017_LI.jpg

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.717
    Denne vinteren har jeg reflektert over forskjellen på å være redd og å være feig.
    Alle er vi redde, og det er ofte nyttig å lytte til angsten for den kan være et varsel om reell fare. Men feighet er å ikke ta seg selv i bruk, det er å mangle mot, det er å ikke anstrenge seg nok når det gjelder.

Stevn fram, gode Svein Arne.

De viktigste veier blir alltid brøytet i redsel.

Z

Zomby_Woof

Gjest

Dette er et tema jeg også har grublet litt over. Jeg har kommet til at mot og feighet handler om hvordan man forholder seg til frykt, ikke om hvorvidt man er redd eller ikke.

Trenger man å være modig, hvis man ikke er redd? Kan man i det hele tatt vite om man er modig, hvis man ikke har vært redd?

Sist redigert av en moderator:

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Ja, det er nettopp det; mot er å trosse frykten, uten å være dumdristig.
    Hvis man ikke er redd, så er det jo ingenting som skal overvinnes - og da trenger man jo ikke mot.

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Om det er storm eller stille - innvendig som utvendig - stil må bevares. Kan ikke tillate forfall både emosjonelt, seksuelt og sartorialt på samme gang.
    Slipper ut litt ansiktshår, for det falt visst i smak hos ungdommen. Synes det ser ustelt ut, det er for pistrete og for gråsprengt, så det ryker nok om ikke lenge.

Jakke, bukser og skjorte - bespoke - W&S
    Slips og PS - CT
    Seler - AT
    Strømper - Pringles
    Sko - C&J

P2140012.jpg

P2140037.jpg

P2140033.jpg

InkedP2140022 – Kopi_LI.jpg

InkedP2140029 – Kopi_LI.jpg

InkedP2140001 – Kopi_LI.jpg

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.717
    Om det er storm eller stille - innvendig som utvendig - stil må bevares. Kan ikke tillate forfall både emosjonelt, seksuelt og sartorialt på samme gang.
    Slipper ut litt ansiktshår, for det falt visst i smak hos ungdommen. Synes det ser ustelt ut, det er for pistrete og for gråsprengt, så det ryker nok om ikke lenge.

Jakke, bukser og skjorte - bespoke - W&S
    Slips og PS - CT
    Seler - AT
    Strømper - Pringles
    Sko - C&J

Vis vedlegget 480734

Vis vedlegget 480735

Vis vedlegget 480736

Vis vedlegget 480737

Vis vedlegget 480738

Vis vedlegget 480739
    Har sagt det før men for meg blir knappen i jakkeslaget stort sett staffasje og unødvendig jåleri.

Foretrekker selv symmetri, men et matchende håndkle i brystlommen kommer i det minste med illusjonen om at det er der i tilfelle man trenger det selv eller alltid er parat til å ofre det til en kvinne, eller mann, i nød.

Jakkeslagsknappen har ingen annen funksjon enn å demonstrere at man har tenkt igjennom hvordan kombinere maks antall kombinasjoner og ødelegger dermed i mine øyne inntrykket av en funksjonelt velkledd herre ved å dra oppmerksomheten bort fra dette og til et knappehull de fleste velkledde herrer på internasjonalt nivå benytter bare for å kommunisere noe spesielt viktig, ikke bare fargevalg.

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    32.714
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    -Og jeg synes at en lett aldrende herre har rett til å ha skjegg.

Nå er jeg av naturlige grunner forutinntatt, siden mitt eget skjegg feirer 44-års dag i disse dager. Men likevel, en blir litt slappere i ansiktshuden med alderen, og skjegg er godt å ty til for å skjule hudfolder og (til tider) en dobbelthake. :)

mvh

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Knapphullet er blott til lyst, og er jo tenkt å skulle ha en knapphullsblomst i. Det har ingen funksjon, og jeg synes det er å dra det litt langt å skulle ut i floraen for å pynte meg. Derfor denne apehånden.
    Men jeg vet at de fleste foretrekker ingenting der. Da kunne en nesten ha sløyfet hele knapphullet, i grunnen.

noruego

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.06.2003
    Antall liker
    8.717
    Knapphullet er blott til lyst, og er jo tenkt å skulle ha en knapphullsblomst i. Det har ingen funksjon, og jeg synes det er å dra det litt langt å skulle ut i floraen for å pynte meg. Derfor denne apehånden.
    Men jeg vet at de fleste foretrekker ingenting der. Da kunne en nesten ha sløyfet hele knapphullet, i grunnen.
    Vel, i diplomatiske kretser blir dette knappehullet stort sett bare brukt under spesielle omstendigheter som å markere offisielle merkedager, enten nasjonale ved hjelp av en pin, eller internasjonale FN dager.

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Hm... det heter jo lidenskap ikke uten grunn. Mitt trygge og rolige - men ganske kjedelige liv, er i ferd med å føkkes opp. Og jeg kjører mot stupet med et smil om munnen.

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Har hatt denne på hjernen i dag:

Det er interessant å observere dynamikken som utspiller seg mellom oss.
    Jeg får jo langt mindre samkvem med han enn jeg ønsker, og derfor holdes jeg hele tiden litt i spenning, på pinebenken for å si det sånn.

Siden aldersforskjellen er stor, vil relasjonen lett kunne oppfattes som om jeg utnytter han i kraft av min alder, stilling og overlegne ressurser.
    Han, den skjønne pjusken, er et vandrende katastrofeområde i sammenlikning med min sedate og avbalanserte livsstil, og han vil på grunn av sin unge alder og ustabile psyke lett kunne oppfattes enten som en gold digger eller et offer for seksuell utnytting.

Sannheten er at han har totalt balletak på meg; nettopp fordi ulikheten er så stor passer jeg på å ikke presse eller mase.
    Og jeg har heller på ingen måte lyst å fremstå som needy for han eller gammel gris for andre. Til det er jeg for stolt og utrustet med rikelige mengder naturlig medfødt skam.

Derfor danser jeg etter hans pipe ved det aller minste vink. Som en marionett styres jeg av hans planer, innfall og luner.
    Det er ikke jeg som kontrollerer han, men han som styrer meg i ett og alt når det kommer til å treffes.
    Jaja, smuler er også brød, pleide min mor å si. Hun tok som kjent feil i det meste.

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Hva er det med meg og skjegg?
    Jeg synes det er vanskelig å bli fortrolig med det grå pistret, og det er loverboy som ville at jeg skulle sleppe det ut. Hva sier dere?

Har trang til å kle meg i rødt i dag, uvisst av hvilken grunn. Hehehe. Jeg går jo som regel i en dempet palett. Må være noe drama på gang.

Jakke - El Corte Ingles
    Skjorte, slips og bukser - CT
    PS - Walters of Oxford
    Strømper - Falke
    Boots - Clark's

P2150031.jpg

P2150045.jpg

P2150036.jpg

InkedP2150029 – Kopi_LI.jpg

InkedP2150003 – Kopi_LI.jpg

G

Gjestemedlem

Gjest
    Rødt egner seg ikke til plagg og klesbruk. Det er forbeholdt julepynt og tomater.

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Endelig tilbake i manesjen. Hehehe. Lenge siden du har rørt på deg, vært innlagt, innsatt elns? Hahaha.

G

Gjestemedlem

Gjest
    Vært på tur og uten voldsom generell diskusjonsiver. Så da blir det litt mer sporadisk. Men jeg har jo mine pet peeves da, kjøkkenhådlklær, rødt og tøfler og annet som ingen av dem egner seg til ekviperingsformål. Skjegg og senpubertet er derimot innafor.

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Hahaha, ubetalelig som alltid.
    Det har blitt merket at du ikke har vært så aktiv. en periode trodde jeg aldri jeg skulle si at jeg har savnet dine velformulerte sleivspark. Men det har jeg altså gjort. jeg tror du egentlig er et lam i fåreklær, hehehe.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.016
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Hahaha, ubetalelig som alltid.
    Det har blitt merket at du ikke har vært så aktiv. en periode trodde jeg aldri jeg skulle si at jeg har savnet dine velformulerte sleivspark. Men det har jeg altså gjort. jeg tror du egentlig er et lam i fåreklær, hehehe.
    Det vi han er, og derfor er vi så glad i ham uansett om sleivsparka går ved siden, over eller midt i midt i mål. :)

Humrer litt i min egen senpubertet over de siste innleggene, og bekymringsnivået er som vanlig svært lavt. Paranoia og bekymring er egentlig ikke mine disipliner, jeg kunne godt ha hatt litt mer av de egenskapene noen ganger. :rolleyes:

Svein Arne

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.07.2013
    Antall liker
    8.384
    Sted
    På kanten.
    Han er en godgutt, Deffy.
    Dagene er relativt berg-og-dal-bane i forhold til hvordan jeg ellers har det. Det er vel sånn som følger med. Hehehe.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn