Oh sweet taste of honey...
Det gjør du strengt fortsatt, vi er en god gjeng som sitter her på gjerdet, beundrer og applauderer.... og fikk en del oppmerksomhet fra menn da jeg var på hans alder
Hahaha. Ikke mye sexpress her inne. Prøvde meg på en her for noen år siden, men han spilte så visst ikke på dette laget. Fin fyr, for det om.Det gjør du strengt fortsatt, vi er en god gjeng som sitter her på gjerdet, beundrer og applauderer.... og fikk en del oppmerksomhet fra menn da jeg var på hans alder
Men en skikkelig bromance har vi ikke hatt siden lassemann og Dag1234 for noen år siden, så kanskje det er på tide med en ny? Har alltid syntes at Fosse er en mann med stil og charme som kan matche deg i en skikkelig HFS-bromance. Bedre enn lassemann og 1234. Sorry, vet du er her inne og kanskje leser OT, lassemann. Men du vet at det er riktig.Hahaha. Ikke mye sexpress her inne.Det gjør du strengt fortsatt, vi er en god gjeng som sitter her på gjerdet, beundrer og applauderer.... og fikk en del oppmerksomhet fra menn da jeg var på hans alder
WikipediaA bromance is a close but non-sexual relationship between two or more men.[2] It is an exceptionally tight affectional, homosocial male bonding relationship exceeding that of usual friendship
Stevn fram, gode Svein Arne.Tusen, tusen takk, noruego. Det varmer virkelig.
Denne vinteren har jeg reflektert over forskjellen på å være redd og å være feig.
Alle er vi redde, og det er ofte nyttig å lytte til angsten for den kan være et varsel om reell fare. Men feighet er å ikke ta seg selv i bruk, det er å mangle mot, det er å ikke anstrenge seg nok når det gjelder.
Sixpence hører med i en hver velassortert herregarderobe.
Dette er et tema jeg også har grublet litt over. Jeg har kommet til at mot og feighet handler om hvordan man forholder seg til frykt, ikke om hvorvidt man er redd eller ikke.Tusen, tusen takk, noruego. Det varmer virkelig.
Denne vinteren har jeg reflektert over forskjellen på å være redd og å være feig.
Alle er vi redde, og det er ofte nyttig å lytte til angsten for den kan være et varsel om reell fare. Men feighet er å ikke ta seg selv i bruk, det er å mangle mot, det er å ikke anstrenge seg nok når det gjelder.
Sixpence hører med i en hver velassortert herregarderobe.
Har sagt det før men for meg blir knappen i jakkeslaget stort sett staffasje og unødvendig jåleri.Om det er storm eller stille - innvendig som utvendig - stil må bevares. Kan ikke tillate forfall både emosjonelt, seksuelt og sartorialt på samme gang.
Slipper ut litt ansiktshår, for det falt visst i smak hos ungdommen. Synes det ser ustelt ut, det er for pistrete og for gråsprengt, så det ryker nok om ikke lenge.
Jakke, bukser og skjorte - bespoke - W&S
Slips og PS - CT
Seler - AT
Strømper - Pringles
Sko - C&J
Vis vedlegget 480734
Vis vedlegget 480735
Vis vedlegget 480736
Vis vedlegget 480737
Vis vedlegget 480738
Vis vedlegget 480739
Vel, i diplomatiske kretser blir dette knappehullet stort sett bare brukt under spesielle omstendigheter som å markere offisielle merkedager, enten nasjonale ved hjelp av en pin, eller internasjonale FN dager.Knapphullet er blott til lyst, og er jo tenkt å skulle ha en knapphullsblomst i. Det har ingen funksjon, og jeg synes det er å dra det litt langt å skulle ut i floraen for å pynte meg. Derfor denne apehånden.
Men jeg vet at de fleste foretrekker ingenting der. Da kunne en nesten ha sløyfet hele knapphullet, i grunnen.
Det vi han er, og derfor er vi så glad i ham uansett om sleivsparka går ved siden, over eller midt i midt i mål.Hahaha, ubetalelig som alltid.
Det har blitt merket at du ikke har vært så aktiv. en periode trodde jeg aldri jeg skulle si at jeg har savnet dine velformulerte sleivspark. Men det har jeg altså gjort. jeg tror du egentlig er et lam i fåreklær, hehehe.
Sikkert erfaringer som kommer pasientene til gode til syvende og sist.Han er en godgutt, Deffy.
Dagene er relativt berg-og-dal-bane i forhold til hvordan jeg ellers har det. Det er vel sånn som følger med. Hehehe.