- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
kjenner jeg 40-årskrisen trenger seg på.
Hva er den beste måten å få utløp for den tro?
;D
;D
|
40 ? O lykkelige ungdomstid.kjenner jeg 40-årskrisen trenger seg på.
;D
Flytte hjemmenfra? (Eventuelt flytte hjem igjen.)kjenner jeg 40-årskrisen trenger seg på.
;D
kjenner jeg 40-årskrisen trenger seg på.
;D
Ja, jeg håper jeg slipper den typen krise du har fått smake.Gratulerer BT!
Jeg startet litt tidligere i år med samme krisen og hadde store planer. Men livet valgte å lage krisene for meg, så jeg har egentlig aldri kommet i gang. ;D
Forslag: Endelig kan du kanskje kjøpe den 911en du har lyst på? Det er kanskje på tide å innlede et eller flere forhold til kvinner under 22(det hører med). Du skal jo kjøpe deg noe fantastisk forsterkeri nå - så den delen er dekket. Gi sjefen din juliing og si opp uten å ha noe annet planlagt? Jordomseiling - alene. Ta sportsflysertifikat kanskje? Selg alt dere har og kjøp en vingård i Toscana!
Her flyter det på
O.
Du kjøper ein DIGER platespelar (minimum 50 kg+ 1/4m2), og ei passande platesamling.kjenner jeg 40-årskrisen trenger seg på.
;D
Du kjøper ein DIGER platespelar (minimum 50 kg+ 1/4m2), og ei passande platesamling.
Prøver ? Det faller naturlig. Jeg ble tatt for å være 32 år her om dagen. Så lett, så. ;DGratulerer med dagen BT!!
Krise...? Ingen grunn til bekymring... de mest patetiske av alle er de som desperat prøver å se ut som de er 10 år yngre enn de er, prøv for all del å unngå den sykdommen... så tror jeg du unngår krisene og.
Prøver ? Det faller naturlig. Jeg ble tatt for å være 32 år her om dagen. Så lett, så. ;D
Eh, grattis til bursdagsbarnet !!
Hakke peiling. Det er så lenge siden jeg var det at det er glemt.Også akkurat 32 da....? Hva i alle dager er det som er så typiske tegn for den alderen??
Den øverste der er vel årets produkt i stereophile. Kanskje det er en passende krise...Det er jo egentlig et godt men veldig lutheransk forslag, likevel...noe slikt kanskje:
![]()
evt noe slikt:
![]()
Burde gjøre jobben...en stund.
O.
Jeg gir beskjed en gang rett over jul!!Odder; der fant du en passende forsinket bursdagsgave til meg. ;D
Odder; der fant du en passende forsinket bursdagsgave til meg. ;D
Når bror din fylle femti, kan du ikke kjenn dæ trygg40 år er en lettvegg. 50 er armert betong!
mvh
...då har du sikkert fått deg briller. Det har ikkje eg. Iallfall ikkje som eg vil innrømme.Jeg er trettiatten.... ;D
Jada. Både til lesing og bilkjøring....då har du sikkert fått deg briller. Det har ikkje eg. Iallfall ikkje som eg vil innrømme.