Får vel skrive noen ord jeg som er den lykkelige eier av mono blokkene,bildet som arne la ut sist er fra min musikkstue.
Er glad jeg ikke er bladskribent, skal prøve å beskrive lyden de har alt +litt til mellomtonen er imponerende den overasket meg først,rå kraft og autoritet samtidig som det ikke for mye eller for lite av noe,siterer arne her er det motsetninger kort summert utrolig bra forstekere.
Det eneste negative jeg får aldri nok så volumknappen har en tendens til å vri seg mere og mere i klokkeretning,det er jo ingen ting som som skjærer seg i den kombinasjonen med de monoblokkene og canterbury ht.
Og når jeg sier negativt så er naboer jeg tenker på ja får vel ta med mine ører også,har holdt på med hi fi i over 20 år nå og har eid og hørt alt for mange forsterkere,men disse monoblokkene er keepers så de blir stående prosjektet ble dyrt men det var vel verd å bruke pengene på det og prisen på det for dere ikke av meg.
Og all æren for dette prosjektet går til Arne Karlsen som er en lur jævel i positiv forstand når det gjelder diy
har hatt mange vellydende ting på gang med han den mannen vet va han driver med har overrasket meg med sine hi fi prosjekter mange ganger
ps jeg gidder ikke å sammenligne monoblokkene med noe annet av forsterkere der ute vis noen skull spørre om det
mvh
stein-erik bøhmer