Hypex DLCP Preamp/processor/XO - ENDELIG !

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Prøver å kaste ut et spørsmål.

    Har nå i ukes eller kanskje måneds vis levd med et problem fororsaket av min "kjære" DLCP (12 kanaler)

    Den var i en periode tilsynlatende frisk etter en intens runde med hjelp fra noen guruer som besøkte DSP kurset.
    Den skal nå ha firmware av nyeste modell ( fra noen måneder tilbake)
    Men nå har min frustrasjon nådd nye høyder.
    Saken er at lydbildet er dreid mot høyre sett fra lytteposisjon som om en balanse kontroll var dreid.
    Merkbart med digital input valgt men ikke veldig markant.
    Velger jeg analog inngang og spiller vinyl er det vesentlig værre, helt uholdbart

    Det er ikke å se noe feil i forbindelse med jumpere på kortene og heller ikke noe feil å se i menyvalg for gain justeringer.

    Noen ideer, jeg trenger hjelp

    Habicht
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Bare sånn i tilfellet:
    Har du satt kanalene korrekt? Det må gjøres manuelt med knappene i front hvor du velger setup og trykker på knappen i midten.
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jeg tror det.

    Men bare slik jeg forstår helt:

    Det kommer riktig signal, dvs frekvens område til riktige elementer som betyder at filtret adresserer de forskjellige kanalen riktig, jeg bruker 8 kanaler.
    Er det en annen innstilling som du tenker på ? Og skal den adresseres med PC/filter design tilkoblet ?

    Habicht
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Som nevnt: Du ruter kanalene manuelt med knappene i front. Sjekk om du har gjort det riktig. Gå til setup, trykk knappen i midten og sjekk de ulike kanalene.

    Resultatet av rutingen ser du her:
    dlcp.jpg
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ja

    Det var den jeg trodde du mente.
    Denne skal være riktig ble kontrollert når jeg lastet inn filtre sist, men skal dobbelsjekke alikevel.
    Tror det er noe annet som spøker.

    Habicht
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Lurt og dobbeltsjekke ja.
    Hvordan måler hver kanal (venstre og høyre)?
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ikke prøvd med måling ennå, i denne sammenheng.
    Bra forslag, rigger mikrofon og REW snarest mulig.

    Habicht
     

    ee

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.11.2004
    Innlegg
    140
    Antall liker
    14
    Torget vurderinger
    1
    Endelig tid til hififikling, så tror du ikke djevelskapen går rett i bootloader mode. Slo på etter lang tid uten strøm på boksen. restartet DLCP og nå står det bare "waiting for DLCP" sånn bare for å konstatere at det er akkurat det jeg gjør. Noen tips? finner heller ikke noe firmware eller control firmware på hjemmesidene til hypex, hvor har det biltt av?
     

    ee

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    25.11.2004
    Innlegg
    140
    Antall liker
    14
    Torget vurderinger
    1
    Nå har Hypex lagt ut Zip fila på nytt med navn: hypex content CD0202. så nå ligger firmware ute igjen. Nå gjenstår det bare å få Firmwaren inn i boksen.....
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hei igjen DLCP fans.

    Problemer i paradis igjen.
    Nå spøker det for alvor for kanalroutingen som Orso var inne på tidligere.
    Det er bevisligen feil for tiden i den sammenhengen.Enkelt å sjekke med Left right signal fra net.
    Når jeg prøver å endre på innstillingene med knappene på fronten går boksen direkt i Bootloader mode.
    Har klart gang på gang med litt triksing å få den i gang igjen med å laste ned controll firmvare på nytt.
    Men så fort jeg prøver å endre på kanalroutingen slår den seg vrang og går i bootloader mode.

    Jeg har prøvd å bytte mellom kortene, dvs hvilket som er satt opp som kort nr 1 i forhold til switchen bak på uten at det har hjulpet.
    Det ene kortet har jeg også flashed med å shorte pin 4-5 der det skal gjøres. Men nei.

    Noen ideer, jeg trenger desperat hjelp:mad:

    mvh
    Habicht
     

    E.H.

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.07.2013
    Innlegg
    671
    Antall liker
    311
    Hvis det er feil med begge DLCPene er det vel mulig feilen egentlig ligger i kontrollkortet?
    Er det mulig for deg å bruke DLCPene uten kontrollkortet?
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Mistenker også kontroll kortet.
    Men ser ikke helt hvordan jeg skal klare å bruke DLCP kortene uten.
    Kildevalg, volum, og kanal routingen styres via den, tenker jeg.

    H
     

    E.H.

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.07.2013
    Innlegg
    671
    Antall liker
    311
    Alt kan styres fra pc via inputkortet, kanskje du kan prøve å nappe ut kabelen til kontrollerkortet rett og slett.
    Jeg har aldri selv prøvd å styre DLCPene uten dette, men det koster ikke noe å prøve.
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.512
    Antall liker
    6.908
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Hmm - hele denne ustabiliteten gir meg ikke noen bra magefølelse.

    Jeg kjøpte meg en MiniDSP OpenDRC DA-8 som en rimelig inngangsbillett for å eksperimentere med, med tanke på å hoppe på en full DLCP-løsning når jeg hadde fått mere taket på DSP-ratting. Det ser litt ut som at en MiniSHARC med tredjeparts DAC-løsning er en bedre løsning mhp stabil programvare ihvertfall...

    Johan-Kr
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Kjører du to kort og 12 kanaler habicht?
    Jeg har to stk DLCP, men bruker bare et kort og 6 kanaler i hver. De har vært dønn stabile lenge nå.
    Tror uansett du er best tjent med å kontakte Hypex. Kjipe greier.
     

    permorten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.10.2005
    Innlegg
    3.615
    Antall liker
    1.749
    Torget vurderinger
    5
    Tror best løsning på problemer med dlcp er hvis man kan få sendt nye deler fra hypex, sende hele boksen avgårde tar 3/4 år , da har man i mellomtiden funnet noe annet.

    Veldig synd habicht
     

    JoHoo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2013
    Innlegg
    4.278
    Antall liker
    4.190
    Torget vurderinger
    16
    Du har flashet begge kort, og installert nyeste firmware for controller og dsp kort?

    Har du prøvd å koble fra ett kort og kun benytte seks kanaler?
    Samme problem?

    Har desverre ingen triks oppi ermet, og det er bare å fatte mot og kontakte Hypex.
    Eventuelt resignere og koble oppsettet som treveis.
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Litt oppdatering og pressisering.
    Jeg kjører to kort, 12 kanaler.
    Dagens problem er til stede med ett eller to kort installert.
    Mistet tellingen nå hvor ofte jeg har installert ny firmvare til DLCP kortene og control kort de siste dagene.

    Siste forsøk var å gjøre som E.H foreslå og koble ut controll kortet.
    Da fikk jeg fikset på kanal routing direkte fra PC og det fungerer når jeg bruker left /right signaler, MEN.

    Kildevag og volumstyring fungerer ikke via kontroll panel.
    Prøvd å slå DLCP av og på og samme med FD på PC.

    Musikk spiller som bare det fra TIDAL, litt høyt, men ikke øredøvende.
    Kan styre volum direkte fra den PC jeg bruker til TIDAL / J River.
    Men trist å ikke kunne spille vinyl. :-(

    En sak er klar, controll kortet er ikke i orden.

    Setter pris på inspill her på HFS men kommer så klart å skrive til HYPEX.
    Å sende hele boksen virker ikke som en god løsning om det betyder 9 måneder uten horn musikk.
    Ferdig med 9 månedres vente tid :)



    Johan Kr, jeg er selvfølgelig kjent med mange andre muligheter til å løse XOVER, EQ, etc.
    Men når jeg bestemte meg for DLCP hadde jeg prøvd mini dsp 4x10 HD og ønsket en løsning med bedre lydkvalitet.
    Det har DLCP, med stor margin, samtidig som det er en av få, en boks proprieter løsning, som er tilgjengelig til betalbar pris.
    At det har vært en del problemer er godt kjent og skuffende. Samtidig har folk som Orso og fler fått til stabil drift, Ikke minst med bare 6 kanaler pr boks.
    Nå virker det som det er rett og slett hardvare som har tatt kvelden her hos meg, noe som ikke er helt ukjent i "ferdig utviklede" pro løsninger heller.
    Kjenner folk som har slitt med kjent kvalitets utstyr fra repekterte pro audio produsenter. Men det er klart at Hypex har ikke oppfylt det vi håpet på.

    Nå litt sen frokost, mer kaffe og litt mer fikling. Først på med amper igjen og litt musikk, volum regulert rett fra TIDAL.

    Kjr på med innspill

    H
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.512
    Antall liker
    6.908
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Jeg synes konklusjonen din mhp kontrollerkortet høres rett ut. Så gjenstår det å høre på hva Hypex mener om saken.

    En franskmann jeg mailer med kommenterte om MiniDSP sine bokser om at "they all lack something" - hvilket er en interessant, men korrekt (IMO) konklusjon. 4x10HD har ikke FIR. MiniSharc (f.eks. OpenDRC DA-8) er knotete ift flere inputs og 6-8 outputs. Dirac-boksene har begrensinger på sin side osv, osv.

    Hypex er bedre på mange felter, men mangler FIR. Din boks har vel så vidt jeg kan huske fusket en del på stabiliteten.

    MiniDSP er ikke bare roser, det heller. Jeg har hatt en snål tikking i min, men det har jeg en mistanke om er min egen feil. Kortet i den er på spa-opphold hos Aurora for å få en liten gjennomgang...

    Johan-Kr
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Spa oppehold er et bra uttrykk i denne sammenhengen.
    Tror mange av oss som knoter med disse løsningene vil trenge litt spa oppehold i ni og ne, sliter på nervene dette :)

    Skal knote litt mer i dag og skrive til Hypex.
    Synes det er litt rart at jeg får korrigert routingen men ikke endret volum og kildevalg.


    H
     

    Fredrik.J

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.02.2011
    Innlegg
    260
    Antall liker
    134
    Torget vurderinger
    27
    Send Hypex en mail, jeg hadde en defekt analoginngang fra fabrikk, men fant det ikke ut før etter flere måneder. Nytt input kort kom på døra etter 2-3 dager, så sendte jeg tilbake det gamle i emballasjen til det nye så fort det kom. De praktiserer ikke 24mnd garanti så strengt som man kan få inntrykk av på hjemmesidene heller, har et 5 år gammelt Hypex produkt som skal sendes til rep til uka og de skulle ikke ha noe for å fikse det.
    Skulle de være tom på lager, si ifra så sender jeg deg et kort du kan låne enn så lenge.
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hei jørg1s1

    Takk for input og tilbud.
    Det høres ut som HYpex har da alikevel grei kundebehandling når det først har gått riktig galt.
    Skriver til Hypex i dag og du får PM om jeg føler at jeg må låne noe stasj til å komme videre.

    Vi ses vel på DSP MK II håper jeg uansett.

    H
     

    permorten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.10.2005
    Innlegg
    3.615
    Antall liker
    1.749
    Torget vurderinger
    5
    Jeg fikk tipset om at årsaken til at en så stor del av dlcp`ene har fått sammenbrudd trolig ligger i statisk elektrisitet ved montering, hvorvidt det stemmer har ikke jeg kompetanse til å si noe om , men skulle jeg montert en slik påny ville jeg vel ihvertfall fjernet den muligheten.

    Støtter det med dlcp og lydkvalitet, det ser ikke veldig "high end" ut, men dsp`n til til hypex fungerer bra lydmessig
     

    E.H.

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.07.2013
    Innlegg
    671
    Antall liker
    311
    Har selv bare positive ting å si om kundebehandlingen til Hypex, men DLCPen er kanskje noe ustabil ja.
    Kjører selv med to stk. koblet sammen og det har fungert flott for meg, den ene modulen hadde en medfødt feil som kjapt ble fikset av hypex.
    Men jeg har opplevd noen rare feil når jeg driver or ratter med DSPen av type rar lyd/ulyder, det går bort etter en ny opplasting av filter.

    Jeg blir litt skuffet hvis ikke Hypex sender et nytt kontrollkort til deg, det koster vel ikke mye.
     

    Fredrik.J

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.02.2011
    Innlegg
    260
    Antall liker
    134
    Torget vurderinger
    27
    Jeg har meget god erfaring med kundeservicen til Hypex, men det er klart ting tar lenger tid om man sender hele DLCP boksen ned dit som skal testes først. Mye lettere og garantert billigere for de å bare sende et kort du kan bytte selv - det kortet koster ikke de mange kronene. Du får si ifra, vi sees uansett på DSP kurs MKII ja :)

    Når det gjelder statisk elektrisitet så er det en selvfølge å bruke antistatisk armbånd ved montering spør du meg.

    DLCP har ikke det beste ryktet når det gjelder stabilitet, men personlig har jeg aldri hatt noe trøbbel med den i bruk, kun noe ved ratting i DSP'n. Tips nr 1 som eliminerer mange unødvendige krasj er å kun ha USB-kabelen til DLCP koblet i maskinen når man laster opp filteret. Da jeg begynte med dette ble boksen svært mye enklere å ha med å gjøre under ratting. Faktisk har den ikke tullet siden dette.

    Hvis du kan nøye deg med 8 kanaler, er villig til å legge litt penger i det og vil ha en boks som er stabil så er Ground Sound et godt alternativ. Jeg har både DLCP og Ground Sound og det er pros & cons med begge. MiniDSP er i en helt annen liga IMO - stabil boks med oversiktlig software for nybegynnere, men der stopper det.
     
    Sist redigert:

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.512
    Antall liker
    6.908
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Ja, MiniDSP er litt puslete på DAC-spesifikasjonene...

    Johan-Kr
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Skrev til Hypex i går kveld og venter i spenning.

    Det er nok mange av oss som kunne tenke seg en turbo versjon av minidsp 4 x10 HD.
    Meget greit bruker grensesnitt, men som sagt noe manglende på lyd.
    Når det er sagt, til priset et fantastisk produkt. Angrer egentlig på at jeg solgte min.
    Skulle hat den som backup.
    En slik med FIR, hvassere dacker og greiere pluugger og jeg hadde gladeligen betalt 3 x 4x10 pris.
    Kankje 10 kanaler, da er man dekket for det meste av galskapen.
    Har klart vurdert Ground Sound ettersom jeg klarer meg forløpig med 8 kanaler, en slik brukt kanskje ?

    Men først venter vi på svar fra Nederland.

    H
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.512
    Antall liker
    6.908
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Minisharc-variantene til MiniDSP er hvassere på prosessering enn 4x10HD og 10x10HD. Dacene er fremdeles ho-hum, og det er begrenset med innganger, så du er nødt til å mekke sjæl for å få noe fornuftig. Med 3 eksterne I2S stereodacer og en AN-FP, så har du da 1 digital inn, en stereo analog inn, den balanserte stereo ut som er i AN-FP samt det som de tre DACene du hiver på kan prestere. Billigere enn Groundsound, javisst - men det blir hjemmesnekring med tilhørende muligheter for å gjøre på leggen, og egentlig ikke noe billigere enn DLCP.

    Strømforsyningsmessig tenker jeg Hypex vinner på walkover.

    Johan-Kr
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Kjenner en som driver å mekker på noe lignende det du beskriver fenalaar
    Håper det blir en tråd på det bygget.

    Ikke slik at jeg har gitt opp DLCP. Håper at nye deler gir den mer stabilitet.
    Fult mulig at mine tidligere problemer med den stammer fra defekt controll kort som til slutt tok kvelden helt.

    En løsning jeg har vurdert er et RME lydkort (UCX / UFX) med den eksterene fjernkontrollen.
    Knappene på den kan programmeres slik jeg ønsker, Knapp for volym og knapp for kildevalg.
    XO, eq, etc tar man da i softvare.
    Fult mulig at det finnes andre lydkort løsninger med slik fjernkontroll/break out boks men jeg kjenner ingen.

    Men dette er en Hypex tråd for true belivers :)

    H
     

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.512
    Antall liker
    6.908
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Krysser fingre for at DLCPen blir frisk med nytt kontrollkort

    Johan-Kr
     

    Naturlyd

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    563
    Antall liker
    341
    Torget vurderinger
    23
    Det er ikke så lett å velge DSP, hadde stor tro på DLCP men Hypex sin tradisjon med å gjøre betalende kunder til beta-testere gjør at jeg skyr unna. Minner meg om Nokia og deres første "smarte" mobiler.

    Groundsound hviler vel på en manns skuldre og hva skjer om/når han ikke supporterer produktet lenger?

    Er det noen virkelig store skjær i sjøen ved å velge MiniSharc med noen virkelig gode DACs? Har kjøpt en MiniSharc og et par R2R-DACs fra Søkris (hvorfor i all hverden har ikke disse fått mer oppmerksomhet på Sentralen?) DIY Line - dam1021 - Audio Products - Products Har trua men ikke hatt tid til å smelle det sammen.
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hei Soundman

    Regner med at det er meg du spør.

    Jeg har nå installert et controll kort fra en donor, Jørg1s1 sin 6 kanals.
    Installerte for sikkerhets skyld nyeste firmvare på den i går før jeg koblet opp begge DLCP kortene.

    Spiller som en drøm nå i 8 kanaler. Bruker bare 2 kanaler på ekstra kortet for dyp bass.

    Som du kanskje har sett har jeg drevet å stye med Audiolens i tillegg. Ligger derfor litt bak på i å diagnostisere.

    Nå tenkte jeg bare tyne tolmodigheten til Jørg1s1 litt og spille på DLCP hovedsakligen i en tid fremover.
    Hypex har sagt at jeg kan sende innmaten til de om firmvare update ikke var nok.
    Det viste seg fort at det ikke var det. De har frem til nå vert imøtkommende over slike problemer.
    Håper de fortsatt er det. Men ønsker å bli litt mer sikker på hvor problemene ligger for ting går i posten.

    Tenker my ove diverse DSP løsninger for tiden, og hadde faktisk tenkt på den kombinasjone som ble tatt opp i din tråd, det å kombinere mini dsp og RME.
    Endte på godt og vont på en DLCP den gangen. Tross for litt for mye problemer er det en elegant boks og enkel i daglig betjening.
    Har mange tanker rundt tema for tiden. Får se om jeg klarer å samle de litt og skrive om det i min tråd, ikke at jeg har teknisk innsikt men mer å samle mine tanker rundt DIY og DSP for oss som ikke har mulighet til å vie all tid utenfor daglig lønsinnbringende arbeid til denne hobbyen.


    H
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Nå dumpa det inn en såpass hyggelig lønn for røddagsjobbing i påsken, at jeg er klar for å bestille flere deler. Det blir Hypex DLCP.

    I håp og tro om at det kommer rimelige og gode 'alt i en boks' etterhvert, så velger jeg å starte her, billigst mulig, interiørmessig akseptabelt, og med mulighet for å beholde mest mulig av det eksisterende dillet og dallet uendret.

    Er dette alt jeg trenger fra Hypex?

    493682d1525950843-dungeon-despair-hypex-handlekurv.jpg


    Signalkablene ser ut som de er terminert med samme kontakt i begge ender, og dermed kan deles i to og loddes til XLR, slik at jeg klarer meg med tre til 6 kanaler?

    Jeg er ganske begeistret for Neutrik Powercon, og vil gjerne bruke den. Men da trenger jeg vel en strømbryter? I så fall egnet modell? Fra Elfa, kanskje? Sikringer sitter på SMPS-kortet, så noe mer trengs vel ikke? Finnes det forresten noen som er billigere/bedre på Neutrik?

    Jeg tenker å montere alle kontakter fra innsiden av kabinettet, med sånne skiver/gjengeinnsatser og skruer med forsenket hode:

    493683d1525951046-dungeon-despair-s-l500-1-.jpg


    Er det i det hele tatt noe poeng å tenke på nettfilter? I så fall, tips om egnet modell fra Elfa eller lignende?
    ..
     
    Sist redigert av en moderator:

    Fenalaar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.05.2002
    Innlegg
    8.512
    Antall liker
    6.908
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    3
    Det ser ut som at du har alt du trenger, med unntak av kabinett.

    Jeg ville kanskje vurdert en iec strøminngang med integrert sikring, bryter og nettfilter?

    Johan-Kr
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Har tenkt på det iom at det sikkert finnes ferdige tegninger til det hos Modushop.

    Tenkte å henvende meg til dem om kabinett likt det som er laget til andre med DLCP, antar at de har laget noen.

    Eneste jeg ønsker å bestemme selv er sentrert display på fronten, forsenkede skruehull til alle skruer bak, og eventuelt PowerCon. Synes det er noe skikkelig over den, uten at jeg tror jeg vil høre det blindt...
     

    JoHoo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2013
    Innlegg
    4.278
    Antall liker
    4.190
    Torget vurderinger
    16
    Alt du trenger i handlelisten
    Modushop har ferdige tegninger til dlcp kabinett
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Jeg vil ha helt plain front med display i senter. Begge disse er too much og vel så det.

    Men om noen er våkne enda. Betaling hos Hypex..... Jeg finner bare visa som kredittkort og med 3% tillegg, har de ikke Visa Debit gebyrfritt? De andre gebyrfrie betalingsmåtene er helt ukjente for meg-
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn