@ Morten Petterson: Tenkte å spørre om priser, praktisk fremgangsmåte v. kjøp etc. Tror dette er av interesse for flere enn undertegnede, så fint om man tar det i denne tråden, evt. oppretter en ny tråd.
mvh
Det er bare å opprette en konto hos Boltz og bli kunde, så bestiller man varen lett på nettet, man får sporings nummer og følger Feedex pakka fra USA, til Frankrike og så videre til din addresse, dette tar høyst 4-5 dager før varen er på døren din.
Du kan gå inn på Boltz sine sider og "sette sammen" din egen hylle lenge og velge design, og få prisen på dette uten å være logget inn
Se link for vinyl løsninger, noen lar seg bygge ut også slik som de andre Boltz hyllene, er bare vegg/gulv plassen som begrenser din hylle lengde, se:
Album Racks & LP Storage | Made in America | Boltz Steel Furniture
Ja jeg mener dette er verdens beste media løsninger da jeg har brukt Boltz i 13 år og flere av mine venner har kjøpt den samma løsningen, og alle skryter av dem !
De koster ikke stort mere enn andre bra media hyller, men forskjellen er at Boltz hyller av stål er et vakkert møbel dine venner aldrig har sett før, og de vil like Boltz sitt design og gi deg mange hyggelige tilbakemeldinger på hylle valget. Ikke at det at skryt av et møbel er så viktig, men det er en hyggelig bonus!
Har man plater man vil ta være på til en høy verdi, så mener jeg at disse platene også fortjener den beste løsningen av oppbevaring, eks har man plater til en million kroner, ok så kan man godt koste på seg et par hyller til 8000-10.000 kroner også, disse lar seg bygge ut med tiden også, dette er min mening ihvertfall.
Så hvis dette er tilfellet, ja så mener jeg at Boltz.com er den beste løsningen, koster 1500 kroner mere en IKEA løsninger, men Boltz er jo er et unikt møbel man kan ha glede av resten av livet, og jeg vet at man fort går lei IKEA løsningene med tiden.
Mine eldste hyller er 13 år, og de er fortsatt i salg hos Boltz. Jeg har 3 ulike design på mine hyller, "trad børsta stål" til mine meter med dvd plater, og antikk svart hylle med rød rust brukes til mine blu-ray, og helt blanke stål hyller til mine cd plater.
Alle mine hyller står spredd rundt hele kåken, dvd og blu-ray står på hver sine vegger i gangen, og mine cd-moduler står i stua, derfor plages jeg ikke av å ha ulikt design på hyllene mine. Men husk bare at Boltz sine hyller lar seg bygge ut(only the wall is the limit), så velg et design du liker med tanke på at du skal ha dem for evig tid

Boltz.com startet opp i 1998 sånn ca, og de driver solid bra, så ikke hver redd for å bruke Visa kortet der, du kan stole på dem!
Disse vinyl hyllene setter du sammen på 30 minutter, og du vil glede til å bygge ut med nye hyller fra Boltz med tiden, det kan jeg love deg

Så lykke til med Boltz valget da, du finner nok info på sidene til Boltz.com, men hvis du kjøper deg en hylle, så fortell meg hvordan du likte hylle valget da, på en PM takk !
Hepp fra Morten