- Ble medlem
- 18.10.2005
- Antall liker
- 0
Noen som har noen gode tips?
Vi tar de humane metodene først ;D
mvh
mvh
|
Det finnes et middel som heter "Get off". Kjøpes i dyrebutikker. Vanskelig å si om det egentlig fungerer.
Spray flaske med vann. Hver gang kattefaen nermer seg gir du den en liten dusj med vann funker kjempe bra...
Leverpostei med Marevan... så får de iallefall ikke blodpropp med det førsteNoen som har noen gode tips?
mvh
Flytt anlegget ditt !! :Pusen vår er heldigvis totalt uinteressert i anlegget, men er fryktelig glad i sweetspot stolen min.
Hei Komponenten,Hvis de har et spesielt sted de pleier å pisse kan det kanskje hjelpe å strø med pepper eller hvitløkspulver. Tror jeg har lest det og også prøvd det men husker ikke helt om det hjalp. Vi har en i nabolaget som av og til bare MÅ pisse på døren vår, og det er jo lite kjekt. Pleier å vaske døren så fort jeg merker det, og har tidligere strødd hvitløkspulver rundt der, men det er en stund siden, problemet er ikke så stort for tiden.
Å sprute vann kan nok hjelpe om du tar de på fersken, men da må du jo sitte der og vente.
Hei Komponenten,
Min gamle mor hadde samme problemet. Hun brukte apelsinskall som hun la foran døra og i trappen. Katter liker etter sigende ikke lukten av nyskrellt apelsin. Rasp skallet på et rivjern eller finhakk det. Byttes minst hver andre dag. Om ikke annet får du i deg C vitaminer ! ;D I følge gamle mor hjalp det.
Slik er vår katt og, heldigvis ;DPusen vår er heldigvis totalt uinteressert i anlegget, men er fryktelig glad i sweetspot stolen min.
Møllkuler !!! Æsj, for en stank for sarte katteneser :'(
Fine katter. Jeg har lenge ønsket meg skogkatt, noe slikt f.eks.:Du kan bytte ut frontstoffet med metallgitter.
Eller ikke ha frontgitter i det hele tatt.
Det er en løsning som fungerer for meg,men det er jo litt risiko med den løsningen da.
Jeg har amerikanske skogskatter,en rase som kalles Maine Coon.
Ta en titt på hjemmesiden vår.
http://www.piczo.com/elonyas?g=11828533&cr=5
Ja det kan man si!Maine coon er vel enda større enn norsk skogkatt?