Hvor varmt er det-tråden.

Jaerbu

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2003
Antall liker
611
13 gode varmegrader på Heidrun plattformen.

J

JAE

Gjest
Måler 30,5 på terassen i Bergen(i skyggen)På baksiden

Tør ikke måle fremsiden ;D

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
30.2 grader på forsiden og 36 grader på baksiden (i skyggen selvsagt)

/jan

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.417
Torget vurderinger
2
38.4 på terrassen. Men levelige 21 i gruva.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
2. fridag på 20 dager, og deilig varmt. 8)
Godt over 30 grader på balkongen, sval bris igjennom leiligheten som får varmehjelp fra 2 rørblokker som yter sitt. :)

Fryseren fylt med isbiter, og kjøleskapet på gutterommet smekkings med b-vitaminer.
Oi, da var det tid for en kald en ja, gressenkemannlivet er helt greit..... ;D

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Det er 35 grader... puh... :eek:

!!! Og det har det vært noen dager nå...

:eek:

mvh

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
29.5 på nordsiden av huset, der det enda ikke har vært sol, og jevne 20 i musikkrommet.
Gjett hvor jeg har mest lysst til å være........
Men det er NM i golf for juniorer her i nabolaget i helga, så jeg er innom der i perioder i dag, for å støtte opp om ett par tidligere elever.
Varmt ute på "plena" i dag ja ::)

K

KindOfBlue

Gjest
Emotikon og jeg har samme temp ... 29.5 i skyggen ... og det holder lenge!

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.782
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Har akkurat kommet tilbake fra glamaten i stavanger. Varmt. Kjørte båt over fjorden. Varmt.. Så er det noe annet festligheter ikveld. Skulle ikke forundre meg om det blir varmt også.
Skal kjøre MC . Gleder meg virkelig til å kle på meg dressen... Skikkelig VARMT....

picpac

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.09.2006
Antall liker
0
29,2 grader i skyggen her i Skien, det holder lenge. Er forøvrig 29,6 grader inne :mad:

P

Parelius

Gjest
Ca. 8 grader i ølglasset; jeg klager aldri…

I morgen venter havet!

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
314
Parelius skrev:
Ca. 8 grader i ølglasset
Omtrent samme temperatur som vi har hatt i hele sommer UTE :mad: :( :-X :-X ( foruten nesten en uke med godvær i forrige uke)
Begynner å bli lei hele ....
Tror jeg flytter sydover snart
Mvh Jan I

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Antall liker
6.833
Torget vurderinger
35
Velkommen skal du være.

I dag har jeg vært tre timer på stranda. Et kvarter var på land, resten i vannet som holdt minst 22-23 grader. Over 30 grader i skyggen gjør det hele ganske svett.

Roy

A

Afterglow

Gjest
29 grader i skyggen og 17 grader i vannet hos Geirangerfjorden Feriesenter i Geiranger:
www.geirangerfjorden.net (Det var reklamen.....!) ;D

Da er det greit med en båttur på fjorden! Faktisk så finnes det ikke bedre steder å ta en båttur (se under, tok bildet for et par dager siden...) Ikke minst når man kan ligge i 30 knop og til og med få betalt for det....! :D 8)

mvh
FMG

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Kjempeflott bilde FMG!
Her er det nå kl.1910 30,2 i skyggen (skikkelig skygge og aldri sol på selve meteret)
Inne (i stua) er det 28,4 og i kjellerlytterom 20,5 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Da står ikke noe anlegg der påslått, merket at det var mindre forskjell mellom stue og der nede, når også PP600 ble brukt sammen med anlegg forøvrig.
Deilig å gå ned å sette seg rett ned i en litt kjølig skinnstol (hud mot hud ;D )
Fint vær er helt ok, men slik varme er pyton for meg.

Mvh.KW

P

Parelius

Gjest
Kjempestilig bilde, FMG. Akk, så vakkert!

(Jeg ville personlig ha fått litt mer luft på venstre side, sånn umiddelbart.)

Peter

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2002
Antall liker
1.589
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
30,0 ute bak huset, og 31,3 inne i Bergen akkurat nå. Tror jeg skal bort fra PC'en og drikke en kald en ute i stedet 8)

picpac

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.09.2006
Antall liker
0
Utrolig bra bilde FMG, hadde klart meg noen timer på vannet der jeg også ;D

Btw.

Nå er det 27,3 i skyggen her (som er i skyggen hele døgnet), og 29,9 inne idet rommet i huset som har mest skygge utenom kjellern. 32,7 på kjøkkenet.

J

Jurassic

Gjest
picpac skrev:

Btw.

Nå er det 27,3 i skyggen her (som er i skyggen hele døgnet), og 29,9 inne idet rommet i huset som har mest skygge utenom kjellern. 32,7 på kjøkkenet.
Varmepumpe det neste som står for tur i stua?

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.685
Torget vurderinger
12
Det er godt man er vekselvarm. Jeg nyter hvert sekund. I bilen sto det 30,5 som utetemp tidligere i dag. Passe i dag det. Hengekøye, sigger, vin, vann og sol passet godt i dag.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
gøjtt er det.
Glemte solkrem i dag, under bygging av veranda. Godt man har aloe vera og øl!

Sånn ellers er det flytteforberedelser, igjen. Tror det bor en tater i meg, gitt... :)

Lytterom der vi skal bo skal jeg få til, gammelt hus, med ett rom til overs. Blir ikke all verden, men likevel.

Ligger forøvrig an til at jeg må ha noe jævla kurant, uten at det er avansert som lager lyd på stua.

edit: som ikke kost allverden, og som gjerne kan betjenes av barnehender etterhvert
Ikke rør, altså! :)

picpac

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.09.2006
Antall liker
0
Jurassic skrev:
picpac skrev:

Btw.

Varmepumpe det neste som står for tur i stua?
Det er enkelte dager det ikke hadde vært vondt.
Godt jeg ble ferdig med stueprosjektet før varmen kom :)

A

Afterglow

Gjest
KW skrev:
Kjempeflott bilde FMG!
Her er det nå kl.1910 30,2 i skyggen (skikkelig skygge og aldri sol på selve meteret)
Inne (i stua) er det 28,4 og i kjellerlytterom 20,5 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Da står ikke noe anlegg der påslått, merket at det var mindre forskjell mellom stue og der nede, når også PP600 ble brukt sammen med anlegg forøvrig.
Deilig å gå ned å sette seg rett ned i en litt kjølig skinnstol (hud mot hud ;D )

Mvh.KW
Hei KW!
Kunne gjerne tenke meg å bytte ut litt sol mot en kjølig kjellerstue og et gromanlegg med den rette plata på spilleren.... 8)

Siste værvarsel: Geiranger kl 21.22: 21 grader (og sola har gått ned...)

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
FMG skrev:
Nydelig bilde FMG :)
Ej lengte heimatt når ej ser slike bilde frå den finaste fjorden i heile verda :)

Hilsen en som kommer fra inngangen på den første tunellen på stekningen Brusdalsvatnet - Geiranger..... ;)

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
FMG skrev:
KW skrev:
Kjempeflott bilde FMG!

Mvh.KW
Hei KW!
Kunne gjerne tenke meg å bytte ut litt sol mot en kjølig kjellerstue og et gromanlegg med den rette plata på spilleren.... 8)

Hei hei!
Begynner å bli kaldt da jo ;D
Kl 22.30 her 23,5 grader ute og 27,9 inne i stua.
Da har jeg satt opp alle vinduer og noen dører og håper å få ned innetemperaturen.
Ser at noen av naboene gjør det samme, men bare for tidlig på ettermiddagen, svært liten vits i når tempen ute er høyere enn inne ::)

Du får nok nytte vintern til godlyden du og jobbe/tjene penger når det er høysesong for deg ;)
Det høres jo ikke gæli ut å tjene penger på tur med båten på det stedet i slikt vær da ;D
Mvh.KW

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
emotikon skrev:
Hilsen en som kommer fra inngangen på den første tunellen på stekningen Brusdalsvatnet - Geiranger..... ;)
Liabygda? Eller e der en tunnel på Dyrkorn? Huskakje.

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.645
Sted
Nøtterøy
Over 20 grader ute, og klokken er snart tolv. Nøtterøy.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
oddgeir skrev:
emotikon skrev:
Liabygda? Eller e der en tunnel på Dyrkorn? Huskakje.
Strekningen fra den tunellen og til Stordal er bare tunnel nå...
Ikke mye for turistene å se lenger.
De få meterne det ikke er tunnel, er det igjengrodd :(

G

Gjestemedlem

Gjest
Tok meg er tur til Bergen for noen uker, og her er det ganske fint også nå. Litt deilig og småsvalt egentlig når det er sol og finvær og gradene ikke beveger seg over 30 på dagtid. Behagelig rett og slett. Norge er et deilig land når det er sol og sommer. Skal se om jeg kommer meg i bad også nå og ser frem til det. I Alanya er vannet så varmt nå at eneste forskjellen man merker når man går uti er at det er våtere enn på land, så da blir det heller ekspedisjoner opp i fjellene for å finne elver og innsjøer i stedet.

Skal nyte dagene her oppe nå.

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.614
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Da drar jeg ned til Oslo sentrum for å jobbe. Blir ikke herlig. :-X

A

Afterglow

Gjest
emotikon skrev:
FMG skrev:
Ej lengte heimatt når ej ser slike bilde frå den finaste fjorden i heile verda :)

Et bedre tips enn Liabygda måtte vel være Vestre....

KW skrev:
Hei hei!
Begynner å bli kaldt da jo ;D
Kl 22.30 her 23,5 grader ute og 27,9 inne i stua.
Da har jeg satt opp alle vinduer og noen dører og håper å få ned innetemperaturen.
Ser at noen av naboene gjør det samme, men bare for tidlig på ettermiddagen, svært liten vits i når tempen ute er høyere enn inne ::)

Du får nok nytte vintern til godlyden du og jobbe/tjene penger når det er høysesong for deg ;)
Det høres jo ikke gæli ut å tjene penger på tur med båten på det stedet i slikt vær da ;D
Mvh.KW
Jo... sitter i varmen og planlegger vinterens godlyd. Har bestemt meg for å endre en del på oppsettet. ARC-oppsettet ble solgt i vinter, hadde så McIntosh 275 innom en kortere tid i vår, men har nå sansynligvis bestemt meg for å slå til på en BAT VK-75SE. Hørte en slik for et par år siden og ble mektig imponert. Men.... CJ frister også: Har en drøm om komboen CT5 og den nye ET 250S... ::)

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
FMG skrev:
emotikon skrev:
FMG skrev:

Et bedre tips enn Liabygda måtte vel være Vestre....
Ekje tunnel på Vestre ::) ;)

Topp Bunn