Hvor varmt er det-tråden.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Der begynner tunnelene ja. :)

Sender med et bilde av en katt som synes det var godt med en ispose i går ettermiddag.....

Vedlegg

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Hadde "sovende" nattevakt i natt. Med laveste tempratur på soverommet på 28.9 grader ble det heller lite soving. ??? ???

Gunzi

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.08.2003
Antall liker
932
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
5
Her blir det ikke startet opp store SET rørforsterkere med det første, allerede 37 grader inne i stua.

Lurer på om jeg skal finne frem den derre lille dingsen jeg har i skuffa....ipod??

L

lark

Gjest
Heldigvis litt lavere temp idag. 25,4 C akkurat nå klokka 12.02.15 ;D

Audio Art

Bransjeaktør
Ble medlem
29.11.2004
Antall liker
190
Torget vurderinger
2
30 ute men, denne gjør susen inne. grise billig på elkjop 199k løp og kjøp!

G

Gjestemedlem

Gjest
Hvis man sliter med varmen og bor i et hus uten aircondition så kan man prøve trickset med å sette på dusjen med kaldt vann og sette dørene åpne, gjerne kombinert med en vifte som avbildet over som blåser gjennom dusjstrålen. Dette virker, og så lenge det ikke er vannmangel i området er det et utmerket alternativ.

A

Afterglow

Gjest
emotikon skrev:
Hvis du er fra et av husene ved inngangen til til Viset-tunellen så er vi kanskje i slekt.... ;D

Fulgte forresten med på temperaturmåleren under bilturen fra Ålesund til Geiranger i går: Den lå hele tiden på mellom 24 grader (Ålesund sentrum) og 29 grader (Geiranger). Unntaket var det verdensberømte stedet Stordal der den pussig nok stupte ned til 19 grader!? ??? Men Stordal er kjent som et "kuldehøl" om vinteren også.... vanligvis ligger temperaturen på mellom 5 og 8 grader kaldere enn i Geiranger og Ålesund. (Unnskyld alle Stordalinger, men det er sant...)

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.037
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
FMG skrev:
emotikon skrev:
Hvis du er fra et av husene ved inngangen til til Viset-tunellen så er vi kanskje i slekt.... ;D
Kommer fra ett av husene der ja, men jeg tror ikke vi er i slekt. Brodern har ikke nevnt noe om det i hvertfall.
Han er rimelig godt kjent med folk som bor eller jobber i Geiranger i og med at han har jobbet som kjøkkensjef på Union.

Eller.....vent nå....en av mine forfedre fikk bygget Villa Utsikten Hotel & Restaurant, Edvard Hole.
Din tilknytning til Geiranger ligger vel i andre enden av "dammen" - under Ørnesvingene?

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.685
Torget vurderinger
12
Hamar, uventilert lokale, ca 30 ute, samme inne. Veldig glad for at jeg kom ca 6t for sent på jobb i dag og dermed jobber kvelden i stedet (ironi). Gleder meg til helgen for da begynner ferien min. Kanskje kommer drittværet? Optimist til siste slutt!

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
9 grader og svalt ute. Utsiktene de neste 10 dagene indikerer en kjølig og sval sommer. 8)

R

RL69

Gjest
ca 32 grader i Singapore.

Sval vind, men i sola steiker det.

MVH
KOL69

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Her er det 8,4 nå, delvis overskyet. Men det regner i allefall ikke.

Den dårligste sommeren i "manns minne". Den i fjor var deprimerende dårlig, så dårlig at vi ikke trodde det var mulig at det kunne bli værre. Det VAR MULIG !! :mad: :'( :'( :'( :'( :'(

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Kun 21+
Ligger noen veldige tunge skyer og lurer i horisonten :-\

/jan

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Spiralis skrev:
Her er det 8,4 nå, delvis overskyet. Men det regner i allefall ikke.

Den dårligste sommeren i "manns minne". Den i fjor var deprimerende dårlig, så dårlig at vi ikke trodde det var mulig at det kunne bli værre. Det VAR MULIG !! :mad: :'( :'( :'( :'( :'(
Uff!

Synes synd på dere der oppe. :'(

Vi har hatt to fantastiske uker her nå, bading og soling var det eneste jeg orket denne uken, flere dager over 30 grader, nesten for mye av det gode...

Topp Bunn