L
lark
Gjest
30,2 grader Celsius i Ørsta idag. Noen bedre?
Varmest i skyggen? Merkelig fenomen ;DJanR skrev:30.2 grader på forsiden og 36 grader på baksiden (i skyggen selvsagt)
/jan
Sånn er det nå her i Særp 8)lark skrev:Varmest i skyggen? Merkelig fenomen ;D
Omtrent samme temperatur som vi har hatt i hele sommer UTEParelius skrev:Ca. 8 grader i ølglasset
Varmepumpe det neste som står for tur i stua?picpac skrev:Utrolig bra bilde FMG, hadde klart meg noen timer på vannet der jeg også ;D
Btw.
Nå er det 27,3 i skyggen her (som er i skyggen hele døgnet), og 29,9 inne idet rommet i huset som har mest skygge utenom kjellern. 32,7 på kjøkkenet.
Det er enkelte dager det ikke hadde vært vondt.Jurassic skrev:Varmepumpe det neste som står for tur i stua?picpac skrev:Utrolig bra bilde FMG, hadde klart meg noen timer på vannet der jeg også ;D
Btw.
Nå er det 27,3 i skyggen her (som er i skyggen hele døgnet), og 29,9 inne idet rommet i huset som har mest skygge utenom kjellern. 32,7 på kjøkkenet.
Hei KW!KW skrev:Kjempeflott bilde FMG!
Her er det nå kl.1910 30,2 i skyggen (skikkelig skygge og aldri sol på selve meteret)
Inne (i stua) er det 28,4 og i kjellerlytterom 20,5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da står ikke noe anlegg der påslått, merket at det var mindre forskjell mellom stue og der nede, når også PP600 ble brukt sammen med anlegg forøvrig.
Deilig å gå ned å sette seg rett ned i en litt kjølig skinnstol (hud mot hud ;D )
Fint vær er helt ok, men slik varme er pyton for meg.
Mvh.KW
Nydelig bilde FMGFMG skrev:Siste værvarsel: Geiranger kl 21.22: 21 grader (og sola har gått ned...)
FMG skrev:Hei KW!KW skrev:Kjempeflott bilde FMG!
Her er det nå kl.1910 30,2 i skyggen (skikkelig skygge og aldri sol på selve meteret)
Inne (i stua) er det 28,4 og i kjellerlytterom 20,5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da står ikke noe anlegg der påslått, merket at det var mindre forskjell mellom stue og der nede, når også PP600 ble brukt sammen med anlegg forøvrig.
Deilig å gå ned å sette seg rett ned i en litt kjølig skinnstol (hud mot hud ;D )
Fint vær er helt ok, men slik varme er pyton for meg.
Mvh.KW
Kunne gjerne tenke meg å bytte ut litt sol mot en kjølig kjellerstue og et gromanlegg med den rette plata på spilleren.... 8)
Siste værvarsel: Geiranger kl 21.22: 21 grader (og sola har gått ned...)
Liabygda? Eller e der en tunnel på Dyrkorn? Huskakje.emotikon skrev:Hilsen en som kommer fra inngangen på den første tunellen på stekningen Brusdalsvatnet - Geiranger.....![]()
Strekningen fra den tunellen og til Stordal er bare tunnel nå...oddgeir skrev:Liabygda? Eller e der en tunnel på Dyrkorn? Huskakje.emotikon skrev:Hilsen en som kommer fra inngangen på den første tunellen på stekningen Brusdalsvatnet - Geiranger.....![]()
Et bedre tips enn Liabygda måtte vel være Vestre....emotikon skrev:Nydelig bilde FMGFMG skrev:Siste værvarsel: Geiranger kl 21.22: 21 grader (og sola har gått ned...)
Ej lengte heimatt når ej ser slike bilde frå den finaste fjorden i heile verda
Hilsen en som kommer fra inngangen på den første tunellen på stekningen Brusdalsvatnet - Geiranger.....![]()
Jo... sitter i varmen og planlegger vinterens godlyd. Har bestemt meg for å endre en del på oppsettet. ARC-oppsettet ble solgt i vinter, hadde så McIntosh 275 innom en kortere tid i vår, men har nå sansynligvis bestemt meg for å slå til på en BAT VK-75SE. Hørte en slik for et par år siden og ble mektig imponert. Men.... CJ frister også: Har en drøm om komboen CT5 og den nye ET 250S... :KW skrev:Hei hei!
Begynner å bli kaldt da jo ;D
Kl 22.30 her 23,5 grader ute og 27,9 inne i stua.
Da har jeg satt opp alle vinduer og noen dører og håper å få ned innetemperaturen.
Ser at noen av naboene gjør det samme, men bare for tidlig på ettermiddagen, svært liten vits i når tempen ute er høyere enn inne :
Du får nok nytte vintern til godlyden du og jobbe/tjene penger når det er høysesong for deg
Det høres jo ikke gæli ut å tjene penger på tur med båten på det stedet i slikt vær da ;D
Mvh.KW
Ekje tunnel på Vestre :FMG skrev:Et bedre tips enn Liabygda måtte vel være Vestre....emotikon skrev:Nydelig bilde FMGFMG skrev:Siste værvarsel: Geiranger kl 21.22: 21 grader (og sola har gått ned...)
Ej lengte heimatt når ej ser slike bilde frå den finaste fjorden i heile verda
Hilsen en som kommer fra inngangen på den første tunellen på stekningen Brusdalsvatnet - Geiranger.....![]()