Hvor STA er du?

Hvor sta er du?

• JEG HAR RETT!

Stemmer: 0 0.0%
  • Jeg har ALDRI tapt en diskusjon! Selv om jeg tar feil

• Hvis jeg vet at jeg har rett, gir jeg meg aldri!

• Hvis jeg vet at andre tar feil, gir jeg meg aldri!

• Jeg både taper og vinner diskusjoner

• Jeg gir meg når jeg ser at jeg tar feil

• Jeg gir meg når jeg ser at andre har rett

• Jeg vet at jeg alltid taper en diskusjon

• Jeg diskuterer ikke, har aldri gjort.

• Jeg lar andre diskutere for meg

• Hva er det du prøver å antyde?? Jeg blir kraftig provosert av et slikt spørsmål!

• Totalt antall stemmer
    0

Godalive

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.02.2007
Antall liker
365
Torget vurderinger
0
Komponenten skrev:
og som da jeg gikk med på å kjøpe ny bil selv om jeg ikke skjønte hvorfor...
Hmm... Imponert! Måtte bearbeide dama mi (som jeg forøvrig har "bodd" med siden -84) lenge før det ble ny bil.

Ellers er det vel slik at fakta dreper enhver diskusjon.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Godalive skrev:
Komponenten skrev:
og som da jeg gikk med på å kjøpe ny bil selv om jeg ikke skjønte hvorfor...
Hmm... Imponert! Måtte bearbeide dama mi (som jeg forøvrig har "bodd" med siden -84) lenge før det ble ny bil.

Ellers er det vel slik at fakta dreper enhver diskusjon.
Kan kanskje være en bieffekt av at jeg etterhvert har skjønt at man kjøper nye ting fordi man har lyst, ikke fordi man trenger...
Ble vel litt oppgitt, kanskje en smule irritert, og protesterte vel også en gang i blant i starten da han stadig skulle skifte komponenter, men etter 10-15-30 sånne opplevelser så blir jo selv det en vane, så nå registrerer jeg bare at det skjer, det er litt som med årstider, man bare vet at de kommer og går...

Det samme gjelder i grunn ikke når jeg trenger nye sko, da er det stadige og spede protester å høre.... ::)

O

OldBoy

Gjest
Da har mannen din ett og annet å lære, er jeg redd....

En virkelig hi-fi-freak starter ikke en diskusjon med kona på grunn av et par sko!! Når han i stedet kunne ha benyttet anledningen til jevne ut scoren med en liten dippedutt til noen titalls tusen kroner.

Nei, sko, kjoler og smykker får kona holde på med så mye hun har lyst til. Så kjøper jeg til gjengjeld hi-fi, biler, motorgressklipper, morsomme verktøy og slikt som en herremann bare MÅ ha. Ingen vits i å vekke en bjørn i dyp søvn.

:) :) :)

Men ellers har du nok rett i at vi kjøper ting stort sett fordi vi har lyst, og ikke fordi vi trenger dem.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
OldBoy skrev:
Da har mannen din ett og annet å lære, er jeg redd....

En virkelig hi-fi-freak starter ikke en diskusjon med kona på grunn av et par sko!! Når han i stedet kunne ha benyttet anledningen til jevne ut scoren med en liten dippedutt til noen titalls tusen kroner.

Nei, sko, kjoler og smykker får kona holde på med så mye hun har lyst til. Så kjøper jeg til gjengjeld hi-fi, biler, motorgressklipper, morsomme verktøy og slikt som en herremann bare MÅ ha. Ingen vits i å vekke en bjørn i dyp søvn.

:) :) :)

Men ellers har du nok rett i at vi kjøper ting stort sett fordi vi har lyst, og ikke fordi vi trenger dem.
He-he, tro det eller ei så har han argumentasjonen i orden. For mens han SELGER sine bokser han ikke lenger vil ha selv, er markeded for mine brukte sko så og si fraværende. ;)

Jeg kjøper nå det jeg vil ha jeg og, jeg tjener da mine egne penger og egentlig har jeg stort sett det jeg trenger. Når noen spør meg hva jeg ønsker meg til jul kan jeg ikke komme på noe jeg egentlig trenger..

Dr.Evil

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.10.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
2
På tide å friske opp denne tråden. Ingen flere stabeist her inne?

Hilsen
Dr.Evil

Topp Bunn