Hvor ofte barberer du deg?

Hvor ofte barberer du deg?

  • Hver dag, det gror som bare juling

    Stemmer: 0 0.0%
  • Annen hver dag

    Stemmer: 0 0.0%
  • Ca. 2-3 ganger i uken

    Stemmer: 0 0.0%
  • Ca. 1 gang i uken

    Stemmer: 0 0.0%
  • Barbering er tull, lar skjegget gro. Kun trimming

    Stemmer: 0 0.0%
  • Er i puberteten, det blir sjelden  :-[

    Stemmer: 0 0.0%

  • Totalt antall stemmer
    0

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Innlegg
511
Antall liker
42
noruego skrev:
Barbering en gang i uken? Kan ikke skjønne annet enn at en da må være uten enten normal jobb, dame eller skjeggvekst...
Godt poeng, Noruego
 
O

omholt

Gjest
styx skrev:
omholt skrev:
Mulig du har skrevet om dette i en annen tråd, isåfall har jeg ikke fått det med meg. Hva syns du om barberingen/utstyret nå? :)
Jo, det fungerer et hakk bedre enn Gillette. Bruker nå Proraso krem. Bestilte en pakke med mange ulike blader, men har ikke merket den store forskjellen på bladene. Jeg har litt irritabel hud og selv om det virker til å være noe bedre med denne type barbering, så blir huden fortsatt sår. Har ikke giddet å lese om teknikker osv. Hoverårsaken til irritasjon er at huden min reagerer på t-skjorter, skjorter og gensere (spesielt ull).

Det litt kjipe med denne barberingen er at det tar lengre tid. Går supert kjapt med en Gillette sak, men ikke så bra for huden. En positiv ting er det blir mye billigere. Bladene koster jo slikk og ingenting.
 

Brombrom

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.11.2005
Innlegg
177
Antall liker
17
JEJ skrev:
noruego skrev:
Barbering en gang i uken? Kan ikke skjønne annet enn at en da må være uten enten normal jobb, dame eller skjeggvekst...
Godt poeng, Noruego

Hmm, forutintatt ja :)... Har barbert meg en gang i uka siden 91`, mer en nok for meg 8).

Jobben er ikke "unormal", har skjeggvekst nok til flere. Er forøvrig mann, om det skulle være av interesse ;D.
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Er når og hvor ofte man barberer seg egentlig noe for voksne mannfolk og diskutere ?
Det må da være fullstendig uinterresant. Lite mandig diskusjonstema.
 

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Innlegg
3.988
Antall liker
229
Torget vurderinger
4
Samme høvel og blader bestilt, har riktig krem og børste fra før. Dette blir spennende, har ikke prøvd skikkelig saker siden en jeg arvet av min bestefar i ungdommen, skjønner ikke hvorfor jeg ikke beholdt den.



omholt skrev:
 
O

omholt

Gjest
MaHa skrev:
Samme høvel og blader bestilt, har riktig krem og børste fra før. Dette blir spennende, har ikke prøvd skikkelig saker siden en jeg arvet av min bestefar i ungdommen, skjønner ikke hvorfor jeg ikke beholdt den.
Det er aldri for seint å begynne Arne Næss. ;D
 

eliasen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.07.2005
Innlegg
261
Antall liker
0
Jeg mente på at jeg leste en plass for en stund siden at menn som til stadighet trasker rundt med 2-3 dagersskjegg får seg mindre med kona, i forhold til menn som barberer seg hver dag eller lar skjegget gro. Kanskje noe å tenke på om noen skulle passe i kategorien med nevnte problem....
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
Jeg fant forresten Barbershop.no her om dagen, de ser ut til å ha ålreit utvalg og greie priser. Tror jeg skal kjøpe meg en Merkur HD, en god kost og noe Proraso barberkrem derfra. 8)
 
Topp Bunn