R
Roysen
Gjest
Dersom du ikke fant hva jeg henviser til så foreslår jeg at vi tar denne off topic diskusjonen på PM. Lyngen vet meget godt hva jeg mener fordi vi har hatt denne runden før.ErosLoveking skrev:Javel?Roysen skrev:Jeg tror du bør ta deg en titt inn på musikksidene og sette deg litt mer inn i hva som faktisk er skrevet og hevdet før du uttaler deg på svikende grunnlag.ErosLoveking skrev:Det er ikke jeg eller Lyngen for den del som sammenligner musikk med dårlig teknisk(innspillings) kvalitet med dårlige venner. osv. osv. osv.Roysen skrev:Så du mener at det er helt greit at andre skal forelle deg at den musikken du liker ikke er bra eller feil?ErosLoveking skrev:Og du skal ha lov til å ytre det, uten å bli sabla ned som musikkpoliti av den grunn.Lyngen skrev:Enig i at dette er blindspor, men om man unngår å lytte til musikk som man liker pga dårlig lyd så er det ikke bra, imo.Roysen skrev:Kan du utdype hva du mener med "flinkismusikk"? Forøvrig er denne tråden på veg ut i samme grøft som tråden "Let Michael RIP" - en krangel om hva som er god/dårlig musikk som jeg tror er et blindspor.
Noen som nevnte hersketeknikker?
Den ene er ikke bedre enn den andre.
Mvh
Roysen
Mvh
Roysen
Musikksidene er vel der jeg oppholder meg mest. Hvor vil du jeg skal begynne å lese på nytt?
Mvh
Roysen