- Ble medlem
- 10.02.2002
- Antall liker
- 128
Jeg er medlem på 5 (hifi) forums og 3 (tech) forum.
Jeg ble medlem på mitt første forum i 1989.
mvh
Jeg ble medlem på mitt første forum i 1989.
mvh
Var du brevvenn... ;DJeg ble medlem på mitt første forum i 1989.
Aldri hørt om BBS... ? http://en.wikipedia.org/wiki/Bulletin_board_systemVar du brevvenn... ;D
Forum som vi kjenner det her da kom først i ca 1995.BBS..Bankenes betalings sentral?
Nei, har ikke hørt om Bulletin board.
Ikke modem heller antageligvis..BBS..Bankenes betalings sentral?
Nei, har ikke hørt om Bulletin board.
Jeg kjøpte mitt første internett abbonement i 1995 tror jeg. Begynte å poppe opp ganske mange HTTP servere da. Men det er klart FTP/Archie/Gopher/Telnet var mer i bruk enn rene Http forespørseler med Mosaic (senere Netscape) Og mail (eudora) kom seg jo også etterhvert når folk begynte å sette opp X400 gatewayer.Forum som vi kjenner det her da kom først i ca 1995.
Den første online test var det folk i malaisia som stod for
Jeg husker jeg leser den første nettutgaven av enjoythemusic like etter dette. Så siden 95, har jeg lest om hifi på nett. Og eventuelt da vært med på diverse forums...
Internett var tigjengelig ca ifra 1991 mellom skoler og slikt i norge, som jeg var borti iallefall. Men jeg tror at det først var ca 1996 at man begynte å få mer muligheter til å surfe...
Det var en morro tid! årenene 96-99!
Har drive med datanettverk (då i skulejobbsamanheng) heilt sidan 1986. BBS - det var tider - det. Måtte ringe rikstakst 2 eit nummer i Hermannsverk for å kople meg opp. Modem på 2400 baud var det nye, fantastiske som nyleg hadde dukka opp då eg kom med. Og MS-dos var berre ein draum - etter at Bill Gates hadde fått mørkeredsle av Apple, Atari og Amiga sine designarar.Aldri hørt om BBS... ? http://en.wikipedia.org/wiki/Bulletin_board_system
![]()
Dizz izz tweakMan spikkin on zee board... Can you hear me Cato? ;D
91 var det nok mer å regne som intranett. Internett slik vi kjenner det idag, var ikke tilstede i 91.Internett var tigjengelig ca ifra 1991 mellom skoler og slikt i norge, som jeg var borti iallefall. Men jeg tror at det først var ca 1996 at man begynte å få mer muligheter til å surfe...
Det var en morro tid! årenene 96-99!