|
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? :-/Får nøye dere med vulgærutgaven. Stadig innom off-topic.
Garantert ikkje. Sjå på språket....BBking
Det har jeg og. Men han når ikke opp han heller. Blir for tafatt og tannløst.Har lurt på om JohnBender er affa.
Nå er neppe den oppgitte HFS-profilen noen garanti for at Affa verken er mann eller gutt, eller at han 84. I beste fall en indikasjon, for folk flest har det ikke med å lyve, men man kan aldri vite...ifølge profilen er han jo en
mann/gutt
alder; 84 - åttifire -
:-X
Uerfaren tenåringsjente !? Er ikke det noe som på engelsk kalles "contradiction in terms" ? Og i tillegg på et HiFi forum ?? Oddsene for det er vel ikke plagsom store ? ;D ;D ;D ;DNå er neppe den oppgitte HFS-profilen noen garanti for at Affa verken er mann eller gutt, eller at han 84. I beste fall en indikasjon, for folk flest har det ikke med å lyve, men man kan aldri vite...
Det hadde tatt seg ut om det sto en uerfaren tenåringsjente bak Affa-figuren. Bare for å trekke det helt ut til den motsatte ytterlighet.
Vi for håpe han dukker opp gjen snart , er jo en humorist av høy rang .
Tiltredes ;D ;D ;D ;D Dessverre ikke alle som har skjønt det !![]()
Som å drikke genever....eller absint.Det er ikke å forstå det som er vanskelig, men lære å like det.
En smak for kjennere.
Mvh
Atle K
Dette er hele poenget.Uerfaren tenåringsjente !? Er ikke det noe som på engelsk kalles "contradiction in terms" ? Og i tillegg på et HiFi forum ?? Oddsene for det er vel ikke plagsom store ? ;D ;D ;D ;D
Det er ikke å forstå det som er vanskelig, men lære å like det.
En smak for kjennere.
Mvh
Atle K
Er vel helt avhengig av hvor du flytter til det. Man sparer ikke noen her heller, tror det helst er i Oslo-området de er så sarte på det, og alltid føler de krenker og trår på noen bare de åpner munnen. ;DÅhhh...... Det glemte jeg. :
Etter så mange år i Finnmark har jeg absolutt fått sansen for den rå og brutale politisk ukorrekte humoren som brukes på kysten her. Her spares ingen; samer, homofile, bifile, heterofile, pedofile, lensmenn, kvinner, barn, unge, gamle, handikappede, innvandrere etc etc. Er historien god eller det er godt ljugi er det lov å le. Høyt rått og brutalt ! ;D ;D ;D ;D ;D
Ved nærmere ettertanke er jeg sikkert miljøskadd, og må nok på avvenning før jeg kan flytte tilbake til Sør Norge.![]()
Ypperlig løsning! Ellers enig, veldig glad for at mine besteforeldre valgte å flytte fra Oslo og vestover... Om ikke annet så gjorde det til at min far traff på min mor... ;DHar en avtale med avkommet ! Han vil under visse forutsetninger sørge for å få sin far umyndigjort. En av de forutsetningene er hvis far i det heletatt vurderer å flytte i retning av Oslo gyta. ;D
Misforstå meg rett, det plager ikke meg om andre bor der, og det er slik sett ikke så mye i veien med de som bor der heller. Men DET ER BARE IKKE NOE FOR MEG !!
På den andre siden er nok de som bor der glade for at jeg holder meg unna de også.
Er det ikke kjekkt når alle parter får det slik de vil ?? ;D ;D
;D ;D ;DAdekvat bevis for Murphys, Sods, og Finagles lov?
Man kan jo bli religiøs av mindre når man ser hvor viselig det hele blir tilrettelagt !! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D;D ;D ;D
Tenk på alternativet... jeg hadde hatt en masse slektninger vandrende der borte midt i blant dere...![]()
Affa er med i Farmen.noen som vet?
var affa, var det ikke det, da?
Affa er med i Farmen.
Som gjødsel??Affa er med i Farmen.
Nettopp, derfor tror jeg det er Jabba the HuttDette er hele poenget.
Hvis Affa hadde vært det minste menneskelig, ville han ha slått til med et saftig innlegg, bare for å bevise at jeg tok feil. Uten motinnlegg gjenstår bare spekulasjonene......
Nei. Hanne.Som gjødsel??