HVOR er affa?

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
noen som vet?

var affa, var det ikke det, da?

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.214
Torget vurderinger
2
Får nøye dere med vulgærutgaven. Stadig innom off-topic.

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Antall liker
464
Sted
Bergen
Ta et google søk på Affa. Der finner du mye morsomt. Alt fra arabisk, til homsepatrulje og slagordet til Hells Angels...

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.779
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
bbking?
ikke en brøkdel av slagferdigheten til affa, og langt mindre hjernemasse.

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
1.773
Torget vurderinger
1
Vulgærutgåva, ikkje originalen.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Affa er ved fronten og jager kossakker.

Silisium

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.05.2003
Antall liker
0
ifølge profilen er han jo en
mann/gutt

alder; 84 - åttifire -

:-X

O

OldBoy

Gjest
ifølge profilen er han jo en
mann/gutt

alder; 84 - åttifire -

:-X
Nå er neppe den oppgitte HFS-profilen noen garanti for at Affa verken er mann eller gutt, eller at han 84. I beste fall en indikasjon, for folk flest har det ikke med å lyve, men man kan aldri vite...

Det hadde tatt seg ut om det sto en uerfaren tenåringsjente bak Affa-figuren. Bare for å trekke det helt ut til den motsatte ytterlighet.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
0
Nå er neppe den oppgitte HFS-profilen noen garanti for at Affa verken er mann eller gutt, eller at han 84. I beste fall en indikasjon, for folk flest har det ikke med å lyve, men man kan aldri vite...

Det hadde tatt seg ut om det sto en uerfaren tenåringsjente bak Affa-figuren. Bare for å trekke det helt ut til den motsatte ytterlighet.
Uerfaren tenåringsjente !? Er ikke det noe som på engelsk kalles "contradiction in terms" ? Og i tillegg på et HiFi forum ?? Oddsene for det er vel ikke plagsom store ? ;D ;D ;D ;D

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
samme hva, profilen kaller en spade for en spade.
Spør ikke om skavanker før han ber hvermann om å holde kjeft.
Flott fyr, internettfora trenger slike!

:)

x250

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2006
Antall liker
12
Sted
porsgrunn
Vi for håpe han dukker opp gjen snart , er jo en humorist av høy rang .

T

Thomas1

Gjest
Etter å ha kikket på bildene som er tatt av Affa, er jeg litt i tvil på at den er ei ung uerfaren jente bak nicket hans...
Kikk litt på bildene av anlegget hans og bestemor-blomstene i vinduet..Han er ikke 30 for å si det sånn. hehe

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
0
Vi for håpe han dukker opp gjen snart , er jo en humorist av høy rang .

Tiltredes ;D ;D ;D ;D Dessverre ikke alle som har skjønt det ! :p

A

Akle

Gjest
Tiltredes ;D ;D ;D ;D Dessverre ikke alle som har skjønt det ! :p

Det er ikke å forstå det som er vanskelig, men lære å like det.

En smak for kjennere.

Mvh
Atle K

O

OldBoy

Gjest
Uerfaren tenåringsjente !? Er ikke det noe som på engelsk kalles "contradiction in terms" ?  Og i tillegg på et HiFi forum ?? Oddsene for det er vel ikke plagsom store ?  ;D ;D ;D ;D
Dette er hele poenget.

Hvis Affa hadde vært det minste menneskelig, ville han ha slått til med et saftig innlegg, bare for å bevise at jeg tok feil. Uten motinnlegg gjenstår bare spekulasjonene......

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Han er vel i Italia og nyter sin Barolo, Verdi og Rafael Santi. Som en ekte gentleman skal gjøre. 8)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
0
Det er ikke å forstå det som er vanskelig, men lære å like det.

En smak for kjennere.

Mvh
Atle K

Åhhh...... Det glemte jeg. ::)

Etter så mange år i Finnmark har jeg absolutt fått sansen for den rå og brutale politisk ukorrekte humoren som brukes på kysten her. Her spares ingen; samer, homofile, bifile, heterofile, pedofile, lensmenn, kvinner, barn, unge, gamle, handikappede, innvandrere etc etc. Er historien god eller det er godt ljugi er det lov å le. Høyt rått og brutalt ! ;D ;D ;D ;D ;D

Ved nærmere ettertanke er jeg sikkert miljøskadd, og må nok på avvenning før jeg kan flytte tilbake til Sør Norge. ;)

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Åhhh...... Det glemte jeg.  ::)

Etter så mange år i Finnmark har jeg absolutt fått sansen for den rå og brutale politisk ukorrekte humoren som brukes på kysten her. Her spares ingen; samer, homofile, bifile, heterofile, pedofile, lensmenn, kvinner, barn, unge, gamle, handikappede, innvandrere etc etc. Er historien god eller det er godt ljugi er det lov å le. Høyt rått og brutalt !  ;D ;D ;D ;D ;D

Ved nærmere ettertanke er jeg sikkert miljøskadd, og må nok på avvenning før jeg kan flytte tilbake til Sør Norge.  ;)
Er vel helt avhengig av hvor du flytter til det. Man sparer ikke noen her heller, tror det helst er i Oslo-området de er så sarte på det, og alltid føler de krenker og trår på noen bare de åpner munnen.  ;D

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
0
Har en avtale med avkommet ! Han vil under visse forutsetninger sørge for å få sin far umyndigjort. En av de forutsetningene er hvis far i det heletatt vurderer å flytte i retning av Oslo gyta. ;D

Misforstå meg rett, det plager ikke meg om andre bor der, og det er slik sett ikke så mye i veien med de som bor der heller. Men DET ER BARE IKKE NOE FOR MEG !!

På den andre siden er nok de som bor der glade for at jeg holder meg unna de også. ;)

Er det ikke kjekkt når alle parter får det slik de vil ?? ;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Har en avtale med avkommet ! Han vil under visse forutsetninger sørge for å få sin far umyndigjort. En av de forutsetningene er hvis far i det heletatt vurderer å flytte i retning av Oslo gyta.  ;D

Misforstå meg rett, det plager ikke meg om andre bor der, og det er slik sett ikke så mye i veien med de som bor der heller. Men DET ER BARE IKKE NOE FOR MEG !!

På den andre siden er nok de som bor der glade for at jeg holder meg unna de også.  ;)

Er det ikke kjekkt når alle parter får det slik de vil ??  ;D ;D
Ypperlig løsning! Ellers enig, veldig glad for at mine besteforeldre valgte å flytte fra Oslo og vestover... Om ikke annet så gjorde det til at min far traff på min mor... ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Adekvat bevis for Murphys, Sods, og Finagles lov?
;D ;D ;D

Tenk på alternativet... jeg hadde hatt en masse slektninger vandrende der borte midt i blant dere... ;)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
0
;D   ;D   ;D

Tenk på alternativet... jeg hadde hatt en masse slektninger vandrende der borte midt i blant dere... ;)
Man kan jo bli religiøs av mindre når man ser hvor viselig det hele blir tilrettelagt !! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Haubokk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.12.2005
Antall liker
1
Dette er hele poenget.

Hvis Affa hadde vært det minste menneskelig, ville han ha slått til med et saftig innlegg, bare for å bevise at jeg tok feil. Uten motinnlegg gjenstår bare spekulasjonene......
Nettopp, derfor tror jeg det er Jabba the Hutt

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
904
Tror det er noen som savner en fører her...

L

Ludo

Gjest
Hilse til mannen med den brukne lårhalsen da og si god bedring fra oss på HFS :)

Topp Bunn