Ja, men tror du det er knyttetbtul eik? Jeg spør av nysgjerrighet, og du synes å ha god greie på vin….[2015] Forunderlig lite smør, mye og kraftig nøtt. God vin.
Ja, men tror du det er knyttetbtul eik? Jeg spør av nysgjerrighet, og du synes å ha god greie på vin….[2015] Forunderlig lite smør, mye og kraftig nøtt. God vin.
Jeg hverken kan eller vet så mye om hvordan Guy Bocard lager sine viner.Ja, men tror du det er knyttetbtul eik? Jeg spør av nysgjerrighet, og du synes å ha god greie på vin….
Kjøpt fra utlandet? Finner den ikke hos den faste pusheren...Jeg er super imponert av GIODO Nerello Mascalese Vis vedlegget 1133019 Vis vedlegget 1133020 . Vinen dufter av røde bær og kirsebær, med et subtilt hint av krydder. Smaken er fyldig og balansert, med fine tanniner og en lang ettersmak som sitter godt. Den friske syren gir vinen et friskt preg, og den passer utmerket til mat. Denne vinen viser virkelig frem kvaliteten til Nerello Mascalese-druen, og jeg vil varmt anbefale den .
Karsten yter fantastisk god service!kjøpt på supervin.dk 20 min fra Hirtshals
Det var en voksen pris, ja. Men noen ganger er det jo verdt såpass.kjøpt på supervin.dk 20 min fra Hirtshals
det er dyrt men det kommer på tilbud innimellom og da er jeg på kjøperenDet var en voksen pris, ja. Men noen ganger er det jo verdt såpass.
Så må mann gange med 1,6 for å få NOKdet er dyrt men det kommer på tilbud innimellom og da er jeg på kjøperen
Faiveley skuffer sjelden, Mercurey vinene er gode fra denne adressen!Veldig ålreit Burgund, som uten å bevege seg i de øvre prismessige luftlag, smakte godt til dagens entrecote samt også fungerer fint på altanen etter maten
Vis vedlegget 1134336
Stemmer. Har noen Zalto universal også, men min sønn begynner å bråke hvis jeg bruker dem på pinot noirSer ut som Zalto burgundglass.
Stekes torsken her?Selv om 2018 er regnet som en varm årgang, synes jeg denne fungerer fortreffelig til torsk med kokte nypoteter og løkkompott.
Vis vedlegget 1135307
![]()
Yvon & Laurent Vocoret Chablis 1er Cru Homme Mort 2018
Hvitvin. Fyldig og kompleks. Aroma av grønne epler, grapefrukt, sjøgress og mineraler. Kr 349,90, 75 clwww.vinmonopolet.no
Fy og fy, torsk skal trekke, uansett hvilken fancy Chablis du har til.Nei, kokt torsk.
Ser ut som et herremåltid det der, og pent dandert. Personlig ikke så fortjust i søtpotet selv, men det er jo smak og behag.
Framboisiere er pussig nok å få tak i for tiden. Det har ikke skjedd i moderne tid. Jeg for et har aldri tidligere fått tak i så mye som en flaske av vinmarksvinene deres fra Mercurey til hylla. Det til tross for at jeg jobber i polet, og er ansvarlig for logistikken i et større oslopol. Det har alltid vært tomt når vi får forsyne oss. Kundene har forkjøpsretten, ikke vi. Nå er den rundt omkring. Kjenn eders besøkstid.Veldig ålreit Burgund, som uten å bevege seg i de øvre prismessige luftlag, smakte godt til dagens entrecote samt også fungerer fint på altanen etter maten
Vis vedlegget 1134336
Blev Italienaren.Det var jo veldig forskjellige viner. Jeg har flirtet en del med Priorat, men vi har ikke funnet timen…