Det er lenge siden forrige avstemning, så det blir spennende å se hva man lytter til i dag 
Vedlegg
-
62.7 KB Visninger: 342
|
Burde Hip Hop og Rap hatt en egen kategori?Destiny skrev:Valgte rock og jazz, da det nok er sjangerne det går mest i her i heimen, men blues og pop er også mye brukt.
Lytter stort sett på det meste, men hip hop/rap har absolutt ikke truffet mitt følelseregister :
Klassisk derimot kan jeg nyte ;D
Destiny..![]()
Kan klassisk?f skrev:Burde Hip Hop og Rap hatt en egen kategori?Destiny skrev:Valgte rock og jazz, da det nok er sjangerne det går mest i her i heimen, men blues og pop er også mye brukt.
Lytter stort sett på det meste, men hip hop/rap har absolutt ikke truffet mitt følelseregister :
Destiny..![]()
Ungdommen elsker jo dette, men kan det anses som god musikk?
Prejudice much ?f skrev:Burde Hip Hop og Rap hatt en egen kategori?Destiny skrev:Valgte rock og jazz, da det nok er sjangerne det går mest i her i heimen, men blues og pop er også mye brukt.
Destiny..![]()
La de ha noe i fred sier nå jeg. Hadde vi likt det, hadde de måttet finne på noe annet.Roberten skrev:Prejudice much ?f skrev:Burde Hip Hop og Rap hatt en egen kategori?Destiny skrev:Valgte rock og jazz, da det nok er sjangerne det går mest i her i heimen, men blues og pop er også mye brukt.
Destiny..![]()
I mine ører er ikke hip hop/rap god musikk, men det er dog i mine ører :f skrev:Burde Hip Hop og Rap hatt en egen kategori?Destiny skrev:Valgte rock og jazz, da det nok er sjangerne det går mest i her i heimen, men blues og pop er også mye brukt.
Destiny..![]()
Haha. Aldeles kostelig. For en kommentar :-Xf skrev:Burde Hip Hop og Rap hatt en egen kategori?Destiny skrev:Valgte rock og jazz, da det nok er sjangerne det går mest i her i heimen, men blues og pop er også mye brukt.
Destiny..![]()