pedal skrev:
tkr skrev:
I et anfall av reinspikka masokisme spilte jeg først Roger Whittaker, og deretter "Barry White`s Greatest Hits" fortløpende. GRØSS. Det var enda verre enn jeg husket det.
Nå vet jeg endelig hvorfor jeg ikke har spilt de skivene på sikkert 30 år. De blir garantert ikke dratt frem før det er gått 30 nye år!
Du, det ER noe med Barry White. Jeg henter han fram en sjelden gang. Først og fremst har han en gedigen stemmeprakt. Og selv om det er disco, så er det veldig bra produsert. Og så de sensuelle tekstene da, -når jeg hører på Barry White får jeg et bilde av en hvalross som velter seg rundt i sitt store harem. Kvalitet innenfor sin sjanger, vil jeg si!
Hvalross med harem..Takk for det bildet, Pedal!
Har prøvd å bli kvitt det uten hell....
Jeg liker disco, jeg. Synes at bl. a. Donna Summer er helt knall. Når det gjelder den omtalte skiva, er det en elendig pressing, jeg tror Philips, og hos meg høres det dødt og prosessert ut. Tenk marinert flintsteik sveiset inn i plastfolie.
Jeg har vært seksuelt aktiv til Barry W. som bakgrunnsmusikk, når jeg tenker etter. (No more: Noe med hvalrosser og harem). Et GODT minne!
Neida, liker egentlig Barry, jeg!
mvh