En venn av meg kjøpte Modern Talking i ungdommen, han husket ikke helt hva gruppen han egentlig skulle kjøpe musikk av, men det korrekte var Talking Heads. Episoden har blitt kommentart noen ganger senere....REX skrev:Si ikke det. Jeg har denne!!!
For min del er det enkelte familiemedlemmer som gjør narr av min interesse for hifi og musikk. Denne var forøvrig en gave fra min bror.joje skrev:En venn av meg kjøpte Modern Talking i ungdommen, han husket ikke helt hva gruppen han egentlig skulle kjøpe musikk av, men det korrekte var Talking Heads. Episoden har blitt kommentart noen ganger senere....REX skrev:Si ikke det. Jeg har denne!!!
Denne er langt opp på 10-på-bunn listen min også!emotikon skrev:Etter å ha søkt etter en skive i noen kasser på loftet, fant jeg denne......
(har jeg gutts nok til å høre den igjen...?)
Her er vi helt på linje, motoren. Men jeg er langtfra på linje med alle forslagene her, for blant platene som nevnes finnes flere gode album. Det er farlig å ha "for god smak", for da kan man fort få begrenset sine reseptorer for god musikkmotoren skrev:bare så vidt jeg tør å si det men denne er det vel flere som husker :-[
mvh
BEVIS!! BEVIS!! ;D ;Dmotoren skrev:bare så vidt jeg tør å si det men denne er det vel flere som husker :-[
![]()
mvh
Au!! jeg digger den vakre lille sangfuglenslowmotion skrev:Har arvet og fått noen mystiske plater opp igjennom årenes løp som jeg aldri har hørt på,
og jeg har også kjøpt ting som jeg ikke vet hvorfor jeg kjøpte.
Det har vi vel alle?
Ikke noe å være flau over.
Men det hender jeg kjøper eller får plater som jeg blir syk/dårlig av å høre på,
og som jeg forsøker å gi bort eller bare kaster.
Slik som denne. En bra låt, resten søppel (IMHO):
![]()
Flau over Percy Sledge ? Hva blir det neste, skammen over å eie Revolver ?SveinS skrev:Denne ligger et sted i min CD samling
![]()
Forsvarer meg med at det var ei søt blond jente som overtalte meg til å kjøpe
den en gang i ungdommen. Ah .. en svunnen tid 8)
Ække kult vel!!!room skrev:Gorillaz er kult i min hjerne!
Ja for Vengaboys er så jævla mye bedre eller. Skamme seg!!!!!!!MonkeyCountry Audio skrev:Ække kult vel!!!room skrev:Gorillaz er kult i min hjerne!
Men sikler lit på den der New kids on the block plata. Broderen fant en slik i skapet sit på hybelen... ingen dum sak.
Om noen av en eller annen grunn har et Vengaboys album som de vil blit kvitt, vet jeg om en finfin "søpel"kasse og levere den til... bare å ta kontakt per PM.
MVH
Skamme seg nei? Tror jeg lett hadde blitt helt en fredag etter 2 pausen på jobb med å lirke opp et vaskekte Vengaboys album. Det er så 90-tallet og så grufult på en gang som gjør det til den perfekte starten på en helg med mye fart og moro...room skrev:Ja for Vengaboys er så jævla mye bedre eller. Skamme seg!!!!!!!MonkeyCountry Audio skrev:Ække kult vel!!!room skrev:Gorillaz er kult i min hjerne!
Men sikler lit på den der New kids on the block plata. Broderen fant en slik i skapet sit på hybelen... ingen dum sak.
Om noen av en eller annen grunn har et Vengaboys album som de vil blit kvitt, vet jeg om en finfin "søpel"kasse og levere den til... bare å ta kontakt per PM.
MVH
Hva skulle det hjelpe for da? Burde du ikke trukket frem noe kvalitetsbetont her?rolfozzy skrev:Jeg gir dere herved alle syndenes forlatelse. Fremsi "Like a Rolling Stone" 10 ganger, og alt skal være glemt.
Tubesnake skrev:Som forhenværende medlem av diverse plateklubber på 70-tallet hvor man automatisk fikk tilsendt "månedens utvalgte" hvis man ikke avbestilte den hendte det nok en del ganger at man glemte å avbestille dritten og i og med at jeg aldri har kasta ei eneste plate så står det en del unevnelige greier i hylla.
Som f.eks: