Hvilke konserter i sommer?

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
30.445
Torget vurderinger
28
Ja, jeg pleier jo dra på Springsteen-turné når vi skriver sommer (eller når enn Springsteen måtte være på turné). I sommer ser det ut til at alt vi blir velsignet med er opptak fra konsertene i Irland ifjor høst.

Så, da må vi reise andre steder om vi skal høre god musikk.

Jeg, hva er planene mine?

Steely Dan + Elvis Costell under MoldeJazz. Morty og jeg, han med kone, jeg med min kjære ;).
Her ramler det sikkert på noen flere konserter tenker jeg meg.

Laryn Hill. Dette er først og fremst for å betale tilbake dama for alle Springstenn ++ konsertene hun har stilt opp på de siste årene. Men, dama kan jo synge (Laryn altså) så dette gleder jeg meg til likevel.

Rolling Stones på Valle Hovin. Hvis ikke lillebror vil ha den ekstra billetten jeg besitter så får jeg se meg rundt etter annet selskap.

Det var mine planer så langt. Er det noe jeg burde hatt med meg? Gary Moore siden han først er i hjembyen?
Hmmm.... Ser i dette øyeblikk at Tori Amos, Brian Wilson og Waterboys kommer i Frognerparken. Det kunne jo vært noe, med en kald pils og pent vær.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.282
Torget vurderinger
2
Det blir Stones og Down on the Farm. Må jo få sett og hørt Brian Ferry bl.a.

Miles

Bransjeaktør
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
421
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
3
Iggy Pop og Mari Boine Persen kommer til Fredrikstad i sommer, skal på de.

ksveen73

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.03.2005
Antall liker
30
Sted
Drammen
Torget vurderinger
2
Konsertsommeren begynner om litt over ei uke - Roger Waters i Globen/Stockholm - kombinerer med en liten guttetur!

Så blir det gode (?) gamle Focus i Drammen 12. mai... Ellers står antakligvis Down On The Farm også på konsertprogrammet mitt...

R

Rojoh

Gjest
Har ikke planlagt noe, men regner med å få med meg Pulpit-festivalen her i Stavanger. Ellers må jeg jo få med meg Magnolia Electric Co den 2. mai! - med et hfsmedlem i oppvarmingsbandet ;)

Mvh. Johan

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Antall liker
552
Sted
Kleppe
Torget vurderinger
4
Sandnes classic rock festival - må jo bare få med Deep Purple 16.mai Samme dag spiller også Stavangerensemblet og Dr. Feelgood.
18. mai er det bl.a. Ariel Bender's Mott the Hoople (kan bli interessant) og Ten Years After.
Ellers er det litt hummer og kanari, men man får plukke ut høydepunkter etter smak.

KapteinUfattelig

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
176
Torget vurderinger
4
Marillion 23.6 Oslo
Porcupine Tree 11.7 Oslo
Porcupine Tree 14.7 Joensuu, Finland
Opeth 15.7 Joensuu, Finland

...og sikkert noe mer... ;)

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Tori Amos@frognerparken er et must for min del.
Hvis biletthaiene ikke tar for drøye priser for Metallicabilettene så skal jeg prøve å få med meg de fire gamle gubbene også.

Topp Bunn