|
Vi skal vel ikke glemme at medlemmene på forumet her er mer opptatt av lyd og er kanskje mer kvalitetsbevisste på lydprodukter enn de fleste jeg kjenner ihvertfall. Det samme er nok også tilfelle når det gjelder klokker, kjøkkenartikler, møbler, sykler, skiutstyr osv. Jeg har inntrykk av at medlemmene også på disse områdene er mer kvalitetsbevisste enn de fleste. For egen del må jeg nok innrømme at jeg nok ser vel så mye på kvalitet som pris når jeg skal ha noe nytt, innen rimelighetens grenser selvsagt.det rare er at folk med interesse for lyd og det tekniske rundt også ofte er fascinert av klokker og annen finmekanikk
hva er galt med det?
bare legg det på siden slik at det ikke forkludrer den initielle intensjonen med Hifisentralen
alternativt kan folk legge inn linker til Finn på utenom lyd/musikk relaterte produkter
mvh
Leif
Ingen avgjørelse er tatt, men jeg synes dette innlegget har mange gode poeng.På en måte er det vel, når det kommer til diverse, like mye hvem som selger som hva som bør definere grensene. Om en av de som har vært her inne i årevis ønsker å selge en kasse bananer så er det på et hvis helt på sin plass. Men man bør unngå utenforstående riffraff som vil spamme børsen med uvesentligheter.
Kanskje et krav om 500 innlegg i forumet, eller et par års aktivt medlemskap, før man får lov til å selge noe som helst under diverse?
Støtter også opp om dette!Ingen avgjørelse er tatt, men jeg synes dette innlegget har mange gode poeng.På en måte er det vel, når det kommer til diverse, like mye hvem som selger som hva som bør definere grensene. Om en av de som har vært her inne i årevis ønsker å selge en kasse bananer så er det på et hvis helt på sin plass. Men man bør unngå utenforstående riffraff som vil spamme børsen med uvesentligheter.
Kanskje et krav om 500 innlegg i forumet, eller et par års aktivt medlemskap, før man får lov til å selge noe som helst under diverse?
Her synes jeg du virkelig treffer spiker'n på hodet - jeg er helt enig i betydningen av hvem man handler med. Nå er jeg langt unna 500 innlegg, men en kombinasjon av det og fartstid synes jeg har mye for seg!På en måte er det vel, når det kommer til diverse, like mye hvem som selger som hva som bør definere grensene. Om en av de som har vært her inne i årevis ønsker å selge en kasse bananer så er det på et hvis helt på sin plass. Men man bør unngå utenforstående riffraff som vil spamme børsen med uvesentligheter.
Så alle med over 500 innlegg er seriøse? LoLHer synes jeg du virkelig treffer spiker'n på hodet - jeg er helt enig i betydningen av hvem man handler med. Nå er jeg langt unna 500 innlegg, men en kombinasjon av det og fartstid synes jeg har mye for seg!På en måte er det vel, når det kommer til diverse, like mye hvem som selger som hva som bør definere grensene. Om en av de som har vært her inne i årevis ønsker å selge en kasse bananer så er det på et hvis helt på sin plass. Men man bør unngå utenforstående riffraff som vil spamme børsen med uvesentligheter.
Det synes jeg er en god ide.Kanskje et krav om 500 innlegg i forumet, eller et par års aktivt medlemskap, før man får lov til å selge noe som helst under diverse?
Den henter sikkert de x siste annonsene via en SQL query sortert på tidspunkt for innleggelse, så det er vel bare å endre den spørringen til å eksludere annonser fra den kategorien? EXCEPT eller NOT IN kan nok brukes for å oppnå dette.Koden vår tillater ikke å separere ut en enkel kategori som ikke vises på forsiden eller i diverse oversikter, og det vil kreve litt programmering.
For nå så må vi enten åpne for litt utvidelse av type kategorier, eller ikke godta armbåndsur og andre el. produkter som ikke passer innunder hi-fi.
Det er ikke noe problem å få det til, men det krever som sagt litt programmering.Den henter sikkert de x siste annonsene via en SQL query sortert på tidspunkt for innleggelse, så det er vel bare å endre den spørringen til å eksludere annonser fra den kategorien? EXCEPT eller NOT IN kan nok brukes for å oppnå dette.Koden vår tillater ikke å separere ut en enkel kategori som ikke vises på forsiden eller i diverse oversikter, og det vil kreve litt programmering.
For nå så må vi enten åpne for litt utvidelse av type kategorier, eller ikke godta armbåndsur og andre el. produkter som ikke passer innunder hi-fi.
Det har ihvertfall ikke jeg sagt, og ikke har jeg tenkt i disse baner heller. Jeg tror enkelte ønsker å bruke Torget til å avertere ting i et miljø de føler seg hjemme i, og det er vel det som er kjernen her.....så bare produktet er "eksklusivt" eller har "riktig" pris (dyrt!!) så kan det legges ut på børsen ?
mvh
Jeg føler at en kategori med "Annen elektronikk" kan fungere helt greit, men jeg synes alltid det er greit å ta en diskusjon rundt slik avgjørelser. Hadde det vært kun opp til meg, så hadde jeg nok holdt det hele til kun hi-fi. Det finnes mange andre bruktbørser som fungerer bedre til andre produkter.You call the shots, Høvding - det er ditt forum! Fint med rådspørring for å få frem synspunkter, men du blir sikkert aldri ferdig dersom du ikke skjærer igjennom og lager det slik DU vil det skal være!
Hehe, som vanlig, fleksibel som en H-bjelkeDIKTATUR!
dette er ikke verdt snaue 100 innlegg imo
mvh
Leif