Hører på denne nå.
Vedlegg
-
45.2 KB Visninger: 220
Nja... i dag er det Dylan LeBlanc; Paupers field som får følge meg til køys. ;Dlars_erik skrev:Nå 8)dag1234 skrev:Tosk selv din slesking! Duffy ble 26 i sommer, men det er vel i eldste laget for deg det, slask_erik ;Dlars_erik skrev:Tosk! ;Ddag1234 skrev:Nja...kan vel være noen og tyve, kunne blitt drillpike anyday hun der... men, for alt i verden, hver sin smak lars_erik...lars_erik skrev:Litt gammel, er hun ikke :![]()
Jeg tenkte på hennes alder nå i dag, Dag![]()
Trodde du tenkte på Ann Peebles.
Men så var du mer opptatt av ungmøene ;D
Ikke helt ulikt deg, altså? ;Dlars_erik skrev:Nå 8)dag1234 skrev:Tosk selv din slesking! Duffy ble 26 i sommer, men det er vel i eldste laget for deg det, slask_erik ;Dlars_erik skrev:Tosk! ;Ddag1234 skrev:Nja...kan vel være noen og tyve, kunne blitt drillpike anyday hun der... men, for alt i verden, hver sin smak lars_erik...lars_erik skrev:Litt gammel, er hun ikke :![]()
Jeg tenkte på hennes alder nå i dag, Dag![]()
Trodde du tenkte på Ann Peebles.
Men så var du mer opptatt av ungmøene ;D
Bra skiverolfozzy skrev:![]()
Musikk til -15, ute.
Ja jeg liker de første skivene til Uriah Heep.JanR skrev:Bra skiverolfozzy skrev:![]()
Musikk til -15, ute.
Her går det i radio, like før jeg putter inn øreplugger/sov i ro i ørene.
/jan
Svart lib husker jeg, men hva var det andre du nevner nå igjen ???rolfozzy skrev:Ja jeg liker de første skivene til Uriah Heep.JanR skrev:Bra skiverolfozzy skrev:![]()
Musikk til -15, ute.
/jan
Nostalgi. Bringer meg tilbake til puling og svart libaneser i Vennesla.
Litt mer uvanlig enn den røde, og nå er det på tide å forlate kontoret for litt føde og musikk i heimen. Hjemmekontor er greit noen ganger. Eller ganske ofte, for å være helt ærlig.dag1234 skrev:Svart lib husker jeg, men hva var det andre du nevner nå igjen ???rolfozzy skrev:Ja jeg liker de første skivene til Uriah Heep.JanR skrev:Bra skiverolfozzy skrev:![]()
Musikk til -15, ute.
/jan
Nostalgi. Bringer meg tilbake til puling og svart libaneser i Vennesla.
rolfozzy skrev:Ja jeg liker de første skivene til Uriah Heep.
Nostalgi. Bringer meg tilbake til puling av svart libaneser i Vennesla.
Driver du med sitatfusk brasse?Brasse skrev:rolfozzy skrev:Ja jeg liker de første skivene til Uriah Heep.
Nostalgi. Bringer meg tilbake til puling av svart libaneser i Vennesla.![]()
Også i Bergens Tidende. Fritt etter hukommelse: Null hitpotensiale, og soulen er byttet ut med slitsomme diskorytmer.atonal skrev:Siste plata til Duffy fikk heller trist anmeldelse i en eller annen nettavis. Men hva mener folket her?
Bluegrass light i alle falllars_erik skrev:Ordentlig blue-grass![]()
JaTownes skrev:lars_erik skrev:Ordentlig blue-grass![]()