- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
John Scofield; A go go
Vedlegg
-
51.3 KB Visninger: 226
Det er snart så vi må til med korrigerende tiltak dersom denne destruktive postingen ikke opphører, Lars Erik.lars_erik skrev:For de som ikke har fått meg seg at det snart er jul ;D
Jingle Bombs...
Ikke mobb kamaraten min!Roberten skrev:Det er snart så vi må til med korrigerende tiltak dersom denne destruktive postingen ikke opphører, Lars Erik.lars_erik skrev:For de som ikke har fått meg seg at det snart er jul ;D
Jingle Bombs...
![]()
Halloen! Ja, det synes jeg du skal vurdere. Kan jo snuse litt på Spotify, e.l.lars_erik skrev:Hva er det der, Dag. Er det verdt å skaffe seg den?
Tom McRae, og hans likesinnede, gjør seg best i de lysere årstider for min del.dag1234 skrev:Ikke mobb kamaraten min!
Hør helle på denne fine plata og få fred i sinnet!
Tom McRae; Tom McRae
Pacific Ocean er et flott album, ingen tvil om det. Hører nå på en annen forsvunnet skatt som heldigvis er kommet for en dag igjen.baluba skrev:Pacific Ocean er at flott album, og det er et mysterium at den var glemt i så mange år. Helt utrolig, faktisk. Hadde det vært en obskur artist ingen kjenner til, så ja - men denne? Nei!
Litt småtrett i hodet etter en stressa dag på jobben, så jeg har satt på Coltranes In A Soulful Mood.
![]()
Her er da nok mørk tristesse til en hel høst og halve vinteren, Roberten. Kanskje du trenger lys for å oppveie det mørket McRae synger om? ;D Og hvem tenker du er hans likesinnede? Dem vil jeg gjerne høre på.Roberten skrev:Tom McRae, og hans likesinnede, gjør seg best i de lysere årstider for min del.dag1234 skrev:Ikke mobb kamaraten min!
Tom McRae; Tom McRae
dag1234 skrev:Her er da nok mørk tristesse til en hel høst og halve vinteren, Roberten. Kanskje du trenger lys for å oppveie det mørket McRae synger om? ;D Og hvem tenker du er hans likesinnede? Dem vil jeg gjerne høre på. /quote]Roberten skrev:Tom McRae, og hans likesinnede, gjør seg best i de lysere årstider for min del.dag1234 skrev:Ikke mobb kamaraten min!
Tom McRae; Tom McRae
Nettopp. Og nemlig.
Har hodet tungt begravet i BNP for øyeblikket, men rapport om kumpaner og medsammensvorne kommer. Sannsynligvis. I hvert fall muligens.
Joda, Sigbjørn tåler det! Mobb i vei.Brasse skrev:Ikkje mobb kamaraten min!
Så sixpence er også hatt? Isåfall går jeg med hatt hver eneste dag hele året.lars_erik skrev:Til ære for alle med hatt ;D
Ja, det er forskjell på folk!lars_erik skrev:Da venter sannelig drillpikene og duskene igjen ;D
Musikk fra Dag sin hjemby 8)
Ang Jim Ford...A Boy Named Sue skrev:Pacific Ocean er et flott album, ingen tvil om det. Hører nå på en annen forsvunnet skatt som heldigvis er kommet for en dag igjen.baluba skrev:Pacific Ocean er at flott album, og det er et mysterium at den var glemt i så mange år. Helt utrolig, faktisk. Hadde det vært en obskur artist ingen kjenner til, så ja - men denne? Nei!
Litt småtrett i hodet etter en stressa dag på jobben, så jeg har satt på Coltranes In A Soulful Mood.
![]()
Det er svært varierende kvalitet på låtene, men det som er bra er svært bra. Synd det bikket over for J.F. Er sikker på at han hadde kunnet lage bedre skiver enn Point Of No Return og Harlan County hvis han hadde vært litt mer forsiktig i sin omgang med syre.Townes skrev:Ang Jim Ford...A Boy Named Sue skrev:Pacific Ocean er et flott album, ingen tvil om det. Hører nå på en annen forsvunnet skatt som heldigvis er kommet for en dag igjen.baluba skrev:Pacific Ocean er at flott album, og det er et mysterium at den var glemt i så mange år. Helt utrolig, faktisk. Hadde det vært en obskur artist ingen kjenner til, så ja - men denne? Nei!
![]()
Er det så jævli bra som enkelte mener, eller er det ujevnt med et par killer-låter (such as harlan county, i'm gonna make her love me og dr handy's dandy candy).
Eg syns fyren er bra, men eg er ikkje sikker på om eg vil kanonisere ham med det aller første.
Wie denkst du?
Igjen. Ikkje mykje ein kan ta denne karen på.Brasse skrev:
Ålreit, skal sjekke ut. Rockabilly av rette sorten er jo slettes ikkje dumt.Brasse skrev:Igjen. Ikkje mykje ein kan ta denne karen på.Brasse skrev:
Hmm.. jeg har to Jim Ford lp'er, utgitt i år eller i fjor. Vet jeg har hørt på de, men klarer ikke å huske hva jeg mente. Men noe bra var det nok. Får gi de en snurr når jeg får spadd meg ut av kontoret.A Boy Named Sue skrev:Det er svært varierende kvalitet på låtene, men det som er bra er svært bra. Synd det bikket over for J.F. Er sikker på at han hadde kunnet lage bedre skiver enn Point Of No Return og Harlan County hvis han hadde vært litt mer forsiktig i sin omgang med syre.Townes skrev:Ang Jim Ford...A Boy Named Sue skrev:Pacific Ocean er et flott album, ingen tvil om det. Hører nå på en annen forsvunnet skatt som heldigvis er kommet for en dag igjen.baluba skrev:Pacific Ocean er at flott album, og det er et mysterium at den var glemt i så mange år. Helt utrolig, faktisk. Hadde det vært en obskur artist ingen kjenner til, så ja - men denne? Nei!
![]()
Er det så jævli bra som enkelte mener, eller er det ujevnt med et par killer-låter (such as harlan county, i'm gonna make her love me og dr handy's dandy candy).
Eg syns fyren er bra, men eg er ikkje sikker på om eg vil kanonisere ham med det aller første.
Wie denkst du?
Noen kanonisering blir det ikke snakk om, men jeg er veldig glad for at materialet ble utgitt. Som sagt det som er bra er jo også j¤#lig bra.