G
Gjestemedlem
Gjest
Fripp i storform
[video]draua97qH1Y[/video]
[video]draua97qH1Y[/video]
|
Fin skive, har'n på vinyl.lars_erik skrev:Søndag![]()
Søndag her også....JanR skrev:Fin skive, har'n på vinyl.lars_erik skrev:Søndag![]()
Jaggu sette på ila dagen, som du sier "søndag"
/jan
Sterk kulturarv i mange av disseBaard skrev:Søndag her også....JanR skrev:Fin skive, har'n på vinyl.lars_erik skrev:Søndag![]()
Jaggu sette på ila dagen, som du sier "søndag"
/jan
Og hva er dette?lars_erik skrev:Denne blir bedre og bedre![]()
Dette er det som egentlig skulle bli Ry Cooders "Bueno Vista Social Club" i 1997, men som av ulike grunner ikke ble spilt inn før i år. Her er det mest cubanske musikere, som spiller latinamerikansk og afrikans inspirert musikk. En aldeles herlig plate. Veldig bra lyd også. Terningkast 6 i en rekke aviser, om det skulle si noerolfozzy skrev:Og hva er dette?lars_erik skrev:Denne blir bedre og bedre![]()
Ok. Interessant.lars_erik skrev:Dette er det som egentlig skulle bli Ry Cooders "Bueno Vista Social Club" i 1997, men som av ulike grunner ikke ble spilt inn før i år. Her er det mest cubanske musikere, som spiller latinamerikansk og afrikans inspirert musikk. En aldeles herlig plate. Veldig bra lyd også. Terningkast 6 i en rekke aviser, om det skulle si noerolfozzy skrev:Og hva er dette?lars_erik skrev:Denne blir bedre og bedre![]()
Er jo selvsagt avhengig av preferanser.
Liker denne bedre enn før nevnte Bueno Vista...
Bedre avslutning finnes neppe. Et fantastisk band, og en fantastisk platerolfozzy skrev:Avslutter morgenens/formiddagens lytteøkt med denne.
![]()
Vi er helt enig der.larkus skrev:Bedre avslutning finnes neppe. Et fantastisk band, og en fantastisk platerolfozzy skrev:Avslutter morgenens/formiddagens lytteøkt med denne.
![]()
![]()
![]()
![]()
Play drøler med leveransen? Spent på å høre inntrykket av denne. I hans katalog syns eg dette er lysår foran resten. Andreplata er grei, deretter var det utforbakke i speed skiing tempo.dag1234 skrev:Townes - endelig ved hjelp av vår Herre på Steinkjær og min egenavlede avlegger, lastet ned fra det store vide interweb, og spent som et barn i mors liv:
Tom McRae; Tom McRae
Det var nok jeg som rota og trodde jeg hadde bestilt den, men kun lagt den i ønskelista til PK. Så ettersom tida gikk og ingenting kom, måtte jeg etterrøkte hvor den var. Men jeg fikk, med gode hjelpere, halt den ned i pcen.Townes skrev:Play drøler med leveransen? Spent på å høre inntrykket av denne. I hans katalog syns eg dette er lysår foran resten. Andreplata er grei, deretter var det utforbakke i speed skiing tempo.dag1234 skrev:Townes - endelig ved hjelp av vår Herre på Steinkjær og min egenavlede avlegger, lastet ned fra det store vide interweb, og spent som et barn i mors liv:
Tom McRae; Tom McRae
Hold ut, vargen!vargen skrev:Oppgaveskriving og Spotify:
![]()
A Perfect Circle - Mer De Noms
Se der ja ;Ddag1234 skrev:Townes - endelig ved hjelp av vår Herre på Steinkjær og min egenavlede avlegger, lastet ned fra det store vide interweb, og spent som et barn i mors liv:
Tom McRae; Tom McRae
Læringskurven gjorde et lite hopp - før den flata ut og falt drastisk :lars_erik skrev:Se der ja ;Ddag1234 skrev:Townes - endelig ved hjelp av vår Herre på Steinkjær og min egenavlede avlegger, lastet ned fra det store vide interweb, og spent som et barn i mors liv:
Tom McRae; Tom McRae
Da har du lært det
SteinkjEr 8)
Er det forskjell på fargene, da?lars_erik skrev:God ide ;D
Jeg tar den i orange
Når man hører slik musikk, forstår man det er mer mellom himmel og jord enn fly...