Den er jo en av hans aller beste. Sjekk ut 8.låta :'(.lars_erik skrev:Det skjedde i de dager, for to uker siden eller så, at det gikk ut befaling om å skaffe seg denne
Jeg er lydhør, så nå har den nettopp ramla ned hos meg.
Jo, hører at låtene er bra. Men diskanten graver hull i ørenedag1234 skrev:Den er jo en av hans aller beste. Sjekk ut 8.låta :'(.lars_erik skrev:Det skjedde i de dager, for to uker siden eller så, at det gikk ut befaling om å skaffe seg denne
Først de siste åra det har blitt noe særlig til lyd hos Bobbemannen. Men, det er det derimot her:lars_erik skrev:Jo, hører at låtene er bra. Men diskanten graver hull i ørenedag1234 skrev:Den er jo en av hans aller beste. Sjekk ut 8.låta :'(.lars_erik skrev:Det skjedde i de dager, for to uker siden eller så, at det gikk ut befaling om å skaffe seg denne
Må lete opp en annen mastring.
Nydelig. Balsam for en forlåtten fader :'(.lars_erik skrev:Der har du god-lyd, ja
Fantastisk plate, det der.
Så, så. Ta det som en mann!dag1234 skrev:Nydelig. Balsam for en forlåtten fader :'(.lars_erik skrev:Der har du god-lyd, ja
Du er ond! Jammen bra jeg har god musikk å høre på. ;Dlars_erik skrev:Så, så. Ta det som en mann!dag1234 skrev:Nydelig. Balsam for en forlåtten fader :'(.lars_erik skrev:Der har du god-lyd, ja
Skål!![]()
;Ddag1234 skrev:Du er ond! Jammen bra jeg har god musikk å høre på. ;Dlars_erik skrev:Så, så. Ta det som en mann!dag1234 skrev:Nydelig. Balsam for en forlåtten fader :'(.lars_erik skrev:Der har du god-lyd, ja
Skål!![]()
Har sett han før - og han er mye finere uten skjegg! Med unntak av når han synger: Det hev ei rose sprunge... (men da må du altså lukke øynene)lars_erik skrev:Konsert med Sting på NRK2
Fin konsert!lars_erik skrev:Konsert med Sting på NRK2
Jepp. Veldig bra.hel-elt skrev:Fin konsert!lars_erik skrev:Konsert med Sting på NRK2![]()
Takk for at du minner meg om Bugge, må finne frem juleplatene til neste helg, da er det pinnekjøtt og huset fult av gamle venner!dag1234 skrev:Har sett han før - og han er mye finere uten skjegg! Med unntak av når han synger: Det hev ei rose sprunge... (men da må du altså lukke øynene)lars_erik skrev:Konsert med Sting på NRK2
Bugge Wesseltoft; it's snowing on my piano
Hva da? Jeg ble sittende å se på ha ustelte fyren, som bare burde få et lite hint om å se seg i speilet. Og skulle hatt litt mer selvkritikk, mye rart han trøkker ut av seg der, du.lars_erik skrev:Jepp. Veldig bra.hel-elt skrev:Fin konsert!lars_erik skrev:Konsert med Sting på NRK2![]()
Dag, stakkar, roter nå![]()
He,he ;Ddag1234 skrev:Hva da? Jeg ble sittende å se på ha ustelte fyren, som bare burde få et lite hint om å se seg i speilet. Og skulle hatt litt mer selvkritikk, mye rart han trøkker ut av seg der, du.lars_erik skrev:Jepp. Veldig bra.hel-elt skrev:Fin konsert!lars_erik skrev:Konsert med Sting på NRK2![]()
Dag, stakkar, roter nå![]()
Og Bugge får vente.
Enig med deg i beskrivelsen av plata, men ikke tidsrekningenlars_erik skrev:Herlig plate dette. Lavmælt, med utrolige fine klanger på pianoet. Nå ER det jul ;D
Vi ser nok kanskje litt forskjellig på julen. For meg er det stemningen; vår kulturelle arv som gjør den til det den er. Og da ER det jul når jeg spiller slik musikkdag1234 skrev:Enig med deg i beskrivelsen av plata, men ikke tidsrekningenlars_erik skrev:Herlig plate dette. Lavmælt, med utrolige fine klanger på pianoet. Nå ER det jul ;D.