Fantastisk plate dette også.
Vedlegg
-
121.1 KB Visninger: 69
|
Slett ikke ille! 8)lars_erik skrev:Fantastisk plate dette også.
Dumt at mye av dynamikken komprimert vekk.slowmotion skrev:Slett ikke ille! 8)lars_erik skrev:Fantastisk plate dette også.
Upløyd mark for meg dette. Den er nominert til årets album i en kåring eg arrangerer for en del kompiser. Syns det tidvis er litt fett (noe blir for travelt), men eg er jo skap maiden fanBurnt_Island skrev:High on fire er slik Iron Maiden ville hørtes ut om de hadde blitt stiftet etter år 2000. Dette er ikke deres beste plate dog...Townes skrev:Neste ut (meir eller mindre frivillig)
High on fire - Snakes for the divine
![]()
Hva syns du? Klarte de å undergå seg selv?lars_erik skrev:Andre snurring![]()
Det var ikke pent sagt, Dag :'(dag1234 skrev:Hva syns du? Klarte de å undergå seg selv?lars_erik skrev:Andre snurring![]()
Hvis du trenger pent snakk, så ta et kurs i retorikk.lars_erik skrev:Det var ikke pent sagt, Dag :'(dag1234 skrev:Hva syns du? Klarte de å undergå seg selv?lars_erik skrev:Andre snurring![]()
Plata vokser. Nydelig stemme på den dama.
Fordommen er at det er en forferdelig plate. Stay unna!lars_erik skrev:Dommen er at dette er en herlig plate. Anbefales![]()
Fordommer er det største hinderet for all utvikling og innsnevrer livet som sådan :-*dag1234 skrev:Fordommen er at det er en forferdelig plate. Stay unna!lars_erik skrev:Dommen er at dette er en herlig plate. Anbefales![]()
![]()
Vel, vel. Det er forsket ganske mye på fordommer, og det er ikke tvil om at de er nyttige. Det er en måte å forholde seg til kaos på. Alle kan ikke finne ut av alt hele tiden, vi må noen ganger lene oss på tidligere eller andres vurderinger, for vi trenger å økonomisere med vår mentale kapasitet. F eks så fyller plateanmeldelser og anbefalinger en slik funksjonlars_erik skrev:Fordommer er det største hinderet for all utvikling og innsnevrer livet som sådan :-*dag1234 skrev:Fordommen er at det er en forferdelig plate. Stay unna!lars_erik skrev:Dommen er at dette er en herlig plate. Anbefales![]()
![]()
Du har overbevist meg. Jeg har tidligere uttrykt tvil, men nå står det klart som dagen at du ikke er på jobb hele tiden.dag1234 skrev:Vel, vel. Det er forsket ganske mye på fordommer, og det er ikke tvil om at de er nyttige. Det er en måte å forholde seg til kaos på. Alle kan ikke finne ut av alt hele tiden, vi må noen ganger lene oss på tidligere eller andres vurderinger, for vi trenger å økonomisere med vår mentale kapasitet. F eks så fyller plateanmeldelser og anbefalinger en slik funksjonlars_erik skrev:Fordommer er det største hinderet for all utvikling og innsnevrer livet som sådan :-*dag1234 skrev:Fordommen er at det er en forferdelig plate. Stay unna!lars_erik skrev:Dommen er at dette er en herlig plate. Anbefales![]()
![]()
.
Men det har jo sin pris, selvsagt. Men kan også lede til at noen oppdager mye de ellers ville gått glipp av.
Roberten skrev:Du har overbevist meg. Jeg har tidligere uttrykt tvil, men nå står det klart som dagen at du ikke er på jobb hele tiden.dag1234 skrev:Vel, vel. Det er forsket ganske mye på fordommer, og det er ikke tvil om at de er nyttige. Det er en måte å forholde seg til kaos på. Alle kan ikke finne ut av alt hele tiden, vi må noen ganger lene oss på tidligere eller andres vurderinger, for vi trenger å økonomisere med vår mentale kapasitet. F eks så fyller plateanmeldelser og anbefalinger en slik funksjonlars_erik skrev:Fordommer er det største hinderet for all utvikling og innsnevrer livet som sådan :-*dag1234 skrev:Fordommen er at det er en forferdelig plate. Stay unna!lars_erik skrev:Dommen er at dette er en herlig plate. Anbefales![]()
![]()
.
Men det har jo sin pris, selvsagt. Men kan også lede til at noen oppdager mye de ellers ville gått glipp av.
Kjøpte den nettopp på salg på cd hos platekomp., så har ikke hørt så mye. Men enig, åpningssporet King Of The Beach er knall. Resten kanskje litt opp og ned, men fungerer bra som en motvekt til den litt for tidlige vinteren her i Trøndelag. Liker soundet og holdninga 8)Roberten skrev:Hva synes du om Wavves ? King Of The Beach er en sikker kandidat, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg mener om resten av skiva.
Det er følelsen jeg sitter med også, uten helt å klare å sette fingeren på hvorfor. Mulig King Of The Beach setter lista så høyt at det blir vanskelig å følge opp. Eller at jeg rett og slett ikke har gitt den nok omdreininger på tallerkenen.torem skrev:Kjøpte den nettopp på salg på cd hos platekomp., så har ikke hørt så mye. Men enig, åpningssporet King Of The Beach er knall. Resten kanskje litt opp og ned, men fungerer bra som en motvekt til den litt for tidlige vinteren her i Trøndelag. Liker soundet og holdninga 8)Roberten skrev:Hva synes du om Wavves ? King Of The Beach er en sikker kandidat, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg mener om resten av skiva.
Passer jo greit inn sammen med damene i Best Coast og Dum Dum Girls også.
Hm, slike konserter der det få av i Trondheim, men sikkert veldig gøy.Roberten skrev:Passer veldig godt sammen med Best Coast og Dum Dum Girls, herlige band begge to. Så Best Coast live i sommer og det var en drøyt sjarmerende opplevelse.
Eneste som mangler nå er at du innser genialiteten til Sleigh Bells![]()
Ingen fare, ikke mange slike konserter i Oslo heller, måtte til København.torem skrev:Hm, slike konserter der det få av i Trondheim, men sikkert veldig gøy.Roberten skrev:Passer veldig godt sammen med Best Coast og Dum Dum Girls, herlige band begge to. Så Best Coast live i sommer og det var en drøyt sjarmerende opplevelse.
Eneste som mangler nå er at du innser genialiteten til Sleigh Bells![]()
Skal sjekke ut Sleigh Bells. (ok, hører på Treats på Spotify nå. Ikke helt VG-lista dette heller, men høres ganske kult ut)
decibelius skrev:Det Norske Hus