- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Thelonious Monk with John Coltrane; The Complete Riverside Recordings
Vedlegg
-
77.8 KB Visninger: 325
Flott artist cybercybervision_ skrev:![]()
Death can be so inconvenient.
You try to live and love. It comes and interrupts.
Night Of The Vampire er så riktig, lyden, teksten, melodien, gitarene. Riktig. Vanskeligere trenger ikke perfekt pop å være.dag1234 skrev:Roky Erickson; gremlins have pictures
Enig, men vil du kalle et pop?Roberten skrev:Night Of The Vampire er så riktig, lyden, teksten, melodien, gitarene. Riktig. Vanskeligere trenger ikke perfekt pop å være.dag1234 skrev:Roky Erickson; gremlins have pictures
Vel, jeg kaller med ujevne mellomrom all musikk jeg liker for pop, så du skal ikke se på det som et innlegg i en sjangerdebatt.dag1234 skrev:Enig, men vil du kalle et pop?Roberten skrev:Night Of The Vampire er så riktig, lyden, teksten, melodien, gitarene. Riktig. Vanskeligere trenger ikke perfekt pop å være.dag1234 skrev:Roky Erickson; gremlins have pictures
Jeg tok deg mer etymologisk, og ikke at det var mer din private definisjon ut fra hva du liker. Lol. Skal huske det til neste gang. Joda, her er han også pop ;D.Roberten skrev:Vel, jeg kaller med ujevne mellomrom all musikk jeg liker for pop, så du skal ikke se på det som et innlegg i en sjangerdebatt.dag1234 skrev:Enig, men vil du kalle et pop?Roberten skrev:Night Of The Vampire er så riktig, lyden, teksten, melodien, gitarene. Riktig. Vanskeligere trenger ikke perfekt pop å være.dag1234 skrev:Roky Erickson; gremlins have pictures
Årets plate!Roberten skrev:Beinkjør - Skot & Skrømt
![]()
ikke lett å få tak i. Dere som er innavla derifra, kan dere ikke ta med et eks (og det meste av det andre)neste gang?Brasse skrev:Årets plate!Roberten skrev:Beinkjør - Skot & Skrømt
![]()
drit og dra bokstavelig talt!! Hva fxxx skal jeg med musikk på Spotify.Brasse skrev: