|
I mine ører helt klar! Her er det tilbake til røttene og jeg vil si at dette er Roxy Music ano 2010. Brian Eno bidrar bl.a. pluss en drøss andre meget meriterte musikkere (ikke at det er noe suksess kriterie i seg selv). Har til og med modell på cover og altgismo skrev:
Eg tenker rock ikkje blir meir "rock" enn når den har hår på nelgenedag1234 skrev:@Townes, hvis du har fått hår på neglene, så er det alltid et alvorlig symptom. Det er ingen kjente kroppslige sykdommer som fører til sånne plager. Så da har du nok blitt gal :'(. Kanskje å lytte på denne vil bringe deg tilbake fra den andre siden? Den er veldig god og kan ro selv de skjøreste nerver.
Reigning Sound; Time Bomb High School
Skal sjekkes, også pga cover ;Dou812rh skrev:I mine ører helt klar! Her er det tilbake til røttene og jeg vil si at dette er Roxy Music ano 2010. Brian Eno bidrar bl.a. pluss en drøss andre meget meriterte musikkere (ikke at det er noe suksess kriterie i seg selv). Har til og med modell på cover og altgismo skrev:
OU812
Se på Dag a' ! Fra å nynne seg gjennom ungdomstiden til Cat Stevens har han landet på Reigning Sound. You've come a long way, baby.dag1234 skrev:@Townes, hvis du har fått hår på neglene, så er det alltid et alvorlig symptom. Det er ingen kjente kroppslige sykdommer som fører til sånne plager. Så da har du nok blitt gal :'(. Kanskje å lytte på denne vil bringe deg tilbake fra den andre siden? Den er veldig god og kan ro selv de skjøreste nerver.
Ja, jeg håper da at jeg aldri slutter å utvikle meg :-*.Roberten skrev:Se på Dag a' ! Fra å nynne seg gjennom ungdomstiden til Cat Stevens har han landet på Reigning Sound. You've come a long way, baby.dag1234 skrev:@Townes, hvis du har fått hår på neglene, så er det alltid et alvorlig symptom. Det er ingen kjente kroppslige sykdommer som fører til sånne plager. Så da har du nok blitt gal :'(. Kanskje å lytte på denne vil bringe deg tilbake fra den andre siden? Den er veldig god og kan ro selv de skjøreste nerver.
Med tanke på viljen du viser til å gi musikk en sjanse tror jeg ikke det er fryktelig stor sjanse for at du skal stagnere, Dag.dag1234 skrev:Ja, jeg håper da at jeg aldri slutter å utvikle meg :-*.Roberten skrev:Se på Dag a' ! Fra å nynne seg gjennom ungdomstiden til Cat Stevens har han landet på Reigning Sound. You've come a long way, baby.dag1234 skrev:@Townes, hvis du har fått hår på neglene, så er det alltid et alvorlig symptom. Det er ingen kjente kroppslige sykdommer som fører til sånne plager. Så da har du nok blitt gal :'(. Kanskje å lytte på denne vil bringe deg tilbake fra den andre siden? Den er veldig god og kan ro selv de skjøreste nerver.
Den Reigning plata var nydelig. Er det andre forslag fra de samme folka?Roberten skrev:Med tanke på viljen du viser til å gi musikk en sjanse tror jeg ikke det er fryktelig stor sjanse for at du skal stagnere, Dag.dag1234 skrev:Ja, jeg håper da at jeg aldri slutter å utvikle meg :-*.Roberten skrev:Se på Dag a' ! Fra å nynne seg gjennom ungdomstiden til Cat Stevens har han landet på Reigning Sound. You've come a long way, baby.dag1234 skrev:@Townes, hvis du har fått hår på neglene, så er det alltid et alvorlig symptom. Det er ingen kjente kroppslige sykdommer som fører til sånne plager. Så da har du nok blitt gal :'(. Kanskje å lytte på denne vil bringe deg tilbake fra den andre siden? Den er veldig god og kan ro selv de skjøreste nerver.
Home for orphans er kanskje neste ut for deg, dag.dag1234 skrev:Den Reigning plata var nydelig. Er det andre forslag fra de samme folka?Roberten skrev:Med tanke på viljen du viser til å gi musikk en sjanse tror jeg ikke det er fryktelig stor sjanse for at du skal stagnere, Dag.dag1234 skrev:Ja, jeg håper da at jeg aldri slutter å utvikle meg :-*.Roberten skrev:Se på Dag a' ! Fra å nynne seg gjennom ungdomstiden til Cat Stevens har han landet på Reigning Sound. You've come a long way, baby.dag1234 skrev:@Townes, hvis du har fått hår på neglene, så er det alltid et alvorlig symptom. Det er ingen kjente kroppslige sykdommer som fører til sånne plager. Så da har du nok blitt gal :'(. Kanskje å lytte på denne vil bringe deg tilbake fra den andre siden? Den er veldig god og kan ro selv de skjøreste nerver.
Time Bomb High School er min soleklare favoritt, men også Break Up Break Down og Too Much Guitar er brillefine.dag1234 skrev:Den Reigning plata var nydelig. Er det andre forslag fra de samme folka?Roberten skrev:Med tanke på viljen du viser til å gi musikk en sjanse tror jeg ikke det er fryktelig stor sjanse for at du skal stagnere, Dag.dag1234 skrev:Ja, jeg håper da at jeg aldri slutter å utvikle meg :-*.Roberten skrev:Se på Dag a' ! Fra å nynne seg gjennom ungdomstiden til Cat Stevens har han landet på Reigning Sound. You've come a long way, baby.dag1234 skrev:@Townes, hvis du har fått hår på neglene, så er det alltid et alvorlig symptom. Det er ingen kjente kroppslige sykdommer som fører til sånne plager. Så da har du nok blitt gal :'(. Kanskje å lytte på denne vil bringe deg tilbake fra den andre siden? Den er veldig god og kan ro selv de skjøreste nerver.
Hehe. Det er plass til mange i mitt hjerte (jaffal i kveld ;D).lars_erik skrev:Dag; nå må du ikke la deg lure! Snille gutter er lette ofre
Da passer denne... ;D
Live at the Circle A er faktisk å finne på spotify, i hvert fall om du klikker her http://open.spotify.com/album/4BdkcBQcBVUb8S4XowjMB4dag1234 skrev:Hehe. Det er plass til mange i mitt hjerte (jaffal i kveld ;D).lars_erik skrev:Dag; nå må du ikke la deg lure! Snille gutter er lette ofre
Da passer denne... ;D
Townes og Roberten: Anbefalinger mottatt og på ønskeliste satt!
Nå er det han karen her som får besteplassen: Ryan Adams & Cardinals Jacsonville City Nights - også en fin plate, spør du meg.
Du må nok frem med Valiumen, lars_erik :lars_erik skrev:Jobber forsatt med nervene etter albumstafetten :'(
Prøver med denne![]()
Valium og champagne, det fjerner alle ekle tagger og spisse stikketing i hverdagen.dag1234 skrev:Du må nok frem med Valiumen, lars_erik :lars_erik skrev:Jobber forsatt med nervene etter albumstafetten :'(
Prøver med denne![]()
![]()
;DRoberten skrev:Valium og champagne, det fjerner alle ekle tagger og spisse stikketing i hverdagen.dag1234 skrev:Du må nok frem med Valiumen, lars_erik :lars_erik skrev:Jobber forsatt med nervene etter albumstafetten :'(
Prøver med denne![]()
![]()
Se det er veien til salighet og lykke når livet butter imot.lars_erik skrev:;DRoberten skrev:Valium og champagne, det fjerner alle ekle tagger og spisse stikketing i hverdagen.dag1234 skrev:Du må nok frem med Valiumen, lars_erik :lars_erik skrev:Jobber forsatt med nervene etter albumstafetten :'(
Prøver med denne![]()
![]()