- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 4.332

|
Skal sjekke den ut. Så utrolig deilig at slik nydelig musikk lages! ;Dgismo skrev:Den får du all kredit for cyber
Utrolig bra med vokal fra Sara , men sjekk opp Triosence-Away for a while (instrumental) også
I låta Together, der svinger foten, jeg og hele anlegget hemningsløst cyber ;D
gismo
Her snurrer denne:Anonym skrev:Antichrist Superstar siden det er kirketid.
Kunne godt bli irritert over antydning av at man har gode anlegg for å lytte til "drittmusikk"!baluba skrev:Jeg kan lytte til musikk under de fleste forhold. Nå sitter jeg og hører på Starker spille Dvorak med LSO og Dorati på Mercury Living Presence over en ca 25 år gammel Sanyo ghettoblaster med avtagbare høyttalere forbundet med skytestreng. Ikke akkurat high fidelity, men musikken er så fantastisk at den overlever nesten alt. Jeg er faktisk litt overrasket over hvor anstendig det låter ut fra mine forventninger da jeg hentet den opp fra kjelleren. Avspiller er riktignok ikke den innebygde doble kassettspilleren, men pc med lydkort.lars_erik skrev:Man LYTTER da IKKE til Spotify? :'(vargen skrev:Skriver det opp på huskelista mi.ansepe74 skrev:+1lars_erik skrev:Du burde sjekke ut Imagine Project, Vargen. Veldig bra![]()
Nå lytter jeg til Nosound på Spotify. Nydelig musikk!![]()
Ekte musikk kan nytes over suspekte systemer når som helst. Lytter du til drittmusikk, som kun har den gode lyden som reeell kvalitet, ja da sliter du med et slik oppsett.
Hehe, da er jeg glad jeg ikke er audiofil. Jeg er bare glad i MUSIKK jeg og synes Spotify Premium låter meget akseptabelt, det meste du har postet at du lytter til på sidene bakover vil jeg påstå du skal slite godt med å høre forskjell på fra CD til Spotify, men det er jo viktig å ha prinsipper skjønner jeg.lars_erik skrev:Kunne godt bli irritert over antydning av at man har gode anlegg for å lytte til "drittmusikk"!
Men påstanden står der fortsatt: Spotify egner seg IKKE til lytting for audiofile. Hva du gjør, er din sak.
Dessuten var det hele i spøkefull setting, baluba, som ikke hadde behov for "korreksjon."
Dess bedre lyd på den musikken man liker, dess bedre, ikke sant?
Er du sikker på at det ikke er brukt kompresjon under innspillingen lars_eriklars_erik skrev:Denne drittmusikken er fantastisk bra. ;D
Ukomprimert,ja
Anbefales, Baluba![]()
Jo, mange inspillinger er nok befengt med det, men det var ikke utgangspunktet her65finger skrev:Er du sikker på at det ikke er brukt kompresjon under innspillingen lars_eriklars_erik skrev:Denne drittmusikken er fantastisk bra. ;D
Ukomprimert,ja
Anbefales, Baluba![]()
Ja, du vet jo hva som hjelper mot det.lars_erik skrev:???
Ble for mye øl på øltråden til .Marcus i går. Er i bakrus i dag :'(
Ja ;Ddag1234 skrev:Ja, du vet jo hva som hjelper mot det.lars_erik skrev:???
Ble for mye øl på øltråden til .Marcus i går. Er i bakrus i dag :'(![]()