;Dkjoenik skrev:Så reeeeiste jeg til Kristiansund, foruten grunn til Krisiansund... ;D
Ungene er hekta. Fine greier, for K & L er knall for store og små!!
;Dkjoenik skrev:Så reeeeiste jeg til Kristiansund, foruten grunn til Krisiansund... ;D
Hehe, jeg har kjøpt nesten hele katalogen til K&L den siste tiden. Fantastisk mimring for far og kjempepopulært hos ungene. Som voksen oppdager man også at det er fantastiske kvaliteter i både det musikalske og tekstmessige innholdet i disse utgivelsene.lars_erik skrev:;Dkjoenik skrev:Så reeeeiste jeg til Kristiansund, foruten grunn til Krisiansund... ;D
Nå trodde jeg et øyeblikk at du mente den siste ep'en hans men ser nå at det kommer et nytt album fra han til uka. Blir spennende å høre han i duett med Bjørk, en annen artist som jeg liker svært godt.atonal skrev:Den siste plata får strålende anmeldelse i Morgenbladet. Kan dessverre ikke si at jeg har fått musikken hans under huden65finger skrev:Har ikke den. har den med gamlemor på coveret. den er braAnonym skrev:Antony and the Johnsons - Antony and the Johnsons vil jeg anbefale å kjøpe samtidig.65finger skrev:Kjøpte det på impuls hos Platekompaniet (høstsalget) 89.- kr løp og kjøp!Anonym skrev:Det er et kjempealbum som jeg trygt kan anbefale til alle som enda ikke har det i samlingen sin.65finger skrev:Antony and the Johnsons - i am a bird now
beveger seg nær gospel fra 40-50 tallet. veldig bra
http://morgenbladet.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101008/OKULTUR/710089921/-1/KULTUR
Har stor sans for begge delene, knallbra skive imoAnonym skrev:Etter en økt med Call of Duty er det godt å slappe av med denne: