Denne kom i posten 
Spilles nå og virker til å være en flott samlingsplate
gismo
Spilles nå og virker til å være en flott samlingsplate
gismo
Vedlegg
-
27.9 KB Visninger: 208
Åh herregud dag! Jøss, har du fått sjølvaste dead moon i hus. Dette er nok enten / eller vil eg tru. For meg er dette sjølve definisjonen på rå, ekte, hjerteskjærande rock&roll.dag1234 skrev:Nei, Townes hva er det du har lokket meg til å kjøpe nå, da???
Dead Moon; Strange Pray Tell
Ja, dette var ikke hva jeg hadde ventet meg. Men skal gi den tid. Sikkert bra på konserter, for det er mye energi. Blanding av mye rart, Velvet, Stones seff, men synes og jeg kan høre noe tidlig Roxy Music, vel og merke uten Eno.Townes skrev:Åh herregud dag! Jøss, har du fått sjølvaste dead moon i hus. Dette er nok enten / eller vil eg tru. For meg er dette sjølve definisjonen på rå, ekte, hjerteskjærande rock&roll.dag1234 skrev:Nei, Townes hva er det du har lokket meg til å kjøpe nå, da???
Fred Cole er stoooooooooooor. Gje dei litt tid før du eventuelt dømme dei nord og ned.
Dette er jo litt mindre polert og skolert enn LeBlanc
Like bra, men ei litt anna greie.
Lyden er jo det beste av altdag1234 skrev:Ja, dette var ikke hva jeg hadde ventet meg. Men skal gi den tid. Sikkert bra på konserter, for det er mye energi. Blanding av mye rart, Velvet, Stones seff, men synes og jeg kan høre noe tidlig Roxy Music, vel og merke uten Eno.Townes skrev:Åh herregud dag! Jøss, har du fått sjølvaste dead moon i hus. Dette er nok enten / eller vil eg tru. For meg er dette sjølve definisjonen på rå, ekte, hjerteskjærande rock&roll.dag1234 skrev:Nei, Townes hva er det du har lokket meg til å kjøpe nå, da???
Fred Cole er stoooooooooooor. Gje dei litt tid før du eventuelt dømme dei nord og ned.
Dette er jo litt mindre polert og skolert enn LeBlanc
Like bra, men ei litt anna greie.
Men lyden da, men. Hva i alle dager har de gjort med den??? Huff.
Og det er også du :lars_erik skrev:Dag, denne er bra![]()
;Drolfozzy skrev:lars erik og dag1234, er dere egentlig et gammelt ektepar?
det tredje albumet syntes jeg er best (kjedelig men sant) The Number of the Beastnb skrev:Iron Maiden. De gamle er som vanlig eldst.
Maiden definerer langt på vei min musiklaske oppvåkning, så jeg er partisk så det holder. Men du har valgt et godt album. Det er en del av de. Var stilig forrige gang de spillte i Oslo, nyeste låt var "Fear of the dark" fra 1993 eller så. Store deler av publikum var knapt født da den platen kom ut. Ikke mange band som klarer det.65finger skrev:det tredje albumet syntes jeg er best (kjedelig men sant) The Number of the Beast
Alltid likt IM, tvers igjennom sympatiske er de ogsånb skrev:Maiden definerer langt på vei min musiklaske oppvåkning, så jeg er partisk så det holder. Men du har valgt et godt album. Det er en del av de. Var stilig forrige gang de spillte i Oslo, nyeste låt var "Fear of the dark" fra 1993 eller så. Store deler av publikum var knapt født da den platen kom ut. Ikke mange band som klarer det.65finger skrev:det tredje albumet syntes jeg er best (kjedelig men sant) The Number of the Beast
Ha ha ha! Og det forventer du at vi skal tro på? :lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:lars erik og dag1234, er dere egentlig et gammelt ektepar?
Forholdsvis nytt forhold 8)
Men intenst :![]()
Klar tale fra klar taler, som selvsagt har evig rett i denne påstanden.det tredje albumet syntes jeg er best (kjedelig men sant) The Number of the Beast
Pøh! Jeg er ferdig med menn!lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:lars erik og dag1234, er dere egentlig et gammelt ektepar?
Er det kanskje litt trøbbel i paradis? Kjøp en flaske god vin til i kveld, og sats på romantikken. True love cast out all evil, vettu. ;Ddag1234 skrev:Pøh! Jeg er ferdig med menn!lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:lars erik og dag1234, er dere egentlig et gammelt ektepar?
![]()
Bra plate rolfozzyrolfozzy skrev:Inspirert av Mbares omtale, fine sådan, har jeg hørt på en av mine i dag.
![]()
Det skal mere til enn true love for å fikse dette, balubabaluba skrev:Er det kanskje litt trøbbel i paradis? Kjøp en flaske god vin til i kveld, og sats på romantikken. True love cast out all evil, vettu. ;Ddag1234 skrev:Pøh! Jeg er ferdig med menn!lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:lars erik og dag1234, er dere egentlig et gammelt ektepar?
![]()
hvor skal du? frankrike eller gudbrandsdalendag1234 skrev:Det skal mere til enn true love for å fikse dette, balubabaluba skrev:Er det kanskje litt trøbbel i paradis? Kjøp en flaske god vin til i kveld, og sats på romantikken. True love cast out all evil, vettu. ;Ddag1234 skrev:Pøh! Jeg er ferdig med menn!lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:lars erik og dag1234, er dere egentlig et gammelt ektepar?
![]()
Nå drar jeg min vei, og blir vekke til ut i neste uke, så kan han krangefanten bare sitte der! Jeg skal meske meg med geitost, vin og sang til gangs!
Det hadde du likte å vite! Men, du sa ikke hvor du forduftet, og nå er det min tur å spre frykt og trygghet i de tusen hjem.65finger skrev:hvor skal du? frankrike eller gudbrandsdalendag1234 skrev:Det skal mere til enn true love for å fikse dette, balubabaluba skrev:Er det kanskje litt trøbbel i paradis? Kjøp en flaske god vin til i kveld, og sats på romantikken. True love cast out all evil, vettu. ;Ddag1234 skrev:Pøh! Jeg er ferdig med menn!lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:lars erik og dag1234, er dere egentlig et gammelt ektepar?
![]()
Nå drar jeg min vei, og blir vekke til ut i neste uke, så kan han krangefanten bare sitte der! Jeg skal meske meg med geitost, vin og sang til gangs!
jeg var på bridgetur til fredrikstaddag1234 skrev:Det hadde du likte å vite! Men, du sa ikke hvor du forduftet, og nå er det min tur å spre frykt og trygghet i de tusen hjem.65finger skrev:hvor skal du? frankrike eller gudbrandsdalendag1234 skrev:Det skal mere til enn true love for å fikse dette, balubabaluba skrev:Er det kanskje litt trøbbel i paradis? Kjøp en flaske god vin til i kveld, og sats på romantikken. True love cast out all evil, vettu. ;Ddag1234 skrev:Pøh! Jeg er ferdig med menn!lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:lars erik og dag1234, er dere egentlig et gammelt ektepar?
![]()
![]()
Og det sier du nå! Vi som gråt og gråt og gråt... :'( Hørt snakk om at du var på noe damegreier uten laptop, så for meg noe skikkelig kinky greier.65finger skrev:jeg var på bridgetur til fredrikstaddag1234 skrev:Det hadde du likte å vite! Men, du sa ikke hvor du forduftet, og nå er det min tur å spre frykt og trygghet i de tusen hjem.65finger skrev:hvor skal du? frankrike eller gudbrandsdalendag1234 skrev:Det skal mere til enn true love for å fikse dette, balubabaluba skrev:Er det kanskje litt trøbbel i paradis? Kjøp en flaske god vin til i kveld, og sats på romantikken. True love cast out all evil, vettu. ;Ddag1234 skrev:Pøh! Jeg er ferdig med menn!lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:lars erik og dag1234, er dere egentlig et gammelt ektepar?
![]()
![]()
damegreiene var på fredag uten laptop men med grappa. lytter til denne nådag1234 skrev:Og det sier du nå! Vi som gråt og gråt og gråt... :'( Hørt snakk om at du var på noe damegreier uten laptop, så for meg noe skikkelig kinky greier.65finger skrev:jeg var på bridgetur til fredrikstaddag1234 skrev:Det hadde du likte å vite! Men, du sa ikke hvor du forduftet, og nå er det min tur å spre frykt og trygghet i de tusen hjem.65finger skrev:hvor skal du? frankrike eller gudbrandsdalendag1234 skrev:Det skal mere til enn true love for å fikse dette, balubabaluba skrev:Er det kanskje litt trøbbel i paradis? Kjøp en flaske god vin til i kveld, og sats på romantikken. True love cast out all evil, vettu. ;Ddag1234 skrev:Pøh! Jeg er ferdig med menn!lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:lars erik og dag1234, er dere egentlig et gammelt ektepar?
![]()
![]()
Jeg skal på noe damegreier i Oslo - uten laptop helt til neste uke. Juleplate nå? Litt desorientert om tid?65finger skrev:damegreiene var på fredag uten laptop men med grappa. lytter til denne nådag1234 skrev:Og det sier du nå! Vi som gråt og gråt og gråt... :'( Hørt snakk om at du var på noe damegreier uten laptop, så for meg noe skikkelig kinky greier.65finger skrev:jeg var på bridgetur til fredrikstaddag1234 skrev:Det hadde du likte å vite! Men, du sa ikke hvor du forduftet, og nå er det min tur å spre frykt og trygghet i de tusen hjem.65finger skrev:hvor skal du? frankrike eller gudbrandsdalendag1234 skrev:Det skal mere til enn true love for å fikse dette, balubabaluba skrev:Er det kanskje litt trøbbel i paradis? Kjøp en flaske god vin til i kveld, og sats på romantikken. True love cast out all evil, vettu. ;Ddag1234 skrev:Pøh! Jeg er ferdig med menn!lars_erik skrev:;Drolfozzy skrev:lars erik og dag1234, er dere egentlig et gammelt ektepar?
![]()
![]()