- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Jon Blund
Vedlegg
-
38.8 KB Visninger: 162
Her skulle jeg selvsagt kommet med Leif Juster og Åge Samuelsen...65finger skrev:Samme her men litt annet å høre på enn polsk julemusikk
Hmmlars_erik skrev:Her skulle jeg selvsagt kommet med Leif Juster og Åge Samuelsen...65finger skrev:Samme her men litt annet å høre på enn polsk julemusikk
Fant det ikke på Youtube :'(
Takk skal du ha, lars_erik. Du løste problemet med å velge plate for kvelden. Her spinner harddisken opp for fullt, og de store hvite leverer behagelig massasje til mine øreganger.lars_erik skrev:Denne
En kveldsfavoritt
![]()
Bare hyggelig ;Dbaluba skrev:Takk skal du ha, lars_erik. Du løste problemet med å velge plate for kvelden. Her spinner harddisken opp for fullt, og de store hvite leverer behagelig massasje til mine øreganger.lars_erik skrev:Denne
En kveldsfavoritt
![]()
Like bra som forrige?Townes skrev:Tommy Tokyo
Go time, showtime & absolute war
![]()
Mjæh. For tidlig å si etter to gjennomhøringer på spotify. Har kjøpt plata, men ikkje henta den ennå. Den virker lovende i alle fall. Det er mye samme tralten som sist, umiddelbart kanskje ikkje like "tilgjengelig" som Smear your smiles back on, men som sagt, for tidlig med bastante meninger.rolfozzy skrev:Like bra som forrige?Townes skrev:Tommy Tokyo
Townes skrev:Takk for det. Jeg får få den i hus.rolfozzy skrev:Mjæh. For tidlig å si etter to gjennomhøringer på spotify. Har kjøpt plata, men ikkje henta den ennå. Den virker lovende i alle fall. Det er mye samme tralten som sist, umiddelbart kanskje ikkje like "tilgjengelig" som Smear your smiles back on, men som sagt, for tidlig med bastante meninger.Townes skrev:Tommy Tokyo
Like bra som forrige?
Avspilling av Cocteau Twins kl. 03:39:06. Ikke verst detmikefish skrev:hører denne.kanskje for femhundrede gang :
![]()
Cocteau Twins -four-calender cafe
Jeg har merket meg at endel mener det, men jeg kan ikke si meg helt enig. Den har en tendens til å kjede meg etterhvert, i motsetning til Communique, som alltid kan spilles i helhet.bjornh skrev:![]()
Kanskje den beste plata.
Brrr... det er klart man får sympati. ;Dlars_erik skrev:Synd med slik tragisk oppvekst da :'(
På Møre, mener jeg ;D