Herlig plate 
Vedlegg
-
24.4 KB Visninger: 153
|
Selvsagt er det den beste dag!dag1234 skrev:Dette må vel være den beste Beatles platen? Rubber Soul
![]()
Tror faktisk jeg synes det, selv om det er veldig tett der i toppen.65finger skrev:Selvsagt er det den beste dag!dag1234 skrev:Dette må vel være den beste Beatles platen? Rubber Soul
![]()
Hmm65finger skrev:Selvsagt er det den beste dag!dag1234 skrev:Dette må vel være den beste Beatles platen? Rubber Soul
![]()
Nå har jeg hørt på Rubber Soul, Abbey Road og Revolver. Og jeg bøyer meg i støvet, townes, og ser at din sikre smak atter har slått til. :-[Townes skrev:Hmm65finger skrev:Selvsagt er det den beste dag!dag1234 skrev:Dette må vel være den beste Beatles platen? Rubber Soul
![]()
Etter alt dette "maset" om at Rubber Soul er den beste (noke den ikkje er), høyrde eg gjennom den igjen i går, for første gang på nokre år. Gledelig gjenhør med .flac av nye remasteringen. Rubber Soul er ei fantastisk skive, liten tvil der. Girl var en av de første Beatles låtene eg husker eg hørte, for det som sikkert snart er 30 år siden. Og In my life er ikkje akkurat dusinvare. Rubber soul er framleis ikkje den beste etter mitt skjønn, men eg innser nå at den er bedre enn eg har vært klar over
Alle veit jo at, når alt kjem til alt, så er Abbey Road best.
dag1234 skrev:Nå har jeg hørt på Rubber Soul, Abbey Road og Revolver. Og jeg bøyer meg i støvet, townes, og ser at din sikre smak atter har slått til. :-[Townes skrev:Hmm65finger skrev:Selvsagt er det den beste dag!dag1234 skrev:Dette må vel være den beste Beatles platen? Rubber Soul
![]()
Etter alt dette "maset" om at Rubber Soul er den beste (noke den ikkje er), høyrde eg gjennom den igjen i går, for første gang på nokre år. Gledelig gjenhør med .flac av nye remasteringen. Rubber Soul er ei fantastisk skive, liten tvil der. Girl var en av de første Beatles låtene eg husker eg hørte, for det som sikkert snart er 30 år siden. Og In my life er ikkje akkurat dusinvare. Rubber soul er framleis ikkje den beste etter mitt skjønn, men eg innser nå at den er bedre enn eg har vært klar over
Abbey Road, som jeg alltid har syntes hadde mange fantastiske enkeltlåter, men som var lite sammensveiset som album, er nok pr i dag det jeg liker best. Her er det modne musikre som leverer et helstøpt verk. Bedre melodier og mer interessante arrangementer.
Townes skrev:dag1234 skrev:Nå har jeg hørt på Rubber Soul, Abbey Road og Revolver. Og jeg bøyer meg i støvet, townes, og ser at din sikre smak atter har slått til. :-[Townes skrev:Hmm65finger skrev:Selvsagt er det den beste dag!dag1234 skrev:Dette må vel være den beste Beatles platen? Rubber Soul
![]()
Abbey Road, som jeg alltid har syntes hadde mange fantastiske enkeltlåter, men som var lite sammensveiset som album, er nok pr i dag det jeg liker best. Her er det modne musikre som leverer et helstøpt verk. Bedre melodier og mer interessante arrangementer.Kjøper meg vel noen ekstra klipp å gå på, på dårlig-smak kortet ditt nå da
![]()
Uenighet om hvilken av "Rubber Soul", "Revolver" eller "Abbey Road" er best trenger ingen klipp, så det kan du vente med. Det vil alltid være en viss uenighet om det, med "The Beatles" og "Sgt. Peppers" som utfordrere. Men jeg tror jeg har møtt på flest som opplever "Revolver" som best, og det virker som om det er en viss konsensus om det.Townes skrev:dag1234 skrev:Nå har jeg hørt på Rubber Soul, Abbey Road og Revolver. Og jeg bøyer meg i støvet, townes, og ser at din sikre smak atter har slått til. :-[Townes skrev:Hmm65finger skrev:Selvsagt er det den beste dag!dag1234 skrev:Dette må vel være den beste Beatles platen? Rubber Soul
![]()
Abbey Road, som jeg alltid har syntes hadde mange fantastiske enkeltlåter, men som var lite sammensveiset som album, er nok pr i dag det jeg liker best. Her er det modne musikre som leverer et helstøpt verk. Bedre melodier og mer interessante arrangementer.Kjøper meg vel noen ekstra klipp å gå på, på dårlig-smak kortet ditt nå da
![]()
Hun er i alle fall heldig med typene sinebaluba skrev:Hun er jeg ikke ute av enda. ;D
Mye av det samme som forrige skiva, må lytte på den mere konsentrert for å kunne avgjøre hvordan den er. Kommer tilbakedag1234 skrev:Tror faktisk jeg synes det, selv om det er veldig tett der i toppen.65finger skrev:Selvsagt er det den beste dag!dag1234 skrev:Dette må vel være den beste Beatles platen? Rubber Soul![]()
Hvordan er den siste Antony and the Johnsons, da?