- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Bra det, 65finger
Nick Cave & the Bad Seeds; Dig!!!Lazarus. Dig!!!
Nick Cave & the Bad Seeds; Dig!!!Lazarus. Dig!!!

|
Er nyskjerrig på den. Blir litt skremt av det progaktige coveretbaluba skrev:Her er det første lytt av "Band of Joy", innkjøpt i dag på Obs!
![]()
Heldigvis står ikke innholdet til utseende. Her er han fortsatt i samme landskap som han forlot Allison i. Pluss og minus, selvfølgelig. Første gjennomhøring var hyggelig, men uten hifi og med fraværende hjerne. Så får vi se hva som skjer når jeg kobler meg opp til hifi, og lar den få min absolutte oppmerksomhet.65finger skrev:Er nyskjerrig på den. Blir litt skremt av det progaktige coveretbaluba skrev:Her er det første lytt av "Band of Joy", innkjøpt i dag på Obs!
![]()
Høres lovende ut. skal kjøpesbaluba skrev:Heldigvis står ikke innholdet til utseende. Her er han fortsatt i samme landskap som han forlot Allison i. Pluss og minus, selvfølgelig. Første gjennomhøring var hyggelig, men uten hifi og med fraværende hjerne. Så får vi se hva som skjer når jeg kobler meg opp til hifi, og lar den få min absolutte oppmerksomhet.65finger skrev:Er nyskjerrig på den. Blir litt skremt av det progaktige coveretbaluba skrev:Her er det første lytt av "Band of Joy", innkjøpt i dag på Obs!
![]()
Har også hørt gjennom denne i dag, med varierende oppmerksomhet. Men hørtes absolutt ok ut!65finger skrev:Høres lovende ut. skal kjøpesbaluba skrev:Heldigvis står ikke innholdet til utseende. Her er han fortsatt i samme landskap som han forlot Allison i. Pluss og minus, selvfølgelig. Første gjennomhøring var hyggelig, men uten hifi og med fraværende hjerne. Så får vi se hva som skjer når jeg kobler meg opp til hifi, og lar den få min absolutte oppmerksomhet.65finger skrev:Er nyskjerrig på den. Blir litt skremt av det progaktige coveretbaluba skrev:Her er det første lytt av "Band of Joy", innkjøpt i dag på Obs!
![]()
Denne liker jeg også. Hørt mye på den de siste dagene!Townes skrev:Trolig siste før kvelden
Anais Mitchell - Hadestown
Fin plate
Er DET lovbambadoo skrev:Er på hytta. Kona har lagt seg for hun skal på hjortejakt i morgengryet. Jeg lytter ikke til en drit. Sitter med lapatopaen og skriver intetsigende innlegg på HFS![]()