K
Kaare G. Opsahl
Gjest
denne
Vedlegg
-
99.1 KB Visninger: 148
|
Første påstand er feilRoberten skrev:Abbey Road bedre enn Rubber Soul og Revolver ?! Nå har du bikket på litt for mange bekkalokk, det der er ganske enkelt en horribel påstand.Townes skrev:Fanden, trudde eg svarte rett etter innlegget med Abbey road...dag1234 skrev:Nei, det er jo Revolver! ???65finger skrev:Du tenker på rubber soul ;DTownes skrev:Av Beatles sine er det vel liten tvil om det ja![]()
Den er jo den beste. Det er jo egentlig ikkje åpent for diskusjon engang ;D ;D ;D ;D
Forøvrig er Strawberry Fields den suverent beste Beatleslåta.
minst 1-2 hvert år ;Ddag1234 skrev:Stol på fingeren, han svikter aldri! ;D
Kommer ikke Dylan med ny plate om litt, eller?
Gadd bare høre første 3 kutta, nok til at vinylen ble bestiltTubesnake skrev:Årets beste debutalbum så langt?
Dagens ;Ddag1234 skrev:lars_erik, ta deg en bolle. Du er jo helt varm i toppen!![]()
Hørte den på spotyfi, og så sporenstreks til play.com og bestilte.Townes skrev:Gadd bare høre første 3 kutta, nok til at vinylen ble bestiltTubesnake skrev:Årets beste debutalbum så langt?
Sparer resten til den dumper ned i kassa, har virkelig trua på denne.
Hårfint bak Rubber Soul 8)rolfozzy skrev:![]()
I kveld spilles denne. Det såkalte White Album. Beatles beste plate.
Jepp, denne må man ha på vinyl.Townes skrev:Gadd bare høre første 3 kutta, nok til at vinylen ble bestilt
Sparer resten til den dumper ned i kassa, har virkelig trua på denne.
Dagen er grusom mot de grusommelars_erik skrev:Dagens ;Ddag1234 skrev:lars_erik, ta deg en bolle. Du er jo helt varm i toppen!![]()
Jeg lo så jeg gråt! Herlig![]()
;D Jag fattar.Townes skrev:Første påstand er feilRoberten skrev:Abbey Road bedre enn Rubber Soul og Revolver ?! Nå har du bikket på litt for mange bekkalokk, det der er ganske enkelt en horribel påstand.Townes skrev:Fanden, trudde eg svarte rett etter innlegget med Abbey road...dag1234 skrev:Nei, det er jo Revolver! ???65finger skrev:Du tenker på rubber soul ;DTownes skrev:Av Beatles sine er det vel liten tvil om det ja![]()
Den er jo den beste. Det er jo egentlig ikkje åpent for diskusjon engang ;D ;D ;D ;D
Forøvrig er Strawberry Fields den suverent beste Beatleslåta.
Andre påstand er korrekt
end of discussion ;D ;D ;D
bekkalokk eller ei![]()
Helt enig,det siste e faktisk det bestelars_erik skrev:Jeg ser jeg har vakt til live Beatles-interessen hos folk igjen
Alt fra og med 65 og ut er jo bare fantastisk. Grunnen til at jeg syns Abbey Road er den beste, er fordi den viser på en utrolig måte hva disse gutta kunne. Knallsterke låter, fantastiske arrangementer og det får man til å tenke hva de kunne ha oppnådd om de hadde forsatt. Tenker her på utviklingen på den tekniske siden.
Godt sagtF.E. skrev:Helt enig,det siste e faktisk det bestelars_erik skrev:Jeg ser jeg har vakt til live Beatles-interessen hos folk igjen
Alt fra og med 65 og ut er jo bare fantastisk. Grunnen til at jeg syns Abbey Road er den beste, er fordi den viser på en utrolig måte hva disse gutta kunne. Knallsterke låter, fantastiske arrangementer og det får man til å tenke hva de kunne ha oppnådd om de hadde forsatt. Tenker her på utviklingen på den tekniske siden.Let it Be va innspilt før selv om det va gitt ut sist. Beatles e konge 8)
mvh filip
Det er hevet over enhver tvillars_erik skrev:Herlig,fingern ;D
Men den er jo vel verdt å høre på.