- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Crosby, Stills, Nash and Young; Déja vu

|
Urk! Holder det ikke med to kanaler til dette? :-XTorja skrev:Nightwish i DVDaudio 5.1...
Ha, ha..baluba skrev:Urk! Holder det ikke med to kanaler til dette? :-XTorja skrev:Nightwish i DVDaudio 5.1...
Kom til oss du, lars_erik. Her i denne tråden er vi greie med hverandre! Selv når vi skal krangle så renner det hele ut i godsnakk... Så får de andre bare holde på med sitt. Seriøst.lars_erik skrev:Etter å nærmest blitt æreskjelt på en annen tråd, roer jeg ned med denne.
Kjenner til det. Har blitt revet med selv, og glemmer helt at det er jo bare en hobby, ment for glede og underholdning.lars_erik skrev:Takk dag![]()
nå starter jeg lars_erik er slem igjen trådenlars_erik skrev:Du skuffer meg dypt,fingern![]()
Å, tar du den tonen? Så får du virkelig ta litt alenetid og tenke deg om. Og det blir ingen boller, det kan jeg love deg. Eller det blir andre boller! Kremboller for eksempel.lars_erik skrev:Begynner å bli ufint her nå![]()
Enig "Songs from det woods" er helt topp. Skulle gjerne hatt MOFI utgaven. Min remaster fra 2003 er grei, men...lars_erik skrev:Denne Jethro Tull sin beste. Basta!