- Ble medlem
- 02.05.2009
- Antall liker
- 4.289
|
Og?Todd skrev:Dungen - Skit I Allt
![]()
Hørte litt på den når jeg var innom den lokale platesjappa forrige uke. Hørtes veldig bra ut. Den er på "må ha" lista mi. Tenkte og vente og se om den kommer på vinyl først.Townes skrev:![]()
Dylan LeBlanc - Paupers field
Ny jypling i americana landskapet. 2 låter ut i debuten høres dette unektelig lovende ut. 20 år "gammel" visstnok.
Edit: Og etter å ha hørt 3.låta var den bestilt gitt.
har også lyttet til et spor av han. Den skal kjøpesrolfozzy skrev:Hørte litt på den når jeg var innom den lokale platesjappa forrige uke. Hørtes veldig bra ut. Den er på "må ha" lista mi. Tenkte og vente og se om den kommer på vinyl først.Townes skrev:![]()
Ny jypling i americana landskapet. 2 låter ut i debuten høres dette unektelig lovende ut. 20 år "gammel" visstnok.
Den er da på vinylrolfozzy skrev:Hørte litt på den når jeg var innom den lokale platesjappa forrige uke. Hørtes veldig bra ut. Den er på "må ha" lista mi. Tenkte og vente og se om den kommer på vinyl først.Townes skrev:![]()
Ja jeg fant den på Musicdirect. Venter litt for og se om den blir tatt inn til Norge. er det jeg mente.Townes skrev:Den er da på vinylrolfozzy skrev:Hørte litt på den når jeg var innom den lokale platesjappa forrige uke. Hørtes veldig bra ut. Den er på "må ha" lista mi. Tenkte og vente og se om den kommer på vinyl først.Townes skrev:![]()
Edit: Og etter å ha hørt 3.låta var den bestilt gitt.![]()
Har hørt en god del på den Silver Mountain plata, fin den. Veeeeeeeeeeeeeeeldig stones... Men disse er vel kun å få på cd?rolfozzy skrev:The missing link mellom Drive-By-Truckers og Stones. (Exile on Main Street). Eller noe sånt.
Må få bestilt de andre utgivelsene de har. Tror de har to til.
Har ikke kommet over de på vinyl nei. Men av og til er det utgivelser som er såpass bra at formatet ikke er det viktigste. (Bare jeg slipper MP3)Townes skrev:Har hørt en god del på den Silver Mountain plata, fin den. Veeeeeeeeeeeeeeeldig stones... Men disse er vel kun å få på cd?rolfozzy skrev:The missing link mellom Drive-By-Truckers og Stones. (Exile on Main Street). Eller noe sånt.
Må få bestilt de andre utgivelsene de har. Tror de har to til.
Den står på listen over innkjøpdag1234 skrev:Dylan leBlanc; Paupers field
![]()
Hører den for første gang mens jeg lager middag. Det er lovende lyder.65finger skrev:Den står på listen over innkjøpdag1234 skrev:Dylan leBlanc; Paupers field
![]()
Du tenker på rubber soul ;DTownes skrev:Av Beatles sine er det vel liten tvil om det ja![]()
Nei, det er jo Revolver! ???65finger skrev:Du tenker på rubber soul ;DTownes skrev:Av Beatles sine er det vel liten tvil om det ja![]()
For lite fokusert lyttetid til nå, men noen ord likevel. Om du liker Dungen fra før går du ikke feil om du anskaffer denne. Synes det låter noe mer dempa og litt mindre rocka ift tidligere, noe jeg forsåvidt synes er greit. Bra musikk for mørke høstkvelder.Lyngen skrev:Og?Todd skrev:Dungen - Skit I Allt
![]()
Fanden, trudde eg svarte rett etter innlegget med Abbey road...dag1234 skrev:Nei, det er jo Revolver! ???65finger skrev:Du tenker på rubber soul ;DTownes skrev:Av Beatles sine er det vel liten tvil om det ja![]()
Abbey Road bedre enn Rubber Soul og Revolver ?! Nå har du bikket på litt for mange bekkalokk, det der er ganske enkelt en horribel påstand.Townes skrev:Fanden, trudde eg svarte rett etter innlegget med Abbey road...dag1234 skrev:Nei, det er jo Revolver! ???65finger skrev:Du tenker på rubber soul ;DTownes skrev:Av Beatles sine er det vel liten tvil om det ja![]()
Den er jo den beste. Det er jo egentlig ikkje åpent for diskusjon engang ;D ;D ;D ;D