|
Ikke helt feil denne heller ;D ...65finger skrev:enig!!!musicus skrev:Denne må få seg noen runder igjen kjenner jeg, ett knall album, imo65finger skrev:denne...
mvh
Håper det for din skyldTownes skrev:Prøver å høre på siste Roky Erickson, men naboen under har muse vorspiel og prøver å vise hele blokka at anlegget går til 11... Begynner ikkje den konserten snart???
Med tyggis i kjeften. kult type!baluba skrev:Miles spiller en av de vakreste komposisjonene han hadde hørt i sitt liv, Cindy Laupers "Time After Time" på NRK2 nå. ;D
Enig i det, men det er egentlig mer imponerende når en av hans samtidige spilte trompet uten å ha det originale utstyret til å tygge tyggis intakt.dag1234 skrev:Med tyggis i kjeften. kult type!baluba skrev:Miles spiller en av de vakreste komposisjonene han hadde hørt i sitt liv, Cindy Laupers "Time After Time" på NRK2 nå. ;D
Nei, coveret vises ikkje her heller. Og det på privatmaskina! Schnodige saker.dag1234 skrev:Denne fra Townes anbefalingstråd:
Slaid Cleaves; Broke Down
Har altså alvorlige vansker med å få bildet til å holde seg der i dag. Er det bare på min maskin, eller er det sånn på deres og?
Hei Townes, der er du jo. Første lytt, og denne blir nok spilt ofte tror jeg for dette var grom musikk. Jeg er visst i ferd med å konvertere til køntri. Huff og huff![]()
Kan få coverbilde av meg.Townes skrev:Nei, coveret vises ikkje her heller. Og det på privatmaskina! Schnodige saker.dag1234 skrev:Denne fra Townes anbefalingstråd:
Har altså alvorlige vansker med å få bildet til å holde seg der i dag. Er det bare på min maskin, eller er det sånn på deres og?
Hei Townes, der er du jo. Første lytt, og denne blir nok spilt ofte tror jeg for dette var grom musikk. Jeg er visst i ferd med å konvertere til køntri. Huff og huff![]()
Anyhoo, veldig kjekt å høre at det faller i smakDa er nok sannsynligheten minst 63% for at du vil like Hayes Carll og, dersom den snurres etterkvert også
![]()
Her er det service! Jeg spiller den en gang til ;Drolfozzy skrev:Kan få coverbilde av meg.Townes skrev:Nei, coveret vises ikkje her heller. Og det på privatmaskina! Schnodige saker.dag1234 skrev:Denne fra Townes anbefalingstråd:
Anyhoo, veldig kjekt å høre at det faller i smakDa er nok sannsynligheten minst 63% for at du vil like Hayes Carll og, dersom den snurres etterkvert også
![]()
![]()
Hayes Carll har står enda på lista mi. Nå er det:Townes skrev:Nei, coveret vises ikkje her heller. Og det på privatmaskina! Schnodige saker.dag1234 skrev:Denne fra Townes anbefalingstråd:
![]()
Velkommen etter65finger skrev:Beach House - teen dream
Du store alpakka! dette er jo bra!!!