Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    47
    Fortsetter i Lyngens og Fingern's fotspor og snurrer 'Feels' av Animal Collective.

U

utgatt60135

Gjest
    Har gått over til:

Snart må jeg i gang med husrengjøringen, så da blir det andre boller fra Microene.

C

Cyber

Gjest
    [video]qQhECkexmSI[/video]
    Villeste jeg har sett på ei stund...

[video]xANiW9yWvGE[/video]

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    47
    Hvilket valg, Eros! Det er det fine med denne tråden, man plukker opp en del nytt, samt minnes om de platene man burde trekke frem oftere. 'Grand Prix' har jeg i alle formater (vinyl, hardisk, cd), får spille vinylen senere.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Todd skrev:
    Hvilket valg, Eros! Det er det fine med denne tråden, man plukker opp en del nytt, samt minnes om de platene man burde trekke frem oftere. 'Grand Prix' har jeg i alle formater (vinyl, hardisk, cd), får spille vinylen senere.
    Yup!
    Lenge siden denne har blitt spilt i heimen her også. Teenage Fanclub er en knallband flere burde få øra opp for. En moderne popskatt.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Todd skrev:
    Nettopp. I dag har jeg latt meg inspirere av fingers spilling av Fugazi i går. Det hadde jeg ikke rippet enda, så dagens første handling ble å rippe, og nå spille Fugazis "Repeater". Det passer egentlig ganske godt med litt straight edge punk dagen etter en fuktig aften. 8)

U

utgatt60135

Gjest
    Var det ikke meg som spilte Fugazi ::) ...

Jeg har allerede satt på The Argument da jeg ser din Repeater :). Neste ut er vel End Hits?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    baluba skrev:
    Todd skrev:
    Nettopp. I dag har jeg latt meg inspirere av fingers spilling av Fugazi i går. Det hadde jeg ikke rippet enda, så dagens første handling ble å rippe, og nå spille Fugazis "Repeater". Det passer egentlig ganske godt med litt straight edge punk dagen etter en fuktig aften. 8)

Det var nok Lyngen som spilte Fugazi men kan jo gjøre det nå!

U

utgatt60135

Gjest
    65finger skrev:
    baluba skrev:
    Todd skrev:

Ja, la oss hylle Fugazi i dag. Hvordan ville du/dere rangere platene deres?

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Lyngen skrev:
    Var det ikke meg som spilte Fugazi ::) ...

Jeg har allerede satt på The Argument da jeg ser din Repeater :). Nest ut er vel End Hits?

Joda, det var vel det. Hvordan kan jeg huske slikt etter en fuktig kveld? Årsaken til at finger ufortjent fikk æren og berømmelsen er at han i sin foregående post hadde postet en stor X. Og det er jo som alle vet den merkingen de unge straight edger'ne fikk da de gikk på konserter med alkohol-servering. Tror i alle fall at det var noe slikt som var årsaken til at X-en er et symbol for straight edge.

Dette ble en litt hard og rå start på en treg søndag, så jeg får roe ned litt før de andre naboene begynner å blande seg. Det er faktisk slik at jeg aldri har fått en klage for å spille musikk for høyt av noen naboer. Eneste innblanding var en nabo som på Tubaens Dag ba meg skru opp volumet da jeg spilte Black Dyke Band.

Uansett, coole ned en smule. Siden jeg ikke har vært i kirken får Kristin Asbjørnsens "Wayfaring Stranger" duge.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Fugazi husker jeg best fra et par konserter på tidlig/midten av 90-tallet. En gang på Hulen i Bergen og den andre på Sentrum Scene, Oslo.

Humøret er på topp etter gårsdagens Heavy Trash-konsert, og fortsetter likesågodt 50s-sporet.

Various - "Greasy Rock´n´Roll vol#10"

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Lyngen skrev:
    65finger skrev:
    baluba skrev:
    Todd skrev:

Ja, la oss hylle Fugazi i dag. Hvordan ville du/dere rangere platene deres?
    Repeater som den beste og in on the kill taker som nr 2. har bare de to så det ble enkelt

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    47
    Denne soul/r'n'b klassikeren snurrer akkurat nå. Funky shit 8)

D'Angelo - Voodoo

Todd

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.06.2009
    Antall liker
    47
    Siste Radio Dept. er en knall skive, decibelius! Skal få spilletid senere idag. I bunken over ting jeg har anskaffet, men aldri hatt nok lyttetid til har jeg nå kommet til St. Vincent - Actor

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn