U
utgatt60135
Gjest
Beach House passe på morrakvisten:

Yup!Todd skrev:Hvilket valg, Eros! Det er det fine med denne tråden, man plukker opp en del nytt, samt minnes om de platene man burde trekke frem oftere. 'Grand Prix' har jeg i alle formater (vinyl, hardisk, cd), får spille vinylen senere.
Nettopp. I dag har jeg latt meg inspirere av fingers spilling av Fugazi i går. Det hadde jeg ikke rippet enda, så dagens første handling ble å rippe, og nå spille Fugazis "Repeater". Det passer egentlig ganske godt med litt straight edge punk dagen etter en fuktig aften. 8)Todd skrev:Hvilket valg, Eros! Det er det fine med denne tråden, man plukker opp en del nytt, samt minnes om de platene man burde trekke frem oftere. 'Grand Prix' har jeg i alle formater (vinyl, hardisk, cd), får spille vinylen senere.
Det var nok Lyngen som spilte Fugazi men kan jo gjøre det nå!baluba skrev:Nettopp. I dag har jeg latt meg inspirere av fingers spilling av Fugazi i går. Det hadde jeg ikke rippet enda, så dagens første handling ble å rippe, og nå spille Fugazis "Repeater". Det passer egentlig ganske godt med litt straight edge punk dagen etter en fuktig aften. 8)Todd skrev:Hvilket valg, Eros! Det er det fine med denne tråden, man plukker opp en del nytt, samt minnes om de platene man burde trekke frem oftere. 'Grand Prix' har jeg i alle formater (vinyl, hardisk, cd), får spille vinylen senere.
![]()
Ja, la oss hylle Fugazi i dag. Hvordan ville du/dere rangere platene deres?65finger skrev:Det var nok Lyngen som spilte Fugazi men kan jo gjøre det nå!baluba skrev:Nettopp. I dag har jeg latt meg inspirere av fingers spilling av Fugazi i går. Det hadde jeg ikke rippet enda, så dagens første handling ble å rippe, og nå spille Fugazis "Repeater". Det passer egentlig ganske godt med litt straight edge punk dagen etter en fuktig aften. 8)Todd skrev:Hvilket valg, Eros! Det er det fine med denne tråden, man plukker opp en del nytt, samt minnes om de platene man burde trekke frem oftere. 'Grand Prix' har jeg i alle formater (vinyl, hardisk, cd), får spille vinylen senere.
![]()
Joda, det var vel det. Hvordan kan jeg huske slikt etter en fuktig kveld? Årsaken til at finger ufortjent fikk æren og berømmelsen er at han i sin foregående post hadde postet en stor X. Og det er jo som alle vet den merkingen de unge straight edger'ne fikk da de gikk på konserter med alkohol-servering. Tror i alle fall at det var noe slikt som var årsaken til at X-en er et symbol for straight edge.Lyngen skrev:Var det ikke meg som spilte Fugazi :...
Jeg har allerede satt på The Argument da jeg ser din Repeater. Nest ut er vel End Hits?
![]()
Repeater som den beste og in on the kill taker som nr 2. har bare de to så det ble enkeltLyngen skrev:Ja, la oss hylle Fugazi i dag. Hvordan ville du/dere rangere platene deres?65finger skrev:Det var nok Lyngen som spilte Fugazi men kan jo gjøre det nå!baluba skrev:Nettopp. I dag har jeg latt meg inspirere av fingers spilling av Fugazi i går. Det hadde jeg ikke rippet enda, så dagens første handling ble å rippe, og nå spille Fugazis "Repeater". Det passer egentlig ganske godt med litt straight edge punk dagen etter en fuktig aften. 8)Todd skrev:Hvilket valg, Eros! Det er det fine med denne tråden, man plukker opp en del nytt, samt minnes om de platene man burde trekke frem oftere. 'Grand Prix' har jeg i alle formater (vinyl, hardisk, cd), får spille vinylen senere.
![]()