K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Charlotte Gainsbourg IRM
Vedlegg
-
41.3 KB Visninger: 133
|
Haha, skjønner den - men jøss så tøft det er da....Townes skrev:Hmmm
Bare noe med ordbruken "steinhardt" kombinert med Rob Halford som sender kuldegysninger nedover ryggen på meg... ;D
Hva tycks?Roberten skrev:Jim Jones Revue - s/t
![]()
Den var frisk, perfekt start på dagen ! Little Richard på speed er en treffende beskrivelseErosLoveking skrev:Hva tycks?Roberten skrev:Jim Jones Revue - s/t
![]()
Ikke mojo mag, men Jim Jones Revue.Litt som en opprocka versjon av Little Richard. Den skitne lillebroren på speed, manisk i rennesteinen.
Samme her. Jaggu mye gull her, kommer til å bli prioritert framover.Roberten skrev:Den var frisk, perfekt start på dagen ! Little Richard på speed er en treffende beskrivelseErosLoveking skrev:Hva tycks?Roberten skrev:Jim Jones Revue - s/t
![]()
Ikke mojo mag, men Jim Jones Revue.Litt som en opprocka versjon av Little Richard. Den skitne lillebroren på speed, manisk i rennesteinen.
Fikk meg til å gå inn på soundflat og knalle sammen en handlekurv på en del hundre euro, heldigvis hadde jeg vett nok til å lukke vinduet istedet for å bestille.
Men at jeg trenger å tette gigantiske hull i Voodoo Rythm katalogen blir bare tydeligere og tydeligere.
Og praktisk som fy at spotify har tonnevis av artistene på labelen, helt perfekt å kunne navigere seg i jungelen på forhånd, selv om Eros nå kommer til å si at man bare skal kjøpe alt man kommer over av Voodoo RythmTownes skrev:Samme her. Jaggu mye gull her, kommer til å bli prioritert framover.
selvsagtRoberten skrev:selv om Eros nå kommer til å si at man bare skal kjøpe alt man kommer over av Voodoo Rythm![]()
Foreløpig er eg tilbøyelig til å være enig, men eg har ikkje hørt på langt nær hele katalogen ennå.Roberten skrev:Og praktisk som fy at spotify har tonnevis av artistene på labelen, helt perfekt å kunne navigere seg i jungelen på forhånd, selv om Eros nå kommer til å si at man bare skal kjøpe alt man kommer over av Voodoo RythmTownes skrev:Samme her. Jaggu mye gull her, kommer til å bli prioritert framover.![]()
Hmmm. Litt homofobe, gutter? :asvaberg skrev:Haha, skjønner den - men jøss så tøft det er da....Townes skrev:Hmmm
Bare noe med ordbruken "steinhardt" kombinert med Rob Halford som sender kuldegysninger nedover ryggen på meg... ;D
Denne husker jeg som en sjarmerende engelsk pop/electronika-sak fra 90-tallet, som jeg spiller fra tid til annen. Kanskje litt glemt i dag? Fin lyd mener jeg å huske.Todd skrev:Saint Etienne - Foxbase Alpha
![]()
Ækt ørbøgg ja.Lyngen skrev:Radio Birdman - Radio Appear er jævla bra 8). Ikke sant; ErosLoveKing? Regner du holder denne høyt? Ny plate for meg ...
ErosLoveKing; er du fra Orkganger?
Soloplater til Richard Barbieri nevnes ikke ofte her. Har ikke hørt denne, men er generelt skeptisk til nyere plater fra Japan-medlemmer, bortsett fra at David Sylvian kan glimte til.vargen skrev:
Ørbøgg? Det har jeg ikke hørt før. I Orkanger har jeg vært svært mange ganger. Er jo fra nabokommunen i øst (over skogen).ErosLoveking skrev:Ækt ørbøgg ja.Lyngen skrev:Radio Birdman - Radio Appear er jævla bra 8). Ikke sant; ErosLoveKing? Regner du holder denne høyt? Ny plate for meg ...
seff er Radios Appear bra. Et av tidenes punkrockalbum.
Shetland ?Lyngen skrev:Ørbøgg? Det har jeg ikke hørt før. I Orkanger har jeg vært svært mange ganger. Er jo fra nabokommunen i øst (over skogen).ErosLoveking skrev:Ækt ørbøgg ja.Lyngen skrev:Radio Birdman - Radio Appear er jævla bra 8). Ikke sant; ErosLoveKing? Regner du holder denne høyt? Ny plate for meg ...
Skauning?Lyngen skrev:Ørbøgg? Det har jeg ikke hørt før. I Orkanger har jeg vært svært mange ganger. Er jo fra nabokommunen i øst (over skogen).ErosLoveking skrev:Ækt ørbøgg ja.Lyngen skrev:Radio Birdman - Radio Appear er jævla bra 8). Ikke sant; ErosLoveKing? Regner du holder denne høyt? Ny plate for meg ...
Anbefales å ta en lytt på denne.torem skrev:Soloplater til Richard Barbieri nevnes ikke ofte her. Har ikke hørt denne, men er generelt skeptisk til nyere plater fra Japan-medlemmer, bortsett fra at David Sylvian kan glimte til.vargen skrev: