Må komme i helge stemning 
mmmmm.......
mmmmm.......
Vedlegg
-
25.9 KB Visninger: 125
hadde du sagt fra litt før kunne vi tatt svartrotta og spunnet nedover 8)Roberten skrev:![]()
Nå som jeg er over kneika etter fredagen angrer jeg nesten på at jeg ikke er i Sarpsborg for å få dette servert live i kveld.
krysser fingrene for blendern. Alternativet er ikke til å holde ut. blandet meg nettopp en grogg. Bananer, jordbær, ananas og rom. alt unntatt rommen frossent. 19 mars er notert med forbehold om middag med piken (Skamfull)Roberten skrev:Ooo.....søkke ta, Fingern, det hadde vært storveisVel, vi får heller ta det igjen når de spiller på John Dee nittende Mars.
Jeg har nå 3kg frosne bananer i fryseren, så det er bare å håpe at blenderen overlever helgen. Skulle egentlig kjøpt meg ny i dag, men Bogstadveien på en lørdag er en form for ekstremsport som ikke er for meg.
Soundtracket til ungdomsfylla mi. Dro alltid med meg denne på fest når jeg var 16-17.65finger skrev:denne (Iggy Pop - Lust for Life)
samme her ;DWergeland skrev:Soundtracket til ungdomsfylla mi. Dro alltid med meg denne på fest når jeg var 16-17.65finger skrev:denne (Iggy Pop - Lust for Life)
du vet, jobber hver tredje helg.Roberten skrev:Ooo.....søkke ta, Fingern, det hadde vært storveisVel, vi får heller ta det igjen når de spiller på John Dee nittende Mars.
Alarm ! Men det neste du sier nå er at siden det er tre uker frem i tid så ordner det seg greit med å bytte og ordne slik at du får gått på konsert, sant ? Sant ?!ErosLoveking skrev:du vet, jobber hver tredje helg.Roberten skrev:Ooo.....søkke ta, Fingern, det hadde vært storveisVel, vi får heller ta det igjen når de spiller på John Dee nittende Mars.
Jobber nå i helga, you do the math........
![]()
![]()
![]()
tenkte den samme tankenRoberten skrev:Alarm ! Men det neste du sier nå er at siden det er tre uker frem i tid så ordner det seg greit med å bytte og ordne slik at du får gått på konsert, sant ? Sant ?!ErosLoveking skrev:du vet, jobber hver tredje helg.Roberten skrev:Ooo.....søkke ta, Fingern, det hadde vært storveisVel, vi får heller ta det igjen når de spiller på John Dee nittende Mars.
Jobber nå i helga, you do the math........
![]()
![]()
![]()
Platemesse lørdag 20 ? Hå ! Dit skal VI i hvert fall, Eros. Banna bein. Og vi skal jo selvfølgelig på Navigators og BBQ også. Kom an kætsjupp !ErosLoveking skrev:Navigators fredag, platemesse lørdag, BBQ lørdag. Høres ut som en killer to-dagers. :-\
snakk om dårlig timing.
ikke glem store mengder bananbasert grogg!!Roberten skrev:Platemesse lørdag 20 ? Hå ! Dit skal VI i hvert fall, Eros. Banna bein. Og vi skal jo selvfølgelig på Navigators og BBQ også. Kom an kætsjupp !ErosLoveking skrev:Navigators fredag, platemesse lørdag, BBQ lørdag. Høres ut som en killer to-dagers. :-\
snakk om dårlig timing.
har en plan, får svaret imorgen.Roberten skrev:Platemesse lørdag 20 ? Hå ! Dit skal VI i hvert fall, Eros. Banna bein. Og vi skal jo selvfølgelig på Navigators og BBQ også. Kom an kætsjupp !ErosLoveking skrev:Navigators fredag, platemesse lørdag, BBQ lørdag. Høres ut som en killer to-dagers. :-\
snakk om dårlig timing.
Gode ting, fingre krysses.ErosLoveking skrev:har en plan, får svaret imorgen.Roberten skrev:Platemesse lørdag 20 ? Hå ! Dit skal VI i hvert fall, Eros. Banna bein. Og vi skal jo selvfølgelig på Navigators og BBQ også. Kom an kætsjupp !ErosLoveking skrev:Navigators fredag, platemesse lørdag, BBQ lørdag. Høres ut som en killer to-dagers. :-\
snakk om dårlig timing.
Kul plate! Tom for blandevann? skandaløst dårlig planlagt! men du får gulpe innpå bartRoberten skrev:![]()
Slette tid, tom for bitter lemon, hvordan skal dette gå ? Nu vel, når klokken har passert 23 får man vel dispensasjon til å gå over til å drikke bart.
Og dette er noe nytt??? Har ikke sett den skiva før...Roberten skrev:Hei hvor det går !
Slettes ikke, vi snakker vel 92-93 om jeg ikke husker feil(Eros kommer sikkert ilende med riktig dato og hvilken tannbørste gutta bruktejowil skrev:Og dette er noe nytt??? Har ikke sett den skiva før...Roberten skrev:Hei hvor det går !
Akkurat. Da er den rett og slett fra før min tid. :-[ Har At Ropes End og Nightmare Scenario hvor spesielt førstnevnte er hyppig spilt. Sjekket litt innom på RateYourMusic og det virker som at jeg har gått glipp av noe her. Den skal bestilles sporenstreks.Roberten skrev:Slettes ikke, vi snakker vel 92-93 om jeg ikke husker feil(Eros kommer sikkert ilende med riktig dato og hvilken tannbørste gutta bruktejowil skrev:Og dette er noe nytt??? Har ikke sett den skiva før...Roberten skrev:Hei hvor det går !)
Er nødt til å komme høyt på listen over tidenes debutalbum det her. Usannsynlig fet blanding av alt som er bra med rock og punk.