Er vel bare "Born To Run" som kan utfordre den ja. Mye snasent i Springsteen katalogen da!65finger skrev:Den beste fra den mannen
mye bra! born to run er også i toppenTodd skrev:Er vel bare "Born To Run" som kan utfordre den ja. Mye snasent i Springsteen katalogen da!65finger skrev:Den beste fra den mannen

Må ta en ny runde ...Lyngen skrev:

får min dose her på off-topic. hva tenkte du på? nyskjerrigLyngen skrev:Change of mind. Går over til;

Er det noen her som debatterer på VG debatt forresten? Eller som leser?
VG?Lyngen skrev:Er det noen her som debatterer på VG debatt forresten? Eller som leser?
Om noen følger musikksidene der. En Cressida anmelder samtlige album i 1001 boka og noen andre favoritter derav Hawkwind i spilleren nå.65finger skrev:får min dose her på off-topic. hva tenkte du på? nyskjerrigLyngen skrev:Change of mind. Går over til;
link?Lyngen skrev:Om noen følger musikksidene der. En Cressida anmelder samtlige album i 1001 boka og noen andre favoritter derav Hawkwind i spilleren nå.65finger skrev:får min dose her på off-topic. hva tenkte du på? nyskjerrigLyngen skrev:Change of mind. Går over til;
Vi begynt med en spennende albumstafett der vi foreslår et album en annen skal anmelde. Noe for HFS også?
Rachmaninov - Piano Concertos ville du valgt om du skulle plukke et til øde øyLyngen skrev:http://vgd.no/musikk-tv-og-film/musikk
Jeg bruker mitt gamle Hfs-navn Anton der (pluss xx´ene som nødvendig onde).
Er med jegLyngen skrev:Om noen følger musikksidene der. En Cressida anmelder samtlige album i 1001 boka og noen andre favoritter derav Hawkwind i spilleren nå.65finger skrev:får min dose her på off-topic. hva tenkte du på? nyskjerrigLyngen skrev:Change of mind. Går over til;
Vi begynt med en spennende albumstafett der vi foreslår et album en annen skal anmelde. Noe for HFS også?
Cressida1 har tydligvis for mye tid til overs. Mer enn oss HFS´ere til sammen. ;DLyngen skrev:http://vgd.no/musikk-tv-og-film/musikk
dette er mitt valg. Dobbel Lp og greier65finger skrev:Rachmaninov - Piano Concertos ville du valgt om du skulle plukke et til øde øyLyngen skrev:http://vgd.no/musikk-tv-og-film/musikk
Jeg tenkte på det når jeg så Matthew Sweet herTodd skrev:Er med jegLyngen skrev:Om noen følger musikksidene der. En Cressida anmelder samtlige album i 1001 boka og noen andre favoritter derav Hawkwind i spilleren nå.65finger skrev:får min dose her på off-topic. hva tenkte du på? nyskjerrigLyngen skrev:Change of mind. Går over til;
Vi begynt med en spennende albumstafett der vi foreslår et album en annen skal anmelde. Noe for HFS også?Må jo være mer kompetanse og god smak på HFS enn VG forum,eller??

Nope, er ikke forumbruker på VG nett gitt.Lyngen skrev:Jeg tenkte på det når jeg så Matthew Sweet herTodd skrev:Er med jegLyngen skrev:Om noen følger musikksidene der. En Cressida anmelder samtlige album i 1001 boka og noen andre favoritter derav Hawkwind i spilleren nå.65finger skrev:får min dose her på off-topic. hva tenkte du på? nyskjerrigLyngen skrev:Change of mind. Går over til;
Vi begynt med en spennende albumstafett der vi foreslår et album en annen skal anmelde. Noe for HFS også?Må jo være mer kompetanse og god smak på HFS enn VG forum,eller??

. Hvilket nick har du om jeg tør spørre?
Dagbladet konkurent haha ...ErosLoveking skrev:Cressida1 har tydligvis for mye tid til overs. Mer enn oss HFS´ere til sammen. ;DLyngen skrev:http://vgd.no/musikk-tv-og-film/musikk
Hvordan mente du da at stafetten skulle organiseres? Hvem anmelder hva? Utgangspunkt i 1001 Album?
Den norske utgaven er forresten fornøyelig dårlig, med latterlige faktafeil.
vg-forum har forresten aldri vært min greie............
Ops .. jeg leste feil/for fort..Todd skrev:Nope, er ikke forumbruker på VG nett gitt.

Tror jeg hadde blitt redd om jeg hadde våknet slikErosLoveking skrev:er på tide å kaste seg ut i det vintersure Oslo