Tar en gismo, og setter på noe musikk.
Vedlegg
-
141.7 KB Visninger: 133
Nåh...united59 skrev:Jack White - Blunderbuss (2012)
![]()
Ingen grunn til å klage på musikkåret nei.
Et album som gratis kan streames på iTunes.
Mjahunited59 skrev:Jeg er blitt litt nullstilt etter fjoråret nå. Da kom det nesten for mange gode gode plater meg, ble vanskelig å forholde seg til så mye godsaker.
2012 er foreløpig mer ujevnt, et år det er lettere å skille ut de virkelige godbitene fra den smalere bredden. Tror det blir en sterkere tipåtopp i år. For meg.
2007 var jeg ikke helt med (omtrent på ingen fronter), var i et slags koma da, så kom gjerne med din tipåtopp2007, hvis du har den "for hånden". Sikkert noen perler jeg ikke har fått med meg ja.
Nesten litt pussig at jeg er enig med Townes så langt. Det har med andre ord ikke vært noe godt år i flere sjangre. Men dette kan snu fort!Townes skrev:Nåh...united59 skrev:Jack White - Blunderbuss (2012)
Skal sjekke den der ila dagen eller morgendagen. Er fortsatt av den oppfatning av at 2012 ikkje når gyldne årganger som 2011, 2009 og 2007 til knærne. 2007 når det vel ikkje til nederst på anklene engang![]()
Tar en annen lars_erik ;Dlars_erik skrev:Tar en gismo, og setter på noe musikk.
Flott at vi får noe annet enn alpehorn og jodling her ;Dgismo skrev:Tar en annen lars_erik ;Dlars_erik skrev:Tar en gismo, og setter på noe musikk.
Her også med meget god lyd
flac/gismo
Du kan jo ikkje ta feil hele tiden...Lyngen skrev:Nesten litt pussig at jeg er enig med Townes så langt. Det har med andre ord ikke vært noe godt år i flere sjangre. Men dette kan snu fort!Townes skrev:Nåh...united59 skrev:Jack White - Blunderbuss (2012)
Skal sjekke den der ila dagen eller morgendagen. Er fortsatt av den oppfatning av at 2012 ikkje når gyldne årganger som 2011, 2009 og 2007 til knærne. 2007 når det vel ikkje til nederst på anklene engang![]()
Skla få sjekket Jack White jeg også, men er ikke noen fan av han.
Eg er en streng jævel ja.Burnt_Island skrev:Townes; du er jo utålmodig som en tissetrengt fuglehund. Rastløs som en hamster på metamfetamin.Det er fortsatt bare gått et kvartal av 2012:
Mark Lanegan Band - Blues Funeral
Damien Jurado - Maraquopa
Dr John - Locked Down
Disse er jeg nokså sikker på at jeg fortsatt spiller i 2022. Det er nok også mange 2012 plater jeg ikke har tid til å oppdage før senere. (Joe Henry sin Civilians er en 2010 plate for meg fx)
boblere:
Motorpsycho/Storløkken - The Death Defying Unicorn (vet ikke om jeg likern enda)
Dirty Three - Toward the Sun kan prøves istedenfor Enhjørningen for litt mindre prog, og mer rocka instrumentalmusikk)
Heartless Bastards, Jack White, Lee Ranaldo, Spiritualized, Jim White har jeg ikke rukket å plassere enda, men de virker bra. Og det er sikkert mange fler også.
Nå prøves denne:
lars_erik skrev:Flott at vi får noe annet enn alpehorn og jodling her ;Dgismo skrev:Tar en annen lars_erik ;Dlars_erik skrev:Tar en gismo, og setter på noe musikk.
flac/gismo
Ja. Lyngsalpene har foret sørvestspissern intavenøst med så mye psykedelisk kraut i det siste, at det må desinfiseres og vaksineres kraftig! 8)gismo skrev:lars_erik skrev:Flott at vi får noe annet enn alpehorn og jodling her ;Dgismo skrev:Tar en annen lars_erik ;Dlars_erik skrev:Tar en gismo, og setter på noe musikk.
flac/gismomusikk mener du
gismo
CheckBurnt_Island skrev:Townes; du er jo utålmodig som en tissetrengt fuglehund. Rastløs som en hamster på metamfetamin.Det er fortsatt bare gått et kvartal av 2012:
Mark Lanegan Band - Blues Funeral
Damien Jurado - Maraquopa
Dr John - Locked Down
Er ikke denne utenfor din comfort-sone?Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory (2012)
![]()
Ka vet du om min komfort-sone, egentlig?Lyngen skrev:Er ikke denne utenfor din comfort-sone?Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory (2012)
lars_erik skrev:Ja. Lyngsalpene har foret sørvestspissern intavenøst med så mye psykedelisk kraut i det siste, at det må desinfiseres og vaksineres kraftig! 8)gismo skrev:lars_erik skrev:Flott at vi får noe annet enn alpehorn og jodling her ;Dgismo skrev:Tar en annen lars_erik ;Dlars_erik skrev:Tar en gismo, og setter på noe musikk.
flac/gismomusikk mener du
gismo
Meget lite. Er den ikke?Townes skrev:Ka vet du om min komfort-sone, egentlig?Lyngen skrev:Er ikke denne utenfor din comfort-sone?Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory (2012)
Med mindre du mangler en "n" i svaret ditt, så gir det meg ingen mening...Lyngen skrev:Meget lite. Er den ikke?Townes skrev:Ka vet du om min komfort-sone, egentlig?Lyngen skrev:Er ikke denne utenfor din comfort-sone?Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory (2012)
Den falt ikkje helt i smak her. Litt for kjapt og mye øs/pøs. Likte den forrige bedre, med sine seigere og mer groovy partier.Burnt_Island skrev:Nye High On Fire var jo lett og lystig, nesten for pop-musikk å regne. Hva har skjedd siden Snakes?
Skjønte deg ikke helt nå. Hva er svaret?Townes skrev:Med mindre du mangler en "n" i svaret ditt, så gir det meg ingen mening...Lyngen skrev:Meget lite. Er den ikke?Townes skrev:Ka vet du om min komfort-sone, egentlig?Lyngen skrev:Er ikke denne utenfor din comfort-sone?Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory (2012)
Den er godtatt!gismo skrev:For de som ennå ikke er "utvist" kan det spilles musikk
flac/gismo
Takk ;DLyngen skrev:Den er godtatt!gismo skrev:For de som ennå ikke er "utvist" kan det spilles musikk
flac/gismo
Hva skjer? På utforskertrang i dag?Townes skrev:
Trodde du mente at komfort-sonen min var meget liten. Men ser nå hva du mente... Komfort-sonen min er veldig enkel å forholde seg. God musikk er innenfor komfort-sonen, dårlig musikk er utenfor.Lyngen skrev:Skjønte deg ikke helt nå. Hva er svaret?Townes skrev:Med mindre du mangler en "n" i svaret ditt, så gir det meg ingen mening...Lyngen skrev:Meget lite. Er den ikke?Townes skrev:Ka vet du om min komfort-sone, egentlig?Lyngen skrev:Er ikke denne utenfor din comfort-sone?Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory (2012)
Bra plate det der.united59 skrev:Riley - Grandma's Roadhouse
![]()
Vi har jo alle en komfort sone, stor eller liten. Handler vel like mye om hva som behager seg, enn kvaliteten. Jeg lurte på om den var for hardcore for deg siden du pleier å spille realativt snill og behagelig musikk (musikalsk), men vet ikke hvor grensen din går og om du har noen unntak.Townes skrev:Trodde du mente at komfort-sonen min var meget liten. Men ser nå hva du mente... Komfort-sonen min er veldig enkel å forholde seg. God musikk er innenfor komfort-sonen, dårlig musikk er utenfor.Lyngen skrev:Skjønte deg ikke helt nå. Hva er svaret?Townes skrev:Med mindre du mangler en "n" i svaret ditt, så gir det meg ingen mening...Lyngen skrev:Meget lite. Er den ikke?Townes skrev:Ka vet du om min komfort-sone, egentlig?Lyngen skrev:Er ikke denne utenfor din comfort-sone?Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory (2012)
Riley plata er bortimot fantastisk!Bent skrev:Bra plate det der.united59 skrev:Riley - Grandma's Roadhouse
![]()
Mohahahahaaaa. Det var dagens...Lyngen skrev:Vi har jo alle en komfort sone, stor eller liten. Handler vel like mye om hva som behager seg, enn kvaliteten. Jeg lurte på om den var for hardcore for deg siden du pleier å spille realativt snill og behagelig musikk (musikalsk), men vet ikke hvor grensen din går og om du har noen unntak.Townes skrev:Trodde du mente at komfort-sonen min var meget liten. Men ser nå hva du mente... Komfort-sonen min er veldig enkel å forholde seg. God musikk er innenfor komfort-sonen, dårlig musikk er utenfor.Lyngen skrev:Skjønte deg ikke helt nå. Hva er svaret?Townes skrev:Med mindre du mangler en "n" i svaret ditt, så gir det meg ingen mening...Lyngen skrev:Meget lite. Er den ikke?Townes skrev:Ka vet du om min komfort-sone, egentlig?Lyngen skrev:Er ikke denne utenfor din comfort-sone?Townes skrev:Cloud nothings - Attack on memory (2012)
Ah - der er den på Spotify! Skal sjekkes.Townes skrev:Det er imidlertid ikkje siste the shins, som er en fullstendig ordinær affære. Helt okei pop, ikkje noe mer.
Spiritualized - Sweet heart sweet light
![]()
Det tror eg du kan la vær...Lyngen skrev:Ah - der er den på Spotify! Skal sjekkes.Townes skrev:Det er imidlertid ikkje siste the shins, som er en fullstendig ordinær affære. Helt okei pop, ikkje noe mer.
Spiritualized - Sweet heart sweet light
![]()
The Shins plata er ikke noe spesielt nei, men veldig fin!!
Riley kjenner jeg ikke. Kan jo sjekke den også.
Ok, hehe.Townes skrev:Det tror eg du kan la vær...