Takker for tipset,dette virker lovende 
mvh
mvh
Vedlegg
-
28.9 KB Visninger: 139
|
Holdt på siden midt på 90-tallet. Først på SUB POP, senere på Secretly Canadian.Lyngen skrev:Lyngen skrev:Burnt_Island skrev:Townes; du er jo utålmodig som en tissetrengt fuglehund. Rastløs som en hamster på metamfetamin.Det er fortsatt bare gått et kvartal av 2012:
Mark Lanegan Band - Blues Funeral
Damien Jurado - Maraquopa
Dr John - Locked Down
Check
![]()
Joda ....
Fikk et godt førsteinntrykk av denne så den spilles igjen med glede. Bortsett fra noen låter mot slutten som burde ha vært bonusspor forbeholdt Townes, Lars_Erik og co. Vet jo at du har god musikksmak, Burnt_Island. Ikke hørt om han før. Har han lagt noe bra før også?
Har du prøvd debuten då?dag1234 skrev:Little Feat - Dixie chicken Jeg prøver igjen - men skeptisk.
Min eller deres? Jeg var veldig tidlig ute, men så gikk det jevnt nedover.Townes skrev:Har du prøvd debuten då?dag1234 skrev:Little Feat - Dixie chicken Jeg prøver igjen - men skeptisk.
;Ddag1234 skrev:Min eller deres? Jeg var veldig tidlig ute, men så gikk det jevnt nedover.Townes skrev:Har du prøvd debuten då?dag1234 skrev:Little Feat - Dixie chicken Jeg prøver igjen - men skeptisk.
Nydelig musikk.roesok skrev:Du verden!
Takk..Burnt_Island skrev:Holdt på siden midt på 90-tallet. Først på SUB POP, senere på Secretly Canadian.Lyngen skrev:Lyngen skrev:Burnt_Island skrev:Townes; du er jo utålmodig som en tissetrengt fuglehund. Rastløs som en hamster på metamfetamin.Det er fortsatt bare gått et kvartal av 2012:
Mark Lanegan Band - Blues Funeral
Damien Jurado - Maraquopa
Dr John - Locked Down
Check
![]()
Joda ....
Fikk et godt førsteinntrykk av denne så den spilles igjen med glede. Bortsett fra noen låter mot slutten som burde ha vært bonusspor forbeholdt Townes, Lars_Erik og co. Vet jo at du har god musikksmak, Burnt_Island. Ikke hørt om han før. Har han lagt noe bra før også?
Lagd mye bra, men ingen som høres akkurat ut som Maraquopa. Caught in the trees -08 og St Bartlett -2010 er mere bandpreget enn de foregående med unntak av "I break Chairs" -02 som er direkte rocka. I 02 kom også Ghost of David som er den mest nedstrippa, sjelevrengende og tristeste plata hans, den kan representere den andre polen i produksjonen hans.
En artist det er vel verdt å sjekke ut.
Kan hverken synge eller tegne den Zimmermann ;Dlars_erik skrev:The Band - Music From The Big Pink
Blasfemi!bluesbreaker skrev:Kan hverken synge eller tegne den Zimmermann ;Dlars_erik skrev:The Band - Music From The Big Pink
OK. Jeg skal bare finne ei ren hvit skjorte først!lars_erik skrev:Blasfemi!bluesbreaker skrev:Kan hverken synge eller tegne den Zimmermann ;Dlars_erik skrev:The Band - Music From The Big PinkRull fram giljotinen.
Ja, pynte seg må man! Vise retten sin respekt.bluesbreaker skrev:OK. Jeg skal bare finne ei ren hvit skjorte først!lars_erik skrev:Blasfemi!bluesbreaker skrev:Kan hverken synge eller tegne den Zimmermann ;Dlars_erik skrev:The Band - Music From The Big PinkRull fram giljotinen.
Unnskyld; avrettingen, selvsagt.bluesbreaker skrev:Retten?
Forstod det slik at dommen var avsagt, så det var mest for å se bra ut når bladet falt.