Denne er ikke dårlig, men jeg har en følelse av at det ikke holder i lengden. Som et uekte barn av Sharon Jones og Fleet Foxes eller noe..
Vedlegg
-
78.1 KB Visninger: 107
|
Takk for den, Townes, rangeringen var ikke viktig uansett.Townes skrev:Mjahunited59 skrev:Jeg er blitt litt nullstilt etter fjoråret nå. Da kom det nesten for mange gode gode plater meg, ble vanskelig å forholde seg til så mye godsaker.
2012 er foreløpig mer ujevnt, et år det er lettere å skille ut de virkelige godbitene fra den smalere bredden. Tror det blir en sterkere tipåtopp i år. For meg.
2007 var jeg ikke helt med (omtrent på ingen fronter), var i et slags koma da, så kom gjerne med din tipåtopp2007, hvis du har den "for hånden". Sikkert noen perler jeg ikke har fått med meg ja.
For hånden her og nå vet eg ikkje, men av knallplater og nesten-knallplater det året så var det i alle fall (noenlunde delvis sånn ca rangert):
1. Joe Henry - Civilians
2. The sadies - New seasons
3. Wilco - Sky blue sky
----------------------
X. PJ Harvey - White Chalk
X. Robert plant & Alison Krauss - Raising sand
X. The felice brothers - Tonight at the Arizona
X. Avett brothers - Emotionalism
X. Dinosaur jr - beyond
X. Sharon Jones and The Dap-Kings - 100 Days, 100 Nights
X. Josh Ritter - The Historical Conquests of Josh Ritter
Og sikkert mye, mye mer eg ikkje kommer på i farten.
Sier du det?Burnt_Island skrev:Denne er ikke dårlig, men jeg har en følelse av at det ikke holder i lengden. Som et uekte barn av Sharon Jones og Fleet Foxes eller noe..
![]()
Snillere enn ventet?Burnt_Island skrev:Må nok spille både Jack White og Alabama Shakes flere ganger før jeg finner ut hvor de hører hjemme i den store sammenhengen..
Hadde ikke trodd at denne kom til å høres slik ut..
Simone Felice s/t
Litt snillere; mer gospel, og mer "Anthony & the Johnsons" enn jeg hadde sett for meg. Tror jeg liker det.united59 skrev:Snillere enn ventet?Burnt_Island skrev:Må nok spille både Jack White og Alabama Shakes flere ganger før jeg finner ut hvor de hører hjemme i den store sammenhengen..
Hadde ikke trodd at denne kom til å høres slik ut..
Simone Felice s/t
Nei, det har du rett imotoren skrev:
Lyngen skrev:Burnt_Island skrev:Townes; du er jo utålmodig som en tissetrengt fuglehund. Rastløs som en hamster på metamfetamin.Det er fortsatt bare gått et kvartal av 2012:
Mark Lanegan Band - Blues Funeral
Damien Jurado - Maraquopa
Dr John - Locked Down
Check
Denne til dømes (fra 2010):Lyngen skrev:Ikke hørt om han før. Har han lagt noe bra før også?
Ani DiFranco - Dilatemotoren skrev:
Takker Bent,denne skal sjekkes utBent skrev:Ani DiFranco - Dilatemotoren skrev:
Bra plate![]()