Etter nok et flott treff med drillpikene må det spilles litt musikk igjen ;D
Vedlegg
-
111.4 KB Visninger: 207
Er du Cheerleader? ;D ;D ;Dlars_erik skrev:Etter nok et flott treff med drillpikene må det spilles litt musikk igjen ;D
Jepp! ;D ;D ;DTTmania skrev:Er du Cheerleader? ;D ;D ;Dlars_erik skrev:Etter nok et flott treff med drillpikene må det spilles litt musikk igjen ;D
;D ;D ;DTTmania skrev:Najs ;D ;D ;D
Som jeg antokdag1234 skrev:Burnt_Island skrev:Ser denne har blitt spilt av både Townes og Lyngen bl.a. Ok plate, med mer enn et snev av shoegazer a la spacemen 3..Lyngen skrev:En god uptempo plate fra i år dette også, men mer rock n´roll:
![]()
Men lyden? Noe "baderomsakustikk" på vokal/ gitar som lar det musikalske komme i bakleksa; flere som har hørt dette? (det er cd jeg har..)
Jeg likte ikke den der. Ble for masete og anstrengende for meg.
Du store allpakka?! ???dag1234 skrev:Beatles - For sale
Ja, og så kom jeg til å sette på den der.lars_erik skrev:Du store allpakka?! ???dag1234 skrev:Beatles - For sale
Du spiller jo musikk![]()
Etter alt gneldret denne alpefyren har lurt deg til å spille i det siste, må jo dette være balsam for sjel og ører.dag1234 skrev:Ja, og så kom jeg til å sette på den der.lars_erik skrev:Du store allpakka?! ???dag1234 skrev:Beatles - For sale
Dag, hør hør;lars_erik skrev:Etter alt gneldret denne alpefyren har lurt deg til å spille i det siste, må jo dette være balsam for sjel og ører.dag1234 skrev:Ja, og så kom jeg til å sette på den der.lars_erik skrev:Du store allpakka?! ???dag1234 skrev:Beatles - For sale
Løp for livet, Dag!Lyngen skrev:Dag, hør hør;lars_erik skrev:Etter alt gneldret denne alpefyren har lurt deg til å spille i det siste, må jo dette være balsam for sjel og ører.dag1234 skrev:Ja, og så kom jeg til å sette på den der.lars_erik skrev:Du store allpakka?! ???dag1234 skrev:Beatles - For sale
![]()
;D
Vil ikke gi opp Beach House enda så prøver en gang til. Plata blir egentlig ikke utgitt før i mai, men har lekket for en god stund siden.
Det er fortsatt en flott plate, imo. Oppfølgeren er fortsatt ikke like god, imo.dag1234 skrev:Fant ikke den der, Lyngen. Men denne kan kanskje erstatte? Den starter i alle fall langt mer i mi gate.
En fin og kald dag i Rogaland. Ikke jobb på kontoret, men kurs i Transesksualitet hele dagen. Det blir spennede med eller uten Espen/Ester.
Beach house - Teen dream
Neimen ??? ??? ???Lyngen skrev:Nei, det ble feil musikk nå. Feil sjanger.
Nu;
![]()
Dette er kun for å analysere anlegget. Kanalseperasjonen og se om klangfargene er riktige.lars_erik skrev:Neimen ??? ??? ???
Dette må da være en feil? Dette er da musikk
![]()
Puh :-*Lyngen skrev:Dette er kun for å analysere anlegget. Kanalseperasjonen og se om klangfargene er riktige.lars_erik skrev:Neimen ??? ??? ???
Dette må da være en feil? Dette er da musikk
![]()