[No message]
Vedlegg
-
72.9 KB Visninger: 211
Tja... det er gjerne litt større etterspørsel hos deg, og sånn sett litt bedre utvalg. Jeg synes at så langt i år, så vinner The Shins. Ikke bare vinner, de sudrar så de sier i Stavanger. Selv om når jeg skriver så rinner Woody Allen meg i hu.Lyngen skrev:![]()
Nam, nam ..
Men sex, er bedre.
Hehe, nå jeg vet ikke jeg :-[.dag1234 skrev:Tja... det er gjerne litt større etterspørsel hos deg, og sånn sett litt bedre utvalg. Jeg synes at så langt i år, så vinner The Shins. Ikke bare vinner, de sudrar så de sier i Stavanger. Selv om når jeg skriver så rinner Woody Allen meg i hu.Lyngen skrev:![]()
Nam, nam ..
Men sex, er bedre.
Cloud Nothings? Hva er det? En kryptisk hinting på mitt litt labre sexliv? Er jeg så utydelig?Lyngen skrev:Hehe, nå jeg vet ikke jeg :-[.dag1234 skrev:Tja... det er gjerne litt større etterspørsel hos deg, og sånn sett litt bedre utvalg. Jeg synes at så langt i år, så vinner The Shins. Ikke bare vinner, de sudrar så de sier i Stavanger. Selv om når jeg skriver så rinner Woody Allen meg i hu.Lyngen skrev:![]()
Nam, nam ..
Men sex, er bedre.
Ja synes at The Shins plata er en av de to beste i år totalt sett, men Cloud Nothings er en veldig sterk konkurrent med enda bedre enkeltlåter. Et hakk over enda. men begge bør overgåes til slutt hvis året skal bli knallbra!
Nirvana spilles kun i unplugged. Ellers blir det for mye fuzz for meg.dag1234 skrev:Sånn postgrunge Nirvana-gnål dette, nå da?
Huff, litt for sensibel for sånt, jeg Lyngen. men kanskje noe for lars_erik? Man vet jo aldri.
Nei, dette var ikke helt my cup of tea. Men jeg rakk da å kjøpe et par sko, så noe godt kom det ut av det.lars_erik skrev:Nirvana spilles kun i unplugged. Ellers blir det for mye fuzz for meg.dag1234 skrev:Sånn postgrunge Nirvana-gnål dette, nå da?
Huff, litt for sensibel for sånt, jeg Lyngen. men kanskje noe for lars_erik? Man vet jo aldri.
Jo, lett å tenke Nirnava når man hører på dem. Ikke musikk for alle, så det går bradag1234 skrev:Sånn postgrunge Nirvana-gnål dette, nå da?
Da er det bare å ta fatt på dagens plikt.Lyngen skrev:Jo, lett å tenke Nirnava når man hører på dem. Ikke musikk for alle, så det går bradag1234 skrev:Sånn postgrunge Nirvana-gnål dette, nå da?
Huff, litt for sensibel for sånt, jeg Lyngen. men kanskje noe for lars_erik? Man vet jo aldri..
En god uptempo plate fra i år dette også, men mer rock n´roll:
![]()